mä otin kuvan itsestäni alastomana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mumma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina oppii uutta! En oo tiennyt aiemmin, että ne ketunnokat johtuu jostain hormoonihäiriöstä. Ite oon vaan ollu kateellinen niille naisille, kenellä semmoiset on. Jotenkin mun mielestä ovat nätit, kun ei tissit roiku, vaan on terhakat. Ihan turha toivoa samaa näillä omilla, kookkailla rinnoilla, jotka roikkuu aina. :(

Aina oppii uutta! En oo tiennyt aiemmin, että ne ketunnokat johtuu jostain hormoonihäiriöstä. Ite oon vaan ollu kateellinen niille naisille, kenellä semmoiset on. Jotenkin mun mielestä ovat nätit, kun ei tissit roiku, vaan on terhakat. Ihan turha toivoa samaa näillä omilla, kookkailla rinnoilla, jotka roikkuu aina. :(

Tubulaariset rinnat eivät tarkoita terhakoita "ketunneniä". Tubulaariset rinnat ovat putkilomaiset, ja ne varsin usein roikkuvat ja sojoittavat alaspäin.

[QUOTE="vieras";25670964]Tubulaariset rinnat eivät tarkoita terhakoita "ketunneniä". Tubulaariset rinnat ovat putkilomaiset, ja ne varsin usein roikkuvat ja sojoittavat alaspäin.[/QUOTE]

Ok, googlella tuli sit väärää tietoa. Tai kuvahakua käytin. :)

Suurinpiirtein tuolta mun rinnat näyttää paitsi että ne roikkuu vähän enemmän koska olen imettänyt molemmpia lapsian 1v8kk ikään asti. Niin ja vasen rinta on yhden kuppikoon pienempi kuin oikea.

http://www.poustiplasticsurgery.com/Procedures/wp-content/uploads/2010/04/Copy-of-DSC00331-Copy-400x599-300x195.jpg

ja perse roikkuu tuollalailla vähän pahemmin kyllä ku tolla kuvassa ja höystettynä raskaus arvilla.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/400_px_korkeita_kuvia_2010/11/1039792.jpg

ja maha tollainen ku tuossa vasemmassa kuvassa...
http://www.dr-rottler.com/wp-content/gallery/tummy-tuck/tummy-tuck-st-louis-15.jpg

ei taida noita vikoja saada liikunnalla pois?

ja perse roikkuu tuollalailla vähän pahemmin kyllä ku tolla kuvassa ja höystettynä raskaus arvilla.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/400_px_korkeita_kuvia_2010/11/1039792.jpg

ja maha tollainen ku tuossa vasemmassa kuvassa...
http://www.dr-rottler.com/wp-content/gallery/tummy-tuck/tummy-tuck-st-louis-15.jpg

ei taida noita vikoja saada liikunnalla pois?

No kyllä tuollaisen takapuolen saa korjattua liikunnalla ihan kevyesti. Ja veikkaan että tuollaiseen mahaankin se liikunta vaikuttais, ja tietty kunnon rasvailu.

Ongelma ei ole sun kroppa vaan se miten sä sitä kohtelet. Haukut, etsit vikoja, inhoat ja piilottelet jopa rakkaalta mieheltäsi!

Nyt loppuu tällaiset vianetsintätalkoot. Ainut hyöty mikä siitä voi olla, on se, että motivoidut liikkumaan. Liikunta muovaa kroppaa ja lihasten kasvaessa myös löysempi nahka asettuu siihen päälle kauniimmin. Ei se roikkuva nahka liikkumalla katoa, mutta voi näyttää kuitenkin paljon paremmalta.

Se olennainen juttu on kuitenkin se, että sun ois opeteltava rakastamaan itse itseäsi sellaisena kuin olet. Etsiä itsestäsi hyviä puolia, opetella hyväksymään niitä osia mitkä nyt inhottaa, arvostamaan itseäsi. Sulla ei ole mitään syytä pitää itseäsi rumana tai inhota. Tää on nyt se vartalo mikä sulla on, jollain toisella on samanlainen tai toisenlainen. Mitä saavutat murehtimalla ja etsimällä itsestäsi vikoja? Pahaa mieltä, parisuhde kärsii (VALTAVASTI!! yleensä miehille on enemmän harmia naisen huonosta itsetunnosta ja siitä seuraavasta haluttomuudesta, piilottelusta jne. kuin siitä muotoaan muuttaneesta vartalosta), mieliala ehkä laskee niin ettei sitä liikuntaa tule tosiaan aloitettua jne.

Eli ei muuta kuin omia hyviä puolia miettimään. Menet vaikka peilin eteen alasti ja alat toistella, miten rakastatkaan vatsanahkaasi ja rintojasi jne. Tarpeeksi kun itselleen uskottelee, siihen alkaa uskoakin. Nyt ryhdyt itsesi tsemppaajaksi ja valmentajaksi sen sijaan että latistaisit ja haukkuisit!

:)

Mulla on ollut sama fiilis kuin ap:llä, monta kertaa. Ikääkin mulla on vain 4 vuotta enemmän.

Ennen lapsia mulla oli iso ahteri ja litteä vatsa, nyt riippuva ahteri ja vatsaröllykkä raskausarvilla. Röllykkä mahtuu housuihin ja vyötärönauhan yläpuolinen näky on ihan mukiinmenevä.

En ota stressiä raskausarvista vaikka niitä on tosi paljon, mullahan on kaksi lasta ja olen raitani siis kovalla työllä ansainnut. :D

Perskarvojen sheivaaminen taas ei ole mun juttuni lainkaan, sen sijaan siistin karvoituksen saksilla viimeksi eilen. Ei tursuile, mutta ei näytä wannabe-pissisteiniltäkään. Huoliteltu kuitenkin.

Valokuvia ei kannata mielenrauhan takia edes ottaa, niissä aina näkyy virheet paljon rumemmin kuin luonnossa. Hävitä se kuva.

Myönnän kyllä, että mullakin on heikko kohtani: en tykkää seksistä enää ilman rintaliivejä. Pelkään, että mies huomaa, että tissini ovat kuin tennispallot sukkahousunlahkeissa eli ensin on varret ja sitten pallerot. Tosin, onhan monella miehelläkin roikkuvat pallit, joten maailma saa suvaita roikkurintaiset naiset. Ettäs tiedätte.

Netin kautta saa tosi edullisesti ihania rintaliivejä ja korsettejakin, mies tykkää takuulla ja ne omat epäkohdat saa kiristeltyä näyttämään jälleen kurveilta :) Tällä konstilla mä pärjään, jos tulee tiukempi paikka.

Viimeinen neuvo: Älä mene osoittelemaan miehellesi kroppasi epäkohtia. Jos ja kun kerran kelpaat hänelle tuollaisena, miksi pilaisit häneltä ilon alkamalla esitellä jenkkakahvoja ja riipputissejäsi? Aika tekee kyllä miehenkin kropalle temppunsa.

:hug:

kun kuopus syntyi mies kysyi että miksi mun maha vielä pullottaa vaikka olen jo synnyttänyt.. jääkö se tuollaiseksi... olisin vaikka voinut ruveta itkemään sinä hetkenä...

kun kuopus syntyi mies kysyi että miksi mun maha vielä pullottaa vaikka olen jo synnyttänyt.. jääkö se tuollaiseksi... olisin vaikka voinut ruveta itkemään sinä hetkenä...

Olet siis saanut idiootin riesaksesi. Myös minun EX-mies laukoi tuollaisia sektion jälkeen kun kaksosraskausmahani roikkui sektioarven päällä muutavan kuukauden ajan. Sama mies muutama vuosi myöhemmin alkoi tapailla 16 vuotiasta tyttöä kun oli taas niin mukava saada tiukkaa pillua,olin 16 kun aloitimme seurustelun ja 20 vuotiaana jo "pilalla".

No hei, ei kaikki miehet tarkoita pahaa kysyessään asioita naisen kropasta.
Jotkut varmaan ihan mielenkiinnosta kysyneet (kyllä, joitain miehiä kiinnostaa jopa istukat, naisen vatsa ja sellanen). Tietysti voi tuntua itsestä pahalta, jos osuu arkaan paikkaan, i know. Mutta oon aika varma, ettei kaikki miehet kysy pahoittaakseen naisensa mieltä.

Sitä voi olla niin herkillä muutenkin synnytyksen jälkeen.
Eihän miehet sitä käy läpi. Ihan uutta se kaikki on heillekin...ja voi kummastuttaa...

Yhteistyössä