Mulla on ollut sama fiilis kuin ap:llä, monta kertaa. Ikääkin mulla on vain 4 vuotta enemmän.
Ennen lapsia mulla oli iso ahteri ja litteä vatsa, nyt riippuva ahteri ja vatsaröllykkä raskausarvilla. Röllykkä mahtuu housuihin ja vyötärönauhan yläpuolinen näky on ihan mukiinmenevä.
En ota stressiä raskausarvista vaikka niitä on tosi paljon, mullahan on kaksi lasta ja olen raitani siis kovalla työllä ansainnut.
Perskarvojen sheivaaminen taas ei ole mun juttuni lainkaan, sen sijaan siistin karvoituksen saksilla viimeksi eilen. Ei tursuile, mutta ei näytä wannabe-pissisteiniltäkään. Huoliteltu kuitenkin.
Valokuvia ei kannata mielenrauhan takia edes ottaa, niissä aina näkyy virheet paljon rumemmin kuin luonnossa. Hävitä se kuva.
Myönnän kyllä, että mullakin on heikko kohtani: en tykkää seksistä enää ilman rintaliivejä. Pelkään, että mies huomaa, että tissini ovat kuin tennispallot sukkahousunlahkeissa eli ensin on varret ja sitten pallerot. Tosin, onhan monella miehelläkin roikkuvat pallit, joten maailma saa suvaita roikkurintaiset naiset. Ettäs tiedätte.
Netin kautta saa tosi edullisesti ihania rintaliivejä ja korsettejakin, mies tykkää takuulla ja ne omat epäkohdat saa kiristeltyä näyttämään jälleen kurveilta

Tällä konstilla mä pärjään, jos tulee tiukempi paikka.
Viimeinen neuvo: Älä mene osoittelemaan miehellesi kroppasi epäkohtia. Jos ja kun kerran kelpaat hänelle tuollaisena, miksi pilaisit häneltä ilon alkamalla esitellä jenkkakahvoja ja riipputissejäsi? Aika tekee kyllä miehenkin kropalle temppunsa.
:hug: