Mä taidan olla säälittävä (pohdintaa parisuhdeasioista, lapsista jne.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus pitää vaan saada purkaa ja mun mielestä se on oikein hyvä keino kirjoittaa ne tuntemukset ylös eikä märehtiä mielessään. Eikös se ole parempi valittaa täällä kuin purkaa se esimerkiksi johonkin toiseen ihmisiin?

Minkäikäinen olet AP?

Nimenomaan! Paljon parempi purkaa tuntemuksia näin kuin esim. purkaa lasta kohtaan. Huom. ajoittaisia tuntemuksia! Ei jatkuvaa pahaa oloa ja itsesäälissä rypemistä. Tämän kirjoittamisen lisäksi hyvä keino on jutella ystävien kanssa ajatuksistaan.

Mä olen 34.

Miehen löydät kun alat pitää huolta itsestäsi ja lopetat tuon turhan murehtimisen, ei niitä kunnollisia kiinnosta jos naama on myrtsi ja on niitä kunnollisiakin vapailla markkinoilla! Mulla ei ole yhtään lasta ja ei tule koska olen jo liian vanha ( 45) mutta yhdestäkin olisin ollut ikionnellinen, elämä menee vaan joskus näin

[QUOTE="Ansku";26504266]Miehen löydät kun alat pitää huolta itsestäsi ja lopetat tuon turhan murehtimisen, ei niitä kunnollisia kiinnosta jos naama on myrtsi ja on niitä kunnollisiakin vapailla markkinoilla! Mulla ei ole yhtään lasta ja ei tule koska olen jo liian vanha ( 45) mutta yhdestäkin olisin ollut ikionnellinen, elämä menee vaan joskus näin[/QUOTE]

Mä olen kirjoittanut jo useampaan otteeseen, että toisaalta haluan miehen, mutta toisaalta taas en. En etsi ketään enkä odota kenenkään tulevan vastaan. Mulla ei ole intoa ja uskoa alkaa seurustelemaan enää kenenkään kanssa.

[QUOTE="a p";26504611]Mä olen kirjoittanut jo useampaan otteeseen, että toisaalta haluan miehen, mutta toisaalta taas en. En etsi ketään enkä odota kenenkään tulevan vastaan. Mulla ei ole intoa ja uskoa alkaa seurustelemaan enää kenenkään kanssa.[/QUOTE]

Miksi sinä sitten valitat yksinäisyyttäsi ja haikailet toisen lapsen perään ellei ole aikomustakaan alkaa seurustella?

Yhteistyössä