Mä oon nyt sen verran jäljillä että mikä musta mahtaa tulla isona...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22004898:
Se olis kaikkin kivinta kyllä :D

Sit vois aina välillä käydä maalaamassa taloja, jos ois tylsää. Mulla ittelläni on pph:n ammattitutkinto, BBA-tutkinto (tradenomi, siis), kansainvälisen politiikan kandi, kohta vissiin vakuutustutkinto :D, maisteriksi luen parhaillaan kehitystutkimuksessa... Kaikenlaista ja tuskin tää tähän jää. Voisin lähteä vaikka johonkin fyysisempään hommaan seuraavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22004910:
Siksi kun olis niin kauheen kiva olla vaikka vieraalla töissä eikä tarttis olla 'töissä' aina. JA palkkakin olis sellainen lievähkö houkutin....

Eikö ompelijolle oo paikkoja vieraalla? Saisko sitten parempaa palkkaa?

Sit vois aina välillä käydä maalaamassa taloja, jos ois tylsää. Mulla ittelläni on pph:n ammattitutkinto, BBA-tutkinto (tradenomi, siis), kansainvälisen politiikan kandi, kohta vissiin vakuutustutkinto :D, maisteriksi luen parhaillaan kehitystutkimuksessa... Kaikenlaista ja tuskin tää tähän jää. Voisin lähteä vaikka johonkin fyysisempään hommaan seuraavaksi.

Herr siunaa:O

Mä olen aina ollut enempi tämmöinen käsilläni tekevä. Mun iltalukiokin jäi kesken. :/

[QUOTE="Lilli";22004923]Eikö ompelijolle oo paikkoja vieraalla? Saisko sitten parempaa palkkaa?[/QUOTE]

Olis, jos muuttais noin 300 km 'sivummalle'.
Mies ei siihen ole valmis mun työpaikkani vuoksi. Enkä minäkään toisaalta juuriltani tahtois lähteä.

Verhoomotyöntekijänä täällä voiskin saada töitä ompelija, mutta mun oppisopimuspaikka verhoomoon ei ottanutkaan tuulta alleen, vaikka niin kovasti lupailivat. Ruojat.
Sen kun tulevat nyt toimeen ilman minua sitten:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22004925:
Herr siunaa:O

Mä olen aina ollut enempi tämmöinen käsilläni tekevä. Mun iltalukiokin jäi kesken. :/

Mä en pysty istumaan luennolla. :headwall:
Minusta piti tulla näyttelijä tai lääkäri, enkä ole kummassakaan hommassa. Noh, kai tää vielä tästä selkiytyy sulle ja mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22004939:
Olis, jos muuttais noin 300 km 'sivummalle'.
Mies ei siihen ole valmis mun työpaikkani vuoksi. Enkä minäkään toisaalta juuriltani tahtois lähteä.

Verhoomotyöntekijänä täällä voiskin saada töitä ompelija, mutta mun oppisopimuspaikka verhoomoon ei ottanutkaan tuulta alleen, vaikka niin kovasti lupailivat. Ruojat.
Sen kun tulevat nyt toimeen ilman minua sitten:snotty:

Siinähän yrittävät tulla toimeen. Eivät ymmärrä mitä menettivät.

Yhteistyössä