mä suutuin mun miehelle. sen mielestä aiheetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saunafani

Vieras
meillä tehtiin pesuhuone- ja saunaremontti.
suihkutilat on puolivalmiit, mutta niissä pystyy kyllä käymään suihkussa, hääviä se ei ole, mutta pystyy. sauna on ihan levällään ja mies lupas et paahdetaan se valmiiks niin nopeesti kun mahdollista, koska ollaan saunaihmisiä. meillä saattaa joka ilta lämmetä sauna.
no, tätä saunattomuutta on nyt ollut puolisen vuotta ja mua VITUTTAA kun mies ramppaa kavereillaan saunassa ja mä käyn tuolla keskeneräisessä suihkussa. ei mulla ole ketään kelle painua saman lailla saunaan,
mä vaan niin kissahdin kun olen odottanut miestä vanhempiensa luota kotiin kaks tuntia ja sit se soittaa et menee kaverilleen saunaan.
helvetti mä en jaksa, itkettää vaan miten itsekäs se on.
mä palkkaan tänne jonkun remonttireiskan tekeen ton remontin loppuun ja loppurahoilla ostan vaan mulle ja lapsille ruokaa, mies menköön vaikka kavereilleen syömään.

Jestas eihän saunaremppa ees oo vaikee, kun vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja tekee, niin ei mee montaa päivää! :o

PUOL vuotta, en käsitä :ashamed:

PYYDÄ joku sen kaveri auttaa tai tekee, jos on noin onnetonta tai palkkaa joku.

Vai onko sillä loppuunpalamista yms, ettei enää pysty? :/

No noin mäki tekisin, olis hyvä syy viettää vähän poikamiesiltoja. Hanki säkin joku saunatouhu, eikös avantouimarit ole jo alkaneet, painut sinne äijien kanssa saunomaan niin eiköhän sauna ala valmistumaan.

No jo on remppa kestäny!
Palkkaa ihmeessä joku asian osaava remonttireiska tekee homman loppuun, jos miehes on noin saamaton ett vapaa-aika menee vain kaverien luona saunoessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Jestas eihän saunaremppa ees oo vaikee, kun vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja tekee, niin ei mee montaa päivää! :o

no NIINPÄ. mä en sitä yksin osaa tehdä, mut auttaa voisin jos joku kertois mitä tehdä.
ei mul oo ketää ketä pyytää, toi palkkaaminen olis ainoa, mut näillä tuloilla ihan oikeesti aika mahdotonta.
mun mies on vaan saamaton, sen on helvetin vaikee alottaa, mut sit kun se pääsee vauhtiin niin kans tapahtuu. mut mitäpä sitä kiirettä pitään kun voi kavereillakin saunoa, kyllä se muija siellä kotona yksin viihtyy!!!

ei käy taas ilmi onko ap ja miehensä jutelleet puolen vuoden aikana miksi ei sauna valmistu. mikä on miehen näkenys ja kokemus ?
itse olisin vaan tilannut jonkun muun tekemään parin tekemättömän viikon jälkeen ja se siitä.

Mä oon antanu palautetta samasta. Vauva on nyt 4kk, 2x ollaan saunottu vauvan syntymän jälkeen. Mies ravaa pitkin kavereiden saunoissa kuten "ennen vanhaan", enkä mä viitsi lähteä kavereiden nurkkiin vauvan kanssa kylpemään, mutta kun ei jaksais yhdelle tuota lämmittää puunkantoineen kaikkineen. Kerran jo ärähdin aiheesta. Ei tuo mies tietenkään ollut huomannu mitään mätää saunassakäyntitiheydessä, se huomaa vaan oman tilanteensa. Tuu ap meille saunaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No noin mäki tekisin, olis hyvä syy viettää vähän poikamiesiltoja. Hanki säkin joku saunatouhu, eikös avantouimarit ole jo alkaneet, painut sinne äijien kanssa saunomaan niin eiköhän sauna ala valmistumaan.

VÄHÄN poikamiesiltoja varattujen kavereiden kanssa. siitä vaan, mut tekis ensin mulle saunan kotiin niin mäkin pääsisin saunaan ja voisin vaik meille kutsua omia kavereitani!!
suurin osa kun asuu kerrostalossa eikä oo omia saunoja..

Sehän voi olla masentunu, et siks ei huvita tehdä sitä remppaa loppuun :/

Alkuperäinen kirjoittaja appis:
Anna kaksi vaihtoehtoa: mies saa saunan kuntoon jouluksi tai tilaat jonkun tekemään sen - miehen piikkiin laskut.

Unohtu - mä toimin noin odotettuani antennia katolle 2 vuotta. Soitin liikkeeseen ja kysyin asennustarjousta, miehelle sanoin, että alkaa kiivetä katolle tai lompakkoon tulee 300? lovi. Antenni kiinnittyi seuraavana päivänä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitähän oikeesti maksais jos palkkaisin jonkun ammattilaisen?! heittäkää arvioita, pirkanmaalla asutaan..

Riippuu mitä kesken?

Paneloinnit? Vesieristys? Kaakelointi? Saumaus? Lauteet?

kaikki kesken, sieltä on revitty kaikki irti. vesieristys olis seuraava vaihe.. ja sen mä voisin toki tehdä itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

VÄHÄN poikamiesiltoja varattujen kavereiden kanssa. siitä vaan, mut tekis ensin mulle saunan kotiin niin mäkin pääsisin saunaan ja voisin vaik meille kutsua omia kavereitani!!
suurin osa kun asuu kerrostalossa eikä oo omia saunoja..

Mikäs sen mukavempaa sitten, kaverin akka sitten pistää silläaikaa pientä iltapalaa ja kahvia ja kantaa lisää olutta lauteille. Ei kai siinä enää olisi syytä mennä saunomaan jos oma sauna olis valmis???? Kuka ny oman puurokuppinsa kaatais?

Yhteistyössä