Mä päätin tehdä niin vaikka hullua se on,tai melkein jo sen päätös tein

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli jos mä otan tokalle torstaina se sikarokotus itse en käy töissä,ollaan vain kotona ja jos mennään ulos niin vain omalla pihalla ollaan,mies menee asumaan isän luo vähäks ajaks ja mä vielä odotan kun esikoinenkin saa rokotusta 2viikkon päästä ja sitten kun se 2viikon päästä tehoa,mies voi tulla takaisin :xmas: juu hullu olen mutta en halua turhaan laita pikki,kun mies sen voi tuoda töistä tai vaikka mä,kyllä mä ehkä saan potkuja,mutta ihan sama.
Olenko ihan hullu?

Anteeksi, mutta musta tuntuu että sä kuolet ennemmin tuohon stressaamiseen ja pelkäämiseen ja ahdistukseen kuin siihen possuflunssaan. :(

Oletko sä hakenut apua, tuo ei ole enää normaalia pelkoa vaan vainoharhaista ja hysteeristä.

Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Tuli mieleen mitä miehesi pitää suunnitelmasta? Meillä kaikki muut saanut rokotteen paitsi mies. Todennäköisesti hän saa vasta rokotuksen jouluna.

ei hän mitään sano,hän tekee vakka mitä että lapsille olisi parasta,mutta en mä siitäkään tiedä onko se paras vaihtoehto,ei vaan muuta kun hullua tulee mieleen,mut vaikka onkin hullua,niin ihan sama,en tiedä vaan muuta parasta

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Anteeksi, mutta musta tuntuu että sä kuolet ennemmin tuohon stressaamiseen ja pelkäämiseen ja ahdistukseen kuin siihen possuflunssaan. :(

Oletko sä hakenut apua, tuo ei ole enää normaalia pelkoa vaan vainoharhaista ja hysteeristä.

no voi se olla noinkin ihan sama,mä en ole yksin kuka on hyysterinen äiti ja mä olen todellakin hyysterinen :wave: ei mun hyysteria lähtee mihinkään ennen kun jotain päätän tai teen

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Kuulostaa hullulle, vaikka tekis mieli itsekkin tehdä samoin, kun mies käy töissä :D

Mutta vain hulluja tempuja joskus auta :xmas:
Mutta jos mä annan lupa sen pistää lapsille,niin teen todellakin niin,kun en turhaan toi myrkky myöskään halua laita vaan että olisi tulos

Kuka sitten tuo teille ruuat ja muut päivittäistarvikkeet? Jonkun nekin täytyy hakea ja se joku voi myös tuota teille tautia.

Musta on kyllä erittäin julmaa häätää isä siksi aikaa pois. On myös julmaa kaikkia kohtaan, ettei voi elää normaalia elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:
jos muistaisit ottaa ne pillerit päivittäin

Täällä on niin ihanaa porukka,monille teille kans pitää jotain pilleriä sitten syödä ei vain mulle,mulla ehkä hyysteriset pakkoajatukset,kun toivon lapsile parasta niin paljon että järki ei toimi,mutta te hermostutte niin helpolla että jotain rauhoittavia ei olisi pahaa kokeilla

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Kuka sitten tuo teille ruuat ja muut päivittäistarvikkeet? Jonkun nekin täytyy hakea ja se joku voi myös tuota teille tautia.

Musta on kyllä erittäin julmaa häätää isä siksi aikaa pois. On myös julmaa kaikkia kohtaan, ettei voi elää normaalia elämää.
Julmaa? Jos mulla olisi puoliso, joka olisi sikainfluenssasta noin hysteerinen kuin ap, olisin vaan helpottunut voidessani asua kuukauden jossain muualla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

julma tai ei,ei se ikuisesti kestää ja voi olla parempi niin kun teen rokote ja sitten itse iskä sen tuo,hänellä just oli töissä 2sika tapausta,miks mun sitten pitää sen tehdä(rokote),ei se heti toimi,sen takia jotain pitäsi keksiä jos siitä myrkkyä tunkea lapseen elimistöön
ruokaa tuo itse iskä,mutta saa jäättä vaikka oven vieressä :saint: kuulosta ei terveltä I know,mut keksikää sitten muuta mulle :whistle: ,mä soitin neuvolaan eikä hän voi mitään sanoa,mutta mua pelotta tokan puolesta kun monta kerta hän oli tyksissä influenssan takia,oli myös tiputuksessa ja ambulanssikin hakenut hänet,hänellä aina influenssa vakavana ja sekä vielä usein ja meillä se oli jopa tutkittu miksi hän kipeä noin usein,mä omia lapsia tunnen parempi kun joku muu,sen takia haluan suojella vaikka hullulla tavalla

Alkuperäinen kirjoittaja niin ja...:
no ei se rokotekaan ole 100% suoja..

ei ole,tiedän,mutta jos siitä en tee sekin huono ja jos teen taasko huono?Mulla vain tietona se että jos rokoten jälkeen se tulee niin tulee lievänä,ei niin pahana,mutta kai mä jotain keksin,tiedän ettei kukaan mun puolesta voi päättä ees lääkäri,sen takia mä haluan nyt tiedä myös mahdollisimman paljon kaikkea tästä että voin se prklen päätös tehdä,en mä tiennytkään että se voi noin vaiketta olla

Miksi sinä Savanna olet hysteerinen tämän possunuhan takia? Etkö enää muista, että lääkärihän sanoi sinulle ettei sitä tarvitse pelätä, ei ottaa rokotetta yms. Että se on vain tavallinen flunssa! Näinhän sinä täällä julistit joku aika sitten.... mikä sinun mielesi nyt on muuttanut?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi sinä Savanna olet hysteerinen tämän possunuhan takia? Etkö enää muista, että lääkärihän sanoi sinulle ettei sitä tarvitse pelätä, ei ottaa rokotetta yms. Että se on vain tavallinen flunssa! Näinhän sinä täällä julistit joku aika sitten.... mikä sinun mielesi nyt on muuttanut?

Juu oli asia niin kun olin Mehiläisellä, ja yritin täällä monta kerta kysyä että miksi hitossa nyt ale 3v ovat riskiryhmässä ja vielä 2kuukautta sitten jopa uutisissa sanottiin että ale 3v sikainfluenssa ei ole ollenkaan varallinen,ihmee juttuja,sen takia ei tarvi ihmitellä jos mieli muuttu mullakin

Yhteistyössä