Mä rakastan mun exää niin paljon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävä

Vieras
Erosta jo yli kaksi vuotta, minä jätin. Mies on jo uudelleen naimisissa, heidän lapsensa syntyy pian.

Eka vuosi erosta meni kivasti, olin varma että ratkaisu oli oikea. Sitten alkoi pikkuhiljaa tulemaan ajatuksia että ei ois pitänyt, luulin että ne nyt kuuluu tähän eroprosessiin.

Vaan. Mä ihan oikeasti rakastan sitä, niin paljon että sattuu ihan fyysisesti välillä kun on niin ikävä. Vaikka mies ei olisikaan jo varattu, hän ei ikinä enää voisi luottaa minuun. Mutta niin, hän rakastaa jo jotakuta muuta. Ja mä, vaikka itse jätin, en pääse tästä eteenpäin enkä yli.

Miten ihmeessä mä pääsen tästä yli?? Mulla itsellänikin oli lyhytsuhde jo tässä välissä, mutta sekään ei auttanut :/

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:
Erosta jo yli kaksi vuotta, minä jätin. Mies on jo uudelleen naimisissa, heidän lapsensa syntyy pian.

Eka vuosi erosta meni kivasti, olin varma että ratkaisu oli oikea. Sitten alkoi pikkuhiljaa tulemaan ajatuksia että ei ois pitänyt, luulin että ne nyt kuuluu tähän eroprosessiin.

Vaan. Mä ihan oikeasti rakastan sitä, niin paljon että sattuu ihan fyysisesti välillä kun on niin ikävä. Vaikka mies ei olisikaan jo varattu, hän ei ikinä enää voisi luottaa minuun. Mutta niin, hän rakastaa jo jotakuta muuta. Ja mä, vaikka itse jätin, en pääse tästä eteenpäin enkä yli.

Miten ihmeessä mä pääsen tästä yli?? Mulla itsellänikin oli lyhytsuhde jo tässä välissä, mutta sekään ei auttanut :/

Mulla erosta reilu kaks vuotta ja ikävä edelleen exää.
Rakastan häntä niin että koskee ja paljon.
Meillä exä pisti poikki,15v oltiin yhdessä.
En halua etes ketään muuta miestä,olen vaikka ilman sitten kun en kerran exää saa takaisin.
Hänellä eikä minulla on uutta suhdetta,enkä etes haluaisi ketään muuta elämääni.

Peesaan Minnaa, ota jotain uusia suuntia elämääsi. Aloita jotain sellaisia juttuja mitkä eivät liity ex:n kanssa elettyyn aikaan ja mistä tietää mitä vielä on edessäsi :)

Eli vaikka joku harrastus tai opintojuttu.

Itse erosin exän kanssa 2 vuotta sitten ja ikävä on edelleen. Sen jälkeen on kaikki seurustelusuhteet aina kaatunu 1-2 kk jälkeen ja sekin johtunu siitä että olen joutunut petetyksi. Ei ole enää mitää luottamusta keneenkään eikä ole vain enää jaksanut aloittaa uutta suhdetta kenenkään kanssa.
Luulin, että kun poistan kaiken exästä mm. valokuvat, puhelinnron yms. unohtaisin, mutta turhaan. Ikävä on kova silti.

hmm no mun ex jätti mut 12v sit...vieläkin jos sen nään(harvoin)ni tulee hassu olo vatsanpohjassa ja meil o molemmil jo perheet jne,mut yhtä toista taidan kyl rakastaa enemmän ku liikaa(sitä mä nään viel tosi usein),mut me ei o seurusteltu,mut tapailtu kylläkin...se jo naimisis ym,mut sattuu nii saakelisti aina ku sen nään et tekis mieli men hakkaa se(rakkaudesta)!!

Yhteistyössä