Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:No huh mitä toimintaa poliisilta. Siis oikeasti sanoi ettei ole mitään pelättävää? Onko isäsi kunnossa?
Poliisin mielestä ei ole pelättävää kun mieheni on kuulusteluissa niin sanonut. Ei auta vaikka on mut neljä kertaa hakannu, turhaan pelkään.
Sanoi vielä ettei lähestymiskielto sitä estä ettei se mua tappaa vois. Näillä sanoilla sanoi: jos se sut haluaa tappaa niin se tappaa, ei lähestymiskielto sitä estä.
poliisi voi ajatella että lähestymiskielto enemmänkin ärsyttää miestä tekemään jotain kuin että antaisit asian olla "rauhassa" ja ärsyttämättä
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Turvakodin on vähintään PAKKO auttaa! Ja eihän tää oo mikään sana sanaa vastaan -tilanne, kun mies on jo tehnyt väkivaltaa ap:n läheiselle. Voimia :hug: .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa muuten lukea se Liza Marklundin ensimmäinen kirja, jossa siis kertoo yhden ruotsalaisnaisen tositarinan. Ihan helvetillistä pakoilua, kun ex tuhosi naisen elämää. Ja miten Ruotsissakaan ei oteta tosissaan ihmisten suojelua!!!
Nyt yhteyttä poliisiin yms. uudelleen ja uudelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Mies sai koko rokan nenäänsä kun sanoin että keskiviikon tapaaminen tapahtuu valvotuissa olosuhteissa. Otan pari henkivartijaa kotinurkkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja neilikka:Voi tämä on niin tuttua, tuntuu valitettavasti siltä, että poliisi on rikollisen puolella ja uhri otetaan todesta vasta kun jotain todella pahaa tapahtuu... Vaikutat ap onneksi siltä, ettet ole paniikissa vaan otat asiat niin lunkisti kuin tässä voi. Kaikki sympatiat sinulle.
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:ensinnäkin lähestymiskieltoa voi hakea käräjäoikeudelta. se arvioi tilanteen. ei poliisi asiaa päätä... minä kun kerran meinasin hakea niin poliisi ohjasi käräjäoikeuteen hakemaan sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Voi että, miten on paha mieli puolestasi. Ja järkyttävää, että et saa minkäänlaista apua tilanteeseen. Pyytäisin sinut tänne, mutta taitais olla liian pitkä työmatka.