Mä pelkään kuulemma turhaan, sanoi poliisi

06.06.2008
99
0
6
Eroprosessi meneillään ja olen muuttanut pois yhteisestä asunnosta. Loppuviikosta mieheni puukotti isääni ja uhkaili tekevänsä minullekin pahaa. Poliisi nosti kädet pystyyn ja totesi ettei mieheni halua minulle ja pojalle mitään pahaa joten välitön lähestymiskielto on tarpeeton :o

Jouduin ottamaan pojan pois hoitopaikasta ja lähtemään uudesta kodista pois, enkä tiedä mitä teen :'(

 
:o :o puhu jollekin toiselle poliisille. älä suostu tohon. jatkuva pakeneminen. ja jos just nyt pelottaa että se voi tulla niin hakeudu turvakotiin. sinne se ei pääse. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
No huh mitä toimintaa poliisilta. Siis oikeasti sanoi ettei ole mitään pelättävää? Onko isäsi kunnossa?

Poliisin mielestä ei ole pelättävää kun mieheni on kuulusteluissa niin sanonut. Ei auta vaikka on mut neljä kertaa hakannu, turhaan pelkään.

Sanoi vielä ettei lähestymiskielto sitä estä ettei se mua tappaa vois. Näillä sanoilla sanoi: jos se sut haluaa tappaa niin se tappaa, ei lähestymiskielto sitä estä.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
No huh mitä toimintaa poliisilta. Siis oikeasti sanoi ettei ole mitään pelättävää? Onko isäsi kunnossa?

Poliisin mielestä ei ole pelättävää kun mieheni on kuulusteluissa niin sanonut. Ei auta vaikka on mut neljä kertaa hakannu, turhaan pelkään.

Sanoi vielä ettei lähestymiskielto sitä estä ettei se mua tappaa vois. Näillä sanoilla sanoi: jos se sut haluaa tappaa niin se tappaa, ei lähestymiskielto sitä estä.

oikeesti..turvakotiin ja yhteys jonnekin että saatte uuden kodin ja silleen ettei sun ex tiedä mihin muutatte. sairasta että tommosia miehiä saa kävellä vapaasti kaduilla. lukkojen taakse pitäis laittaa. |O
 
Oletko ollut yhteydessä oikeusaputoimistoon?

Ollessani 18v mustasukkainen ex-poikaystävä uhkaili, kiristi ym mua ja mun perhettä niin, että jouduin lopettamaan kouluni kesken enkä uskaltanut poistua kotoa. Soitteli uhkaussoittoja ja tekstareita ympäri vuorokauden ja sai mut kiristämällä sen asuntoon, jossa meinasi juottaa valkaisuainetta mulle. Pääsin onneksi pakenemaan.
Itku kurkussa menin poliisille ja poliisi vain voivotteli, että mitään rikosilmoitusta tms ei kannata tehdä, kun se kuitenkin jää pöydälle pinkan alimmaiseksi :o Otin yhteyttä oikeusaputoimistoon, josta lähti hetimmiten käräjäoikeuden päätös, että mies ei saa olla muhun enää mitenkään yhteydessä tai sen jälkeen poliisit ottavat asian hoitaakseen. Ihme kyllä mies pelästyi sen verran, että lopetti. Poliisikin muuten otti käräjäoikeuden päätöksen jälkeen muhun yhteyttä ja oikein kehottivat tekemään rikosilmoituksen.

Toivottavasti asiasi järjestyvät ja isäsi toipuu :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
No huh mitä toimintaa poliisilta. Siis oikeasti sanoi ettei ole mitään pelättävää? Onko isäsi kunnossa?

Poliisin mielestä ei ole pelättävää kun mieheni on kuulusteluissa niin sanonut. Ei auta vaikka on mut neljä kertaa hakannu, turhaan pelkään.

Sanoi vielä ettei lähestymiskielto sitä estä ettei se mua tappaa vois. Näillä sanoilla sanoi: jos se sut haluaa tappaa niin se tappaa, ei lähestymiskielto sitä estä.

toi on totta, ei se lähestymiskielto estä sitä hyökkäämästä sun kimppuun. se ainoastaan saa tuomion lähestymiskiellon rikkomisesta. ei poliisi jouda vahtimaan et lähestymiskielto pysyy voimassa. oma ex hyökkäs kimppuuni lähestymiskiellosta huolimatta, tuli tuomio pahoinpitelystä ja lähestymiskiellon rikkomisesta. suosittelen että menet turvakotiin. se on ainut paikka missä oot turvassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Eikös lähestymiskielto haeta oikeuden kautta? Eli yhteys asianajajaan ja siitä eteenpäin. Ei kai poliisilla siihen ole mitään sanomista.

Välittömän lähestymiskiellon saa poliisin kautta, olikos e komisaario joka sen kirjoittaa sanoi poliisi mutta ei suostunut asiaa eteenpäin edes välittämään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
No huh mitä toimintaa poliisilta. Siis oikeasti sanoi ettei ole mitään pelättävää? Onko isäsi kunnossa?

Poliisin mielestä ei ole pelättävää kun mieheni on kuulusteluissa niin sanonut. Ei auta vaikka on mut neljä kertaa hakannu, turhaan pelkään.

Sanoi vielä ettei lähestymiskielto sitä estä ettei se mua tappaa vois. Näillä sanoilla sanoi: jos se sut haluaa tappaa niin se tappaa, ei lähestymiskielto sitä estä.

poliisi voi ajatella että lähestymiskielto enemmänkin ärsyttää miestä tekemään jotain kuin että antaisit asian olla "rauhassa" ja ärsyttämättä

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja miksei :
miestä ole pidätetty isäsi puukotuksesta?

niin eikös sen pitäs saada tuomio tapon yrityksestä???? eli vankila tuomio tipahtaa.....

ei välttämättä..tiedän yhen naisen joka puukotti 2 kertaa ja yhen kerran nuiji ni saanu kun sakkoo ja ehdoalasta..ja toisen missä puukotti mies,käytti huumeita,hakkas pari kertaa isänsä teholle ni samaa sai ehdonalasta..että suomen oikeus on mitä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja miksei :
miestä ole pidätetty isäsi puukotuksesta?

niin eikös sen pitäs saada tuomio tapon yrityksestä???? eli vankila tuomio tipahtaa.....

Eikö?Ei kai se ny helkkari saa vapaana tallustaa..??jos noin on,niin mä rupeen kans kulkeen puukon kans ja puukottelen ihmisiä eikä seuraa mitää rangaistusta!! onko miehes ees "romani"?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä