mä oon niin väsyny tähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
mies sairaslomalla kun sen polvi leikattiin ja homma menny siihen et se nukkuu päivät, valvoo yöt, eikä mitään tee kotona. ei edes yritä, kun "mul on toi jalka...".
vielä pitäis pari kk jaksaa yksin pyörittää tätä kaikkea..
tukekaa ja antakaa mulle voimia... :(

voimahali :) Loppupeleissä 2kk on lyhyt aika (toiset hoitavat puolisoitaan ja kotia vuosikausia) :) Tietokoneella yöt istumisesta voipi keskustella ja tehdä kompromissia.
kaikkea hyvää, ja koita jaksaa, menee ohitse.

voimahali :) Loppupeleissä 2kk on lyhyt aika (toiset hoitavat puolisoitaan ja kotia vuosikausia) :) Tietokoneella yöt istumisesta voipi keskustella ja tehdä kompromissia.
kaikkea hyvää, ja koita jaksaa, menee ohitse.

niin melkein 2kk jo mennyt, oon ihan poikki.
ei se tietokoneella istu juuri yhtään, mitä nyt laskut maksaa. makaa sohvalla ja tuijottaa telkkaria, on kavereillaan tms. harmittaa mennä yksin nukkumaan joka ilta...
eilen sanoin et tuu tänne mun viekkuun.... mies siihen, et MIKS?! sanoin että no niinpä niin, ei minkään takia.
mä en vaan jaksa tätä...
mutta kiitos, totta on et ohi menee.. ei vaan aina auta sekään ajatus et on väliaikaista kun oikein jurppii.. nytkin mies kaverillaan.. oon koko ajan illat yksin / lapsen / koirien kanssa..

heh. on se kumma että pitää aina puolisosta valittaa. tuntuu että suurin osa ihmisiä pitää puolisoa vaan sen takia että voi siitä valittaa. uskaltaisitko edes ajatella elämää ilman miestä? se tekis susta ihan epäkelvon, vai mitä. Eli älä valita, puhu äijälles jos se muuttuis, jos ei muutu niin hyväksy tai eroa. Suurin osa valittajista ei koskaan eroa.

Meillä sama tilanne, mut mies muuten vaan "laiska".. Äsken esitin kysymyksen, että miten tästä elämästä tuli näin tylsä? Suuttui ja paineli nukkumaan. Itse pohdin, että pitäskö repästä itseni kaikesta irti vai jatkaakko tätä kidutusta edelleen ja miten pitkään? Oikeastaan teen kaiken hauskan ja mieltä virkistävän lasten kans tai yksin. Mihin meiltä siis jäi parisuhde? Tai oikeastaan, missä meidän rakkaus on? Pelottaa ajatella, mihin tämä loppuu aikanaan, koska eihän näin voi elää hautaan asti.

ei se mitään, eroat jos tuntuu siltä. löydät naapurista kivan miehen joka tykkää sunlaisesta perusnaisesta. älkää te perusnaiset masentuko:te löydätte aina uuden miehen:) tsemppiä perusnaiset

ei se mitään, eroat jos tuntuu siltä. löydät naapurista kivan miehen joka tykkää sunlaisesta perusnaisesta. älkää te perusnaiset masentuko:te löydätte aina uuden miehen:) tsemppiä perusnaiset

no mitä tää nyt oli??!! en kai mä tällaisen takia eroamaan rupea.. huhhuh.... enpähän vaan halua kaikkea harmistustani kaataa miehen niskaan, joten halusin tulla tänne jos olis saanut sympatiaa ja tsemppiä. virhe tais olla taas. on tää hieno paikka.

Hih, lue sun alkuperäinen viesti, aika epätoivoiselta kuulostit. Mutta hei, aina voi perusnainen mieltään muuttaa. En kyllä ihmettele että miehes viihtyy henkisesti muualla. Huhhuh...

Yhteistyössä