V
"vieras"
Vieras
olin tupakkalakossa pari vuotta ja viinakin jäi. Oon kamalan yksinäinen kun erosin enkä tällä udella paikkakunnalla ole saanut ystäviä, vain hyvänpäiväntuttuja. Lapsiakin on, ovat joka toinen viikonloppu isällään, joskus useamminkin. Suren kamalasti sitä ettei ole tuttavia tai ystäviä, joiden luona käydä kylässä joskus, lapsilla ei ole yhtään leikkikaveria koulun ulkopuolelta. En vaan osaa tutustua kehenkään, jutut ei ikinä syvene niin että tulisi kyläilykutsuja. Huomaan että lapset kaipaisivat kamalsti kavereita mut kun voi niitä tyjästä nyhjäistä. Olen köyhä, asun vuokralla ja käyn töissä. Siinäpä se sitten on. Alan nyt taas polttaa ja juoda kotona kalsarikännejä sillloin kun lapset ei ole kotona. Kuolenpahan sitten aiemmin, ei ole mitään intoa elää kovin vanhaksi tässä tilanteessa.
lapset voi muuttaa isälleen pian ja mä saan sit alkaa urakalla tehdä kuolemaa ja lyhentää tätä kurjaa elämääni. Ilman röökiä ja viinaa se on paljon kurjempaa.
lapset voi muuttaa isälleen pian ja mä saan sit alkaa urakalla tehdä kuolemaa ja lyhentää tätä kurjaa elämääni. Ilman röökiä ja viinaa se on paljon kurjempaa.