Mä pelkään niin!!!

Älä turhaan pelkää. Olen itse käynyt kerran Runosmäessä erästä hoitsua tapaamassa, eikä siellä häntä lukuunottamatta asunut sen kummempia ihmisiä kuin muuallakaan. No sellaista pientä, että naapureilla oli puukot aina mukana, mutta ne oli tummia. Kenelläkään ei ollut kotona kirvestä kädessä, vaan ihan muuta. Näyttelivät sitä ikkunasta lapsille. Joskus joku saattoi polttaa liikekeskuksen, ja vajaamieliset naapurit irvistelivät ohi kulkiessaan. Luotiliiveissä pystyi silti ihan hyvin selviytymään hengissä kaupassa käynnistä. Jalkoihin ne luodit välillä ottivat kipeästi, mutta olemalla tarkkana ja loikkimalla puun takaa toiselle, saattoi selvitä kauppareissusta ilman naarmuakaan. Metsässä kyllä vaani raiskaajia, mutta yleensä ne raiskasivat yhden henkilön vain kerran - kerran päivässä siis ja öisin kahdesti. Ne olivat kuitenkin muuten kilttejä koska niiden aivot olivat pehmenneet huumeista ja aidsista. Käyttivät kuitenkin kondomia yleensä, paitsi anaaliyhdynnässä tai jos kyseessä oli joukkoraiskaus.

No hei! - tämä oli kevennys! Ei kantsi pelätä. Itse olen asunut joskus monta vuotta Varissuolla, eikä siellä mitään sen suurempaa häiriötä ollut. Joskus meteliä naapurissa ja joku humalainen liikekeskuksessa. Joitakin väkivallantekoja oli, mutta ne tapahtivat lähes aina jonkun asunnossa, eli ryyppyporukassa. Ihan tavallisia ihmisiä noissa paikoissa asuu - paitsi minä...

jeps ja nykyään kun saattaa se mukavin ja herttaisinkin naapuri siellä rauhallisella asuinalueella muuttua pedoksi ja sen seurauksena ampua vaikka koko perheensä.... kyl ne hörhöt pysyy yleensä omissa oloissaan/porukoissaan

Se on ihan ok alue. Tai, no olen asunut miltei 30 vuotta Runosmäessä joten ehkä olen puolueellinen.. Itse asuin muutaman vuoden Kiikussa, muutettiin salen viereen kun perhe kasvoi. Käydään päivittäin puistossa siinä meidän entisen pihan vieressä ja nyt kahden vuoden jälkeen on alkanut harmittamaan miksi myin sen asunnon.
Onhan alue kieltämättä muuttunut siitä mitä se oli silloin kun minä täällä mukulana olen pyörinyt. Mulla itsellä taas Lauste ja Varissuo sellaiset alueet mihin en muuttaisi, mutta joka siellä asuu voi tykätä että on ihan asuttava paikka.

Yhteistyössä