Mä sain tänään taas niiin hyviä lapsenhoito-ohjeita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Niin se vielä, et poika on tähän asti syöny kotiruokaa, mut kaupan sapuskat on kokeilussa, koska ei oo ruoka viimeaikoina maistunu... =)
Ja voit huoletta kokeillakin. Lapsi ei siitä kärsi jos joskus saa purkkiruokaa. :)

Eikä se kärsi siitäkään vaikka saisi aina purkkiruokaa :saint:
Ei. :D Mutta eihän sitä uskalla täällä ääneen sanoa. :saint:

tää on vähän sama juttu ku sanotaan juuri liikkeelle lähteneestä vauvasta että antaa vaan teloo itseään että oppii,mutta millähän se/ne oppii jos ei edes muist vähän ajan päästä. minä koin että näin meni helpommin jos joku muu kokee asian toisin niin mikäpäs siinä. kuria niinpä niin,minä rikoin viimeksi meillä astoita johtuu varmaan mamman huonosta kurista=)!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
tää on vähän sama juttu ku sanotaan juuri liikkeelle lähteneestä vauvasta että antaa vaan teloo itseään että oppii,mutta millähän se/ne oppii jos ei edes muist vähän ajan päästä. minä koin että näin meni helpommin jos joku muu kokee asian toisin niin mikäpäs siinä. kuria niinpä niin,minä rikoin viimeksi meillä astoita johtuu varmaan mamman huonosta kurista=)!!!

Juu, tuotakin on saanu kuulla...poika on polttanu näppinsä varmaan tuhat ja kuus kertaa uunin luukkuun ja tekee sen aina uudestaan...
Mut nää menee samaan sarjaan kutenneuvot vastasyntyneen vanhemmille; anna sen huutaa, keuhkot vahvistuu ja ei saa pitää liikaa sylissä, tottuu... yms |O

Yhteistyössä