A
ap
Vieras
mulla on vaan lukio ja kielten opettajan alin oppimäärä takana, opetan siis ala-asteella vain englannin ja venäjän kieliä. Pahoillani jos kirjoitustasoni ei vastaa sitä mitä ihmiset opettajalta odottaa =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on vaan lukio ja kielten opettajan alin oppimäärä takana, opetan siis ala-asteella vain englannin ja venäjän kieliä. Pahoillani jos kirjoitustasoni ei vastaa sitä mitä ihmiset opettajalta odottaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkoittaa sitä etten oo suorittanu valmiiks kandin papereita tai kasvatustieteen tutkintoa vaan käyny vaan ne tarvittavat kurssit yliopistossa mitä vaaditaan et voin opettaa noi tunnit ala-asteella... Mut en nyt haluu kauheesti eritellä näitä asioita ettei kukaan tunnista..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin kyllä mulla on säästöjä jonkin verran ja miehellä on talo jne et se toimeentulo on kyllä tolla kokoonpanolla hoidettu Eri asia on sit jos meidän yhteiselo ei sujukaan niin sitten on tultava takaisin suomeen ja hankittava uudelleen töitä... Ja sitä mä just vähän jännitän et jos ajattelenkin tätä niin ruusunpunaisesti ja sit palaan tänne tyhjän päälle.. Mulla ei vaan oo kauheen hyvin selvillä et miten hoitaa kaikkia vuokra asioita ulkomailta käsin et siinä mielessä olis helpompi myydä asunto...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut sitä en tiedä miten noi asiat nykyään sitten menee et onko tommosta alin oppimäärä termiäkään enää olemassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Pengon tässä just laatikkoa ja etsin todistusaineistoa etten oo keksinyt itse tota alin oppimäärä termiä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yhtenä päivänä hän kyllä käytti hametta tai pikemminkin mekkoa =) Mutta joo oli vissii ihan normaali asuste... Ja osaa kyllä kirjoittaa ja lukea ja puhuakin, harmi kyllä ettei suomea! Olis vaan ollu niin paljon helpompi kun on tän 30vuotta odottanu sitä oikeaa että se olis löytyny vaikka naapurista tai vaikka paikallisesta pizzeriasta. mut just ku mä teen elämäni irtioton ja uskallan lähteä johonki ennestään tuntemattomaan niin eikös se löydy just sieltä. Mut tää tunne on niin outo etten mä pystyis enää täälläkään yksin olemaan vaan loppuelämääni ajattelen millaista elämä vois olla jossain muualla..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yhtenä päivänä hän kyllä käytti hametta tai pikemminkin mekkoa =) Mutta joo oli vissii ihan normaali asuste... Ja osaa kyllä kirjoittaa ja lukea ja puhuakin, harmi kyllä ettei suomea! Olis vaan ollu niin paljon helpompi kun on tän 30vuotta odottanu sitä oikeaa että se olis löytyny vaikka naapurista tai vaikka paikallisesta pizzeriasta. mut just ku mä teen elämäni irtioton ja uskallan lähteä johonki ennestään tuntemattomaan niin eikös se löydy just sieltä. Mut tää tunne on niin outo etten mä pystyis enää täälläkään yksin olemaan vaan loppuelämääni ajattelen millaista elämä vois olla jossain muualla..
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Siellä se vetelee hoitsuja kun sä olet suomessa![]()