Mä tapasin ihanan miehen,MUTTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gg

Vieras
humalassa hän käyttäytyy jotenkin oudosti.Silmiin tulee outo katse ja hän vaikuttaa jotenkin uhkaavalta.
Muutenkin saan hänestä humalassa joitain ihme viboja.Ihan kuin pitäisi olla varuillaan.
Selvinpäin hän on todella hauska ja ujohko.
Häiritsee,kun en tiiä minkälainen hän on normaalisti eikä "rakastuneena".
Jotenkin musta tuntuu,että iskinköhän taas näppini paskaan. =(

On yleensä ihan reippaassa humalassa,jos juo.Siis sitä tarkoitin,että minkälainen hän on normaalisti humalassa..Pitääkö mun varoa sitä vai ei..
Se katse välillä on aika pelottava,en tiiä tarkoittaako hän sillä mitään.
Joku mun pään sisällä vaan varottaa mua.

Mielipiteitä on monia, mutta itse en kestäisi paljon ja usein juovaa miestä.
Sain kirjoituksestasi sen käsityksen, että olette nähneet vain muutman kerran ja aina hänen on pitänyt juoda reippaasti.

Mitä jos tapaisitte vaikka seuraavalla kerralla paikassa jossa ei ole mahdollisuutta ryypätä ja katsot miten teillä menee ja otat selvän onko alkoholi hänelle hiukan liian tärkeä juttu ja vähän selvität edellisiä suhteita ja onko niissä ollut jotain riitoja/pahoinpitelyjä humalassa.
Mutta tuo, että sinua arveluttaa ja vähän pelottaa mies olisi jo itselleni varoitukseksi tarpeeksi ja sanoisin heippa sille ukolle.

Tutustu miehen ystäviin. Sitä kautta saattaa selvitä, jos väkivaltaisuutta tms käytöksessä.
Vaistoihin kannattaa monesti luottaa, mutta voipi toki olla että on vain tunne ja mies onkin oikein mukava tyyppi.
Etene varoen, mutta älä nyt tilaisuutta tutustua kuitenkaan hukkaa.

kaikille ei viina sovi, kandee varmasti jättää väliin, jos katsekin uhkaava , tiedä mitä päässä liikkuu..tai sitten miehelle ei viina sovi. Kannattais tutustua selvinpäin häneen ja ottaa sitä tietä selkoo jos vielä kiinnostaa.

nosteleeko se mies painoja tai jotain? jos on "keho" eikä saa lihaksiaan isommaksi enään pelkällä painon nostolla. on ehä ruvennut käyttämään hormooneja.... :( se saa miehen just tollaseksi kuin kuvailit... ei välttämättä kaikki miehet. mut itellä on käynyt juuri samanlainen tapaus selvänä on ihana ja ujohko mutta kännissä oli uhkaava ja silmissä outo katse....
sanoin suoraan että hormoonit tai minä..... ja nyt ollaan oltu jo naimisissakin neljä vuotta ja kaksi ihanaa lasta.... :)
jätti tyystin hormoonit ja juominenkin on vähentynyt... oikea luonnekin on selvillä. ihanan miehen olen saanut eikä kaduta että sanoin: hormoonit tai minä.... mutta toivon kumminkin että ei johtuis hormooneista. kyllä itseäkin toisaalta pelotti ne katseet. mutta sydän vaan silloin sanoi että pidä kiinni. kannatti pitää kiinni:) toivottavasti asiat selviää ja teet oikean päätöksen.

Mä oon tutustunut häneen myös selvinpäin.Ja on aivan ihana,lämmin ja rakstava ihminen.
Sen takia mä en haluaisi heittää vielä kirvestä kaivoon.
Hän ajattelee kaikessa myös lapsiani,jaksaa kuunnella heidään juttuja ja halailla niin paljon,kuin muksut haluaa.
Tosta viinankäytöstä en vielä oikein tiiä..En tiiä kuin usein hän juo yleensä.Sen tiedän,että hän juo paljon illan aikana,ei kuitenkaan muistia pois.

näen ihan sun jutuissa itseni. mun mies oli aivan saman lainen, ja välitti mun lapsista halas ja tehtiin vaikka mitä yhdessä. ja nyt kun on yhteisiä lapsia niin silti ottaa mun lapset myös huomioon... :) ei kannata heittää kirvestä kaivoon. tutustukaa ja katso miten käy!

Yhteistyössä