Mä tarttisin rautalankaa. Mitä se tarkoittaa, kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sosiaalisesti kyvytön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sosiaalisesti kyvytön

Vieras
.. töissä eräs mies jää kovin usein kaksin mun seuraani. Mutta ei koskaan kenenkään muun kanssa samalla tavalla. Myöskään kukaan muu miespuolinen tuolla töissä ei jää "jumiin" kaksin mun kanssa.

Ja sitten kun tehdään töitä yhdessä, mies puhelee mulle tosi flirttailevasti. Tai siis siltä se musta kuulostaa. Esimerkiksi että "mä lupaan etten satuta sua (tehtiin yhtä juttua jossa oli vaarana että tökkää mua terävällä jutulla)" tai sitten kehuu mua todella vuolaasti, miten "täydellisesti" ja "aivan loistavasti" mä osaan toimia kun tehdään töitä yhdessä. On sanonut mm. että "kyllä mä sua tottelen, teen mitä vaan haluat" kun kommentoin yhtä työjuttua, samoin sanoi että "meidän välillä telepatia todella toimii" tai että "tosi kivaa että sä oot siinä" tai että "kyllä mä välitän siitä mitä sä ajattelet (hänestä)".

Tai en mä tiedä onko noi puheet flirttiä vai mitä ne on, mutta yksikään muu ei mulle töissä noin puhu, eikä se mies juttele tuommoisia kenellekään muulle. Mä en osais edes kuvitella että joku muu työpaikan miehistä puhuis mulle noin.
Samoin katselee mua luvattoman usein silmiin, vaikka puhuis jonkun muun kanssa.

Mutta siis mä en käsitä tätä juttua. Onko noissa puheissa mitään, tai ylipäänsä koko tilanteessa? Mitä tää kaikki on? Jotenkin meidän välit on alusta saakka olleet tosi läheiset, ihan kuin oltais aina tunnettu vaikka oikeesti ei ollakaan. Siis meidän välinen juttelu ja leikinlasku on ihan kuin pitkään yhdessä olleen mutta edelleen rakastuneen parin kiusoittelua ja puhelua. Se on hämmentävää.

Mistäs sen tietää. Jotkut vaan on tollasia kaikille joiden kanssa synkkaa, jotkut tekee noin aidosta ihastuksesta. Ja toisaalta, sun omat tuntees voi hyvinkin vaikuttaa siihen miten tämän miehen käytöksen meille esität.

No se saattaa tarkoittaa flirttailua tai sitten saattaa olla ettei se tarkoita yhtään mitään. Miehet ei aina ole niin loogisia kuin naiset. :D Mä olen ollut tekemisissä udeidenkin miesten kanssa, jotka puhuu tuohon tyyliin, mutta ei niistä sitten lopulta mitään tullut. :|

[QUOTE="vieras";22696710]Mistäs sen tietää. Jotkut vaan on tollasia kaikille joiden kanssa synkkaa, jotkut tekee noin aidosta ihastuksesta. Ja toisaalta, sun omat tuntees voi hyvinkin vaikuttaa siihen miten tämän miehen käytöksen meille esität.[/QUOTE]

Mä tiedän.. vaan tuo mies ei ole kenenkään muun kanssa tuommoinen. Ja kyllä kai se nyt tulee toimeen muidenkin kuin vaan mun kanssa. Ja mun tunteilla ei ole mitään tekemistä tässä asiassa, koska mä halusin mahdollisimman objektiivisesti asiasta teille kertoa. Ja töissäkin yritän olla neutraali miehen seurassa, mutta ei voi mitään kun se saa vaan aina mut kiskastua mukaansa tuohon kaikkeen.

Voisko se tosiaan olla ihastunut?

Kun oikeasti eniten mua mietityttää se, että kenenkään muun kanssa ei tämmöistä todellakaan ole. Eikä se ole tuommoinen ketään muuta kuin mua kohtaan. Se ei todellakaan puhu vihjailevasti muiden kanssa.

Minusta kyllä kuulostaa siltä, että mies on ihastunut. Kauanko tuota on jatkunut? Jos homma on vasta aluillaan, mies varmaankin vähän haistelee ilmapiiriä noilla vihjailevilla puheilla. Jos on jatkunut jo pitempään, se ehkä onkin vain miehen tyyli jutella tai sitten mies on aika nysvä. Oletko sinkku? Tietääkö mies tilanteesi?

Onko hän kahdenkesken muiden työpaikan ihmisten kanssa? Voihan hän silloin olla millainen vaan, et vain tiedä.

En haluaisi kertoa tarkemmin työstäni.. mutta käytännössä töitä tehdään aina vähintään kolmen, neljän hengen tiimeissä. Ja en ole ikinä kuullut hänen puhuvan toisten kanssa samalla tavoin kuten mun kanssa. Ja tauoilla hän ei ole kertaakaan mun nähteni ainakaan hakeutunut kenenkään muun naisen seuraan kaksin. Paitsi mun.

Mä en tiedä mistä tässä on kyse, mutta se on fakta ja kiistämätön tosiasia, että vain ja ainoastaan minä olen hänen käytöksensä kohteena.

Onko hän kahdenkesken muiden työpaikan ihmisten kanssa? Voihan hän silloin olla millainen vaan, et vain tiedä.

Niin tai muiden kuin työpaikan ihmisten kanssa. Sitä ei tosiaan tiedä. Ap:n kannalta toivon kovasti (jos molemmat olette vapaita) että ko. mies olisi tosiaan ihastunut ja siksi käyttäytyisi noin häntä ja ainoastaan häntä kohtaan, mutta kuten sanottua, varmaksi ei mielestäni voi sanoa pelkästään tuon käytöksen perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja sosiaalisesti kyvytön;22696797:
Mä en tiedä mistä tässä on kyse, mutta se on fakta ja kiistämätön tosiasia, että vain ja ainoastaan minä olen hänen käytöksensä kohteena.

No sittenhän sen ovat huomanneet työkaverinnekin. :) Mitä he ovat mieltä asiasta?

No sittenhän sen ovat huomanneet työkaverinnekin. :) Mitä he ovat mieltä asiasta?

No varmaan mä menenkin tästä puhumaan toisille.
Ei tuolla ole tapana mennä pamauttelemaan päin naamaa että onkos teillä jotakin, enemmänkin tuolla supistaan selän takana. Joten enpä tiiä ovatko huomanneet mitään vai ei. Ja jos ei, en ole ajatellut antaa tätä puheenaiheeksi.

Meillä tuohon flirtti-touhuun tuli ratkaisu vain sillä tavalla, että mies oli yhden viikonlopun vapaalla, eli ei nähty silloin ollenkaan ja hän lähetti piiiiiiiiitkän ja harvinaisen selkeäsanaisen viestin siitä, että oli kiinnostunut musta enemmänkin kuin ystävänä.
Itse en ollut uskaltanut sellasia kuvitellakaan, koska mies seurusteli tuolloin toisen kanssa (kyllä, olin lopulta se paha toinen nainen puolen vuorokauden verran) .

[QUOTE="Pusse";22697018]Meillä tuohon flirtti-touhuun tuli ratkaisu vain sillä tavalla, että mies oli yhden viikonlopun vapaalla, eli ei nähty silloin ollenkaan ja hän lähetti piiiiiiiiitkän ja harvinaisen selkeäsanaisen viestin siitä, että oli kiinnostunut musta enemmänkin kuin ystävänä.
Itse en ollut uskaltanut sellasia kuvitellakaan, koska mies seurusteli tuolloin toisen kanssa (kyllä, olin lopulta se paha toinen nainen puolen vuorokauden verran) .[/QUOTE]

Tiesitkö alusta saakka että mies oli varattu? Ottiko mies missään kohtaa etäisyyttä susta, siis yrittikö unohtaa sut ja palata vaan entiseen elämäänsä?
Mietin vain .. mulla vähän samantapainen tilanne kuin ap:lla. Olin aivan täysin varma että miehellä oli tunteita mua kohtaan, kunnes ihan yhtäkkiä mies muutti käytöstään, olin miehelle näkymätön. Ei tullut enää luokseni, ei edes katsonut muhun päin. Tuota kesti hetkisen, kunnes pikkuhiljaa ollaan taas luisuttu toistemme läheisyyteen. Flirtti on alkanut taas, vaikkakin huomaan että mies yrittää hiukan jotenkin pidätellä itseään.
Ihmettelin tuota äkillisesti alkanutta jääkautta, mutta vasta tänä aamuna tajusin että ehkä kyse olikin siitä että mies yritti unohtaa mut, tajus ihastuneensa liian syvästi eikä kuitenkaan halunnut loukata mua eikä vaimoaan. Mutta näköjään tunteiden tappaminen ei ole onnistunut. Valitettavasti myöskään minä en ole siinä onnistunut vaikka olen yrittänytkin. Mitäs luulet mun teoriasta, voisko se olla selitys?

Yhteistyössä