Mä oon nyt aivan rikki :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja W
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

W

Vieras
Mies kertoi että on ottanut tänään jotain huumeita. Ei ole siis kotona. On narkomaani, ei kai niitä voi entisiksi nimittää... Ihan miten vaa.
Paljon oon antanu anteeks, tää on ollu asia mistä oon sanonu et en siedä edes sitä yhtä kertaa, että ottaa jotain kun ollaan yhdessä.
Vittu mitä mä teen??!! Rakastan sitä miestä ihan yli kaiken, mut jotenkin tuntuu kuin ois tehny valintasa nyt. Enhän mä voi antaa anteeks ja luottaa vaikka vannoisi ettei enää ikinä? Vai voinko?
Onko kellään kokemusta, entisiä käyttäjiä tai joku jonka läheinen ollut?
Miks sen piti tehä näin :( V*tun kusipää!!!!

:( Voi että.. Kuuluuko mihinkään tukiryhmään? Pyöriikö edelleen sellassten kaa jotka käyttää? Jos pyörii niin silloin en luottaisi yhtään. Mut anteeksi voit antaa ja luottamus saattaa joskus palata, se on itsestäsi kiinni. Mut narkki on aina narkki.

Ei kuulu mihinkään tukiryhmään. Eikä (niin tietääkseni) pyöri sellaisten kanssa jotka käyttää. En yhtään tiedä mikä tilanne ollut tänään, ollut kavereiden kanssa baarissa toisessa kaupungissa.
Ehkä mun ei pidäkään tajuta vielä mitään, mulla on pää nyt niin sekasin. Tunti sitten sain tietää asiasta.
Pakko kai sen kanssa on yrittää puhua tästä kun on selvinpäin. Haluaako se edes olla mun kanssa kun meni ja teki tollasta, rinnastan tämän täysin pettämiseen, mun luottamus on hajotettu todella todella pahasti nyt!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mistä huumeista on kyse? HIEMAN laaja käsite tuo huumeet...

Niin jos on pilvee poltellu niin ei mikään kauhee tilanne viel käsissä mut jos se siel jossain piripäissäänkin pyörii niin meille ei ois tulemista.

Alkuperäinen kirjoittaja W:
Kun en mä oikeesti tiedä, sen tiedän ettei mistään pilven poltosta ole kyse, vaan isommista aineista.

Siis se kertoi sulle että on ottanut huumetta, muttei suostunut kertomaan mitä? Outoa.

Koita rauhoittua.. Sä et voi nyt tehä tilanteelle mitään. Keskustelkaa kunnolla kun hän on selvä ja kannattaa kyl vaatia tekemään asialle jotain jos kerta on (ent.) narkkari, koska olis hyvä olla jotain tukee siihen huumeettomaan elämään. Mut en mä heti hanskoja naulaan nakkais sinuna, jos on kerta ollut kunnolla muuten ja tää eka kerta kun käy näin, ja jos vielä tunnustikin asian eikä peittele. REhellisyys on parisuhteen ydin, ja mokia voi sattua kenelle tahansa. Varsinkin kännissä, vaikkei se mikään selitys sais ollakaan.

Se on paska juttu kun noita mömmöjä on nykyään joka paikassa ja paha paikka kyl jollei entiselle nistille olla ulkona kännissä ja joku jotain tarjoo/muu seura käyttää... :(

Kun en mä oikeesti tiedä, sen tiedän ettei mistään pilven poltosta ole kyse, vaan isommista aineista.

Siis se kertoi sulle että on ottanut huumetta, muttei suostunut kertomaan mitä? Outoa.

Laitto viestin missä pyysi anteeksi että on paska, yritin tivata miksi.
Laittoi viestin onko alkoholismi sairaus, vastasin oman mielipiteen ja kysyin miten niin. Vastasi, koska olen narkomaani. Kysyin että niin mutta pystyykö nykyään sanomaan ei jos tarjotaan, eikä itse hanki mitään? Ei vastannut. Laittoi taas viestin, olen paska anteeksi. Sitten sain vastauksen viestiini että onko ottanut tänään jotain. Soitti ja sanoin että olen narkomaani, olen pahoillani ja jotain, meni vähän ohi.
Ei nyt tullut mieleen tivata mitä olet ottanut, ei sillä ole mitään väliä mun mielestä, varmaan piriä tms. En minä noista huumeista juurikaan mitään tiedä edes!! AAAA, oon niin vihanen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja muista:
Koita rauhoittua.. Sä et voi nyt tehä tilanteelle mitään. Keskustelkaa kunnolla kun hän on selvä ja kannattaa kyl vaatia tekemään asialle jotain jos kerta on (ent.) narkkari, koska olis hyvä olla jotain tukee siihen huumeettomaan elämään. Mut en mä heti hanskoja naulaan nakkais sinuna, jos on kerta ollut kunnolla muuten ja tää eka kerta kun käy näin, ja jos vielä tunnustikin asian eikä peittele. REhellisyys on parisuhteen ydin, ja mokia voi sattua kenelle tahansa. Varsinkin kännissä, vaikkei se mikään selitys sais ollakaan.

Se on paska juttu kun noita mömmöjä on nykyään joka paikassa ja paha paikka kyl jollei entiselle nistille olla ulkona kännissä ja joku jotain tarjoo/muu seura käyttää... :(

Kiitos! Mä vaan niin pohdin että haluaako se edes olla mun kanssa enää, oliko tämä sen ainut tapa päästä eroon musta :( Mut miks se edes vaivautu selittämään mitään tai pyytämään anteeksi ??!!

Siis tänäänkö sulle vasta selvisi että on narkomaani? Ymmärrän että on tunteet pinnassa nyt, mutta koitahan rauhoittua. Juttelette asiat selviksi vaikka huomenna, silloin tiedät enemmän ja voit paremmin eväin lähteä miettimään mitä seuraavaksi tapahtuu.

Puhukaa huomenna asia selväks. Hänellä on tod.näk. kauheet syyllisyyden tunteet ja vielä hirvee krapulakin huomenna, jos kerta nyt jo itteensä syyttelee. Ja voi olla melkoinen ahdistus kans, siis sellanen sairas ahdistus.. Pliis anna tukea hänelle ja mahdollisuus selvittää asia, ja kehota hakeen apua, äläkä heti huomenna aja ahdinkoon jos jo ahdistaa.

Mä oon ite sairas ihminen mut oon selvinnyt mun miehen tuella. Tuli kännimokattua täs mutta siitäkin selvittiin, onneksi, vaikka olin jo syyllisyyden takia itteeni tappamassa. Ei se ehkä oo kuitenkaan sen väärti.

Alkuperäinen kirjoittaja muista:

Kiitos! Mä vaan niin pohdin että haluaako se edes olla mun kanssa enää, oliko tämä sen ainut tapa päästä eroon musta :( Mut miks se edes vaivautu selittämään mitään tai pyytämään anteeksi ??!!

Sille on tapahtunut klassinen kännimunaus ja jo nyt katuu, ei ole taatusti vaan susta eroon päästäkseen sekoillut, en usko! Antakaa rakkauden voittaa ja kantaa läpi karikoiden. Koita jaksaa! Mut jos alkaa tuleen tällasia lipsahduksia useemmin niin sit kannattaa miettiä onko parisuhde turvallinen ratkaisu.

Ja toivottavasti ei nyt mitään suoneen oo pistäny, sit on taas kaikki testiruljanssitkin edessä :(

Alkuperäinen kirjoittaja mieti näin:
Puhukaa huomenna asia selväks. Hänellä on tod.näk. kauheet syyllisyyden tunteet ja vielä hirvee krapulakin huomenna, jos kerta nyt jo itteensä syyttelee. Ja voi olla melkoinen ahdistus kans, siis sellanen sairas ahdistus.. Pliis anna tukea hänelle ja mahdollisuus selvittää asia, ja kehota hakeen apua, äläkä heti huomenna aja ahdinkoon jos jo ahdistaa.

Mikä krapula niistä huumeista muka tulee? :o Ei ole alkoholista kyse nyt...

Mä ymmärsin ap:n jutusta että äijä on lähtenyt kavereiden kanssa baariin. Baareissa yleensä juodaan. Ja kun on kännissä voi mennä harkintakyky, vaikkei saiskaan. SIt on vetäny jotain kamaa kavereiden kanssa. Eli on ollut kännissä > siitä tulee krapula ja kamasta henkinen ahdistus vielä potenssiin kymmenen. En tiedä, noin vaan päättelin pienessä päässäni ja omalla elämänkokemuksella.

Siis tänäänkö sulle vasta selvisi että on narkomaani? Ymmärrän että on tunteet pinnassa nyt, mutta koitahan rauhoittua. Juttelette asiat selviksi vaikka huomenna, silloin tiedät enemmän ja voit paremmin eväin lähteä miettimään mitä seuraavaksi tapahtuu.

Siis olen tiennyt että on narkki, entinen käyttäjä tai mikskä nyt voikaan kutsua. Oli ollut kuivilla jo ennen kuin tavattiin, ei siis mun takia lopettanut käyttöä, mikä oli mulle tosi tärkeä asia.

Alkuperäinen kirjoittaja mä taas:

Mä ymmärsin ap:n jutusta että äijä on lähtenyt kavereiden kanssa baariin. Baareissa yleensä juodaan. Ja kun on kännissä voi mennä harkintakyky, vaikkei saiskaan. SIt on vetäny jotain kamaa kavereiden kanssa. Eli on ollut kännissä > siitä tulee krapula ja kamasta henkinen ahdistus vielä potenssiin kymmenen. En tiedä, noin vaan päättelin pienessä päässäni ja omalla elämänkokemuksella.

Juuri näin. Ollut siis kännissä baarissa ja kait joku on sitten tarjonnut tai osannut pyytää joltain jotain.

Koita ap saada levättyä ettette oo huomenna molemmat yhtä pihalla asiaa selvittämässä. Voimia ja voimahali! Elämä on välillä niin veemäistä mut kyl se varmaan vielä selkiääkin. Itsellä kans ollut tää vuosi välillä aallonpohjassa mut nyt alkaa näyttää taas valoisammalta.

Mun on mentävä nyt nukkumaan, koita jaksaa!

Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Koita ap saada levättyä ettette oo huomenna molemmat yhtä pihalla asiaa selvittämässä. Voimia ja voimahali! Elämä on välillä niin veemäistä mut kyl se varmaan vielä selkiääkin. Itsellä kans ollut tää vuosi välillä aallonpohjassa mut nyt alkaa näyttää taas valoisammalta.

Kiitos ja hyvää yötä sulle! No toivottavasti saan miehen huomenna kiinni että voitaisiin selvittää asiaa, nyt ainakin puhelin kiinni. Laitoin viestin, välitystiedot ilmottaa että odottaa...
Miehen asenne ratkasee kait hyvin pitkälti mihin suuntaan edetään, ihan pelkällä -sattuuhan noita asenteella en voi tätä kuitata.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:

Kiitos ja hyvää yötä sulle! No toivottavasti saan miehen huomenna kiinni että voitaisiin selvittää asiaa, nyt ainakin puhelin kiinni. Laitoin viestin, välitystiedot ilmottaa että odottaa...
Miehen asenne ratkasee kait hyvin pitkälti mihin suuntaan edetään, ihan pelkällä -sattuuhan noita asenteella en voi tätä kuitata.

ei varmaan se krapulamorkkispäivä oo maailman paras päivä alkaa selvittää asioita.. koska sillon sä saat varmasti vastaukseksi mieheltä just sen mitä sä haluat kuulla, et sitä miten asiat oikeesti on. Mutta tiiän toki, että vaikia niitten asioitten on antaa vaa oottaa parempaa hetkeä. Itse vaan olen tehnyt monta kertaa sen mokan, ja sitte tyhmänä uskonu kaiken mitä exä sanoi.
toivotaan vaan että tuo oli tämän kerran virhe hällä,eikä enää toistu. Mutta tosi juttuhan se on kun on sairaasta ihmisestä kyse, oli se alkoholisti tai narkomaani, ei se voi koskaan luvata ettei se enää ikinä ottas.