O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei tää oo masennusta. mä kuitenkin välillä jaksan olla iloinen, ja onnellinen... masennuksen kokeneena tiedän kyllä sitten jos sekin vielä iskee.
mä vaan oon liian väsynyt. ja tarvisin jostain pidemmän pinnan... ehkä sekin onnistuis kun sais nukkua vaikka viikon näin aluksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja voi v:jos sulla on pokkaa tulla sanomaan että olet ihan kunnossa ja kiva kun tänne saa valittaa.. vielä naurunaamalla..
Mä en ainakaan jatkossa avaa tän tason otsikoita. Jos ihminen on noin ylpeä, että henkisesti pahoinpitelee avutonta 3veetä, muttei ymmärrä hakea apua, kun on ihan kunnossa sitten kuitenkin omasta mielestään..
Olen todella pahoillani lasten puolesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Menisit lääkäriin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei tää oo masennusta. mä kuitenkin välillä jaksan olla iloinen, ja onnellinen... masennuksen kokeneena tiedän kyllä sitten jos sekin vielä iskee.
mä vaan oon liian väsynyt. ja tarvisin jostain pidemmän pinnan... ehkä sekin onnistuis kun sais nukkua vaikka viikon näin aluksi. :/
On se masennusta. Aivan selkeästi. Normaali masennusoireeseen kuuluukin juuri tuollainen masennuksen kieltäminen kun ei noin masentuneena tiedosta todellista tilaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Kerroit et sulla on masennuslääkitys ollu? Purettiinko se jossaki sovitusti mtt:ssä tai jossaki hoitokontaktissa siis? Vai lopetitko itse? Ja onko sulla jotaki seurantaa mielenterveys asioissa? Pitkä lista kysymyksiä, kun minusta tuo sun alkuteksti on ihan oppikirja kuvaus masennuksesta väsymys/syyllistyminen, ilottomuus...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Kerroit et sulla on masennuslääkitys ollu? Purettiinko se jossaki sovitusti mtt:ssä tai jossaki hoitokontaktissa siis? Vai lopetitko itse? Ja onko sulla jotaki seurantaa mielenterveys asioissa? Pitkä lista kysymyksiä, kun minusta tuo sun alkuteksti on ihan oppikirja kuvaus masennuksesta väsymys/syyllistyminen, ilottomuus...
lopetin itse. mutta psykiatri oli aiemmin antanut luvan lääkityksen lopettamiseen, söin lääkettä noin vuoden, oireet(paniikkikohtaukset, masennus) oli poissa muutamia kuukausia ennenkuin lopetin lääkkeen. en käy tällä hetkellä missään mtt:ssä tms. ehkä sitten pitäisi...