Mä tarviin apuu ennenku teen itelleni jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistaa tosi paljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistaa tosi paljon

Vieras
Järkyttävä ahistus ollu koko päivän. En ees tiiä mistä se johtui. Ei oo ennen näin pahaa oloo ollutkaan. Pelkään tekeväni itelleni jotain, koska en kestä tätä ahistusta! Eilen oli jo terä ranteen kohdalla ja tänään tyhjensin lääkepurkin, mut en ottanu niitä, ainakaan vielä. (koskaan en oo vetäny mitään lääkkeitä tmv, ei oo käyny ees mielessä paitsi nyt. Eilen tuli viilleltyä, ihan ku se auttais, mut tulee vaan p*skempi fiilis ku tietää ettei ne arvet koskaan katoa kädestä.

Terapia alkais ens viikolla, mut mä en tiedä jaksanko viikonlopun yli. Tarviin apua ennen ens viikkoa. Pelkään tekeväni itelleni jotakin.. Mä tiiän ettei tää olo tästä helpota moneen päivään, tuntuu kokoajan pahenevan vaan!

Soita taksi. Tai kävele.

Eipä ole rahaa taksiin ja turvonneella jalalla ei voi kävellä niin pitkää matkaa ku normaalistikii kärsii kävellä max 1,5km, ennenku alkaa lukkiutumistemppuilut jalalla.

Ehkä mä vedän ne lääkkeet ni ei tarvii minnekään päivystykseen lähtee. Se on aina sitä samaa sielläkii, siit mitään apuu oo.. Meneeks maksa ja munuaiset p*skaks ainakii varmaan mennee jos henki ei lähe.

Soita 112 niin tulevat lanssilla hakemaan psykiatriseen päivystykseen.

Masennuslääkkeet kun saat kuntoon niin elämä on aivan erilaista, usko pois, puhun kokemuksesta

[QUOTE="Liekki";30782719]Sun pitää soittaa hätäkeskukseen. Pääset sieltä kautta psykan päivystykseen.[/QUOTE]

Ei tääl oo erikseen mitään psykan päivystystä, vaan se yhteispäivystys eikä tietyistä syistä hirveenä huvita sinne mennä vaik tarviin apua! Yks kaveri ehdottikii tänään taas päivystykseen lähtöö mut en lähteny...

En mä pysty sanoo todellisesta olosta mitään, esitän aina lääkärille päivystyksessä hyvinvoivaa ym. En vaan pysty!

No saattaisit päästä osastolle. Kaverini teki näin ja sitten olikin seuraavaksi psykiatrisella osastolla

Se just pelottaakin jos joutuis/pääsis sinne. Lähipiiri leimais hulluks ym hauskaa.. Vieläkii saa kuulla hulluks haukuntoja siitä ku joskus alaikäisenä olin osastolla... Koska pakostikii ne siitä kuulis ku ne olis varmaan ne jotka eläimiä hoitais..

Kirjoita lapulle kaikki mikä vaivaa ja anna lappu päivystyksessä. Joskus on hankala puhua. Se lääkkeiden kiskominen ei auta sua millään tavalla nyt tässä asiassa eteenpäin, eihän se saa oloa paremmaksi edes hetkeksi. Jos olisin sinä menisin sinne päivystykseen ehdottomasti mutta jos en sinne menisi hommaisin jotain seuraa jostain tai menisin kaverille.

Se just pelottaakin jos joutuis/pääsis sinne. Lähipiiri leimais hulluks ym hauskaa.. Vieläkii saa kuulla hulluks haukuntoja siitä ku joskus alaikäisenä olin osastolla... Koska pakostikii ne siitä kuulis ku ne olis varmaan ne jotka eläimiä hoitais..

Kaverini sai vuosia myöhemmin diagnoosin ja oikeat lääkkeet, kaksisuuntainen mielialahäiriö

Mene sinne niin saat asiasi kuntoon. Mitä läheisiä ne on jotka haukkuvat. Masennus ei ole sama asia kuin hulluus. Sä olet sairas ja tarvitset hoitoa, itse olin nuorempana myös masentunut ja lääkitys auttoi. Minä menin ja vedin ne lääkkeet ja olin sairaalassa 2 päivää sen takia. ONNEKSI sain apua.

[QUOTE="Vvvv";30782757]Soita sinne hätäkeskukseen. Soita ystävälle, äidillesi... Kenelle tahansa. Älä jää yksin[/QUOTE]

Äiti on varmaan vihoviimenen jolle voin soittaa. Se laitto täs vähän aikaa sit viestiä riidan päätteeks että "tapa ihtes kyllä O tietää nää viestis." Kyse oli siitä ku se oli levitelly mun asioita eräälle ihmiselle.. Laitoin kaverille viestiä mut se ei vastaa.. Laitoin siskolle viestiä että lähtiskö ulos kävelee, mut enpä usko että lähtee vaik vieressä asuukii ja valvoo viel. Se on ainoo joka ees vähän tajua jtn..

Haista sinä pitkä v*ttu ku et asioista p*skan vertaakaan tiiä! Helppo netissä tollasta paskaa sanoo. Ootko sä ite joku täydellinen pyhimys vai?

Ehkä kaikki asiat ei oo niin helppoja kaikille.

Pidä mölyt mahassas!

No kun tiedän paskan verran. Oon siellä osastolla pötkötellyt.. Ja mielialalääkitys on tuttu juttu.
Enkä muuten miettinyt, että joku pitää hulluna.. Ja jos niin olis, niin mieluummin hullu ja elossa sitten.

Soita jooko hätäkeskukseen ja kerro puhelimessa sama mitä sanoit aloituksessas. Mulla on kaksisuuntainen ja ymmärrän miten järkyttävää paskaa oman pään sisällä voi oikeesti olla. Sä selvästi haluat apua, mutta täältä et valitettavasti juttuseuraa kummempaa tule varmasti löytämään.

Hätäkeskuksesta ne osaa lähettää sun luokse vaikka lanssikyydin hakemaan ellei muuta vaihtoehtoa ole, ja pääset hoitoon. Oikealla lääkityksellä mielensää tasottuu ja pystyy taas olla oma itsensä. (:

[QUOTE="nerys";30782800]Soita jooko hätäkeskukseen ja kerro puhelimessa sama mitä sanoit aloituksessas. Mulla on kaksisuuntainen ja ymmärrän miten järkyttävää paskaa oman pään sisällä voi oikeesti olla. Sä selvästi haluat apua, mutta täältä et valitettavasti juttuseuraa kummempaa tule varmasti löytämään.

Hätäkeskuksesta ne osaa lähettää sun luokse vaikka lanssikyydin hakemaan ellei muuta vaihtoehtoa ole, ja pääset hoitoon. Oikealla lääkityksellä mielensää tasottuu ja pystyy taas olla oma itsensä. (:[/QUOTE]

Entä jos on liian väsynyt soittamaan häkeen ja lähtemään päivystykseen? Siellä päivystyksessä on aina niin ahistavaa istua.. Mut tiiän kyl ettei täs muutakan vaihtoehtoo oikein ole ku sinne mennä. Maanantaihin on liian pitkä aika jos on jatkuvasti tällanen olo.

Yhteistyössä