M meah Aktiivinen jäsen 19.01.2007 15 236 1 36 Hevonkuusen viimeinen pellonkulma. 21.11.2009 #3 Emmä kehtaa, siellä roikkuu tod.näk. puolet mun asiakkaista.
S SatuKa Vieras 21.11.2009 #4 Täällä vähän vanhempaa juttuseuraa http://forum.hevostalli.net/list.php?f=9 Hooteenetin yleisellä puolella turhan paljon junnuja.
Täällä vähän vanhempaa juttuseuraa http://forum.hevostalli.net/list.php?f=9 Hooteenetin yleisellä puolella turhan paljon junnuja.
R rakkaimpani Aktiivinen jäsen 29.08.2008 4 492 0 36 21.11.2009 #5 njäh, mielummin roikun sitten töissä siel ravitallilla =) mutta tuokin tullu käytyä joskuys