Mä tein eilen jotain tosi tosi kuvottavaa ja noloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jakaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jakaja

Vieras
Siispä. yhenillanjuttuja harrastan, ihan siksi että seksiä on saatava mutta miestä en hala, enkä edes vakipanoa. Vaihtelu virkistää :D

No, eilen sitten puolenyönaikaan vein semmosen komeen makupalan kotiin ja hoidettiin homma. Käskin miehen lähtemään, ajattelin ruveta nukkumaan. Vaihettiin puhelinnumerot.

Sitten mua ei väsyttänykkää ja lähin takasin baariin. Tapasin mukavan miehen jonka kanssa juttelin ja 4 aikaan kömmittiin mun luo. Ja hoidettiin hommat ja nukahettiin.

Aamulla heräsin kun miehen puhelin soi. Hän vastasi, puhelimen toisessa päässä hänen kaverinsa alko tilittää että oli ollut siellä ja siellä (eli minun luona!! ) alkuyön ja hän haluaisi soittaa ja pyytää ulos, oisko liian aikasta jos tekis sen jo tänään?

Viressäni makaava mies meni oudon punavalkoseksi, sano puhelimeen että kysy vaan, oota hän antaa puhelimen. Ja vittu se oli noloo! Ei siinä, toivottelin hyvää päivän jatkoo ja silleen..

Tämä sängyssä makaava mies räjähti nauruun, onneks! Aikamme päiviteltiin ja sitten vaihettiin mekin numerot. Nyt se sitten tulee pian tänne :D

Oli kyllä mainio mies, hoiti tilanteen niin kympillä kotiin että tätä mä voin jopa nähä toistamiseen :D

Noloako???! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä pahaa siinä on jos haluaa ja hankkii. Miehillehän toi olis vaan tosi mahtava juttu, mutta naiselle muka nou-nou.

Ei siinä ookkaa, mutta kun ne sattu olemaan kaverukset! Sehän se noloo pn, ei mua haittaa se kahen kanssa oleminen. Ei tavara käytössä kulu :D

Samanlainen oli joskus tyttökaveri, jakoi alakertaansa kuka halusi ja monta tuttuakin kävi naimassa sitä, en sanoisi että kehuisin sitä mutta pitäähän joka kylässä olla joka miehen jakorasia muuten ei tule mitään ja pakkohan se on olla joku puhumisen aihe miesten kesken baarissa tai huoltsikalla jos ei muuta keksi kun ei aina säästäkään jaksa puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
nolointa ja kuvottavinta tossa oli et olit kahden miehen kans samana iltana...

nolointa ja kuvottavinta tossa oli et olit kahden miehen kans samana iltana, mut eri aikaan..

Muuten ihan hauska tarina kerrottavaksi lasten lapsille :D :laugh:

Tottakai, oikein kahvipöytäkeskustelu materiaalia :D

Joo siis jos mä olisin ollut se kakkosmies niin kyl mua olis ällöttänyt et pari tuntii aiemmin kävi kaveri vetäsemässä...

No mitäpä ällöö siinä on, kortsuahan siinä on käytetty, ei mene liemet ja mehut sekasin :D

mitäs noloo tossa? kaverit kertoo vielä toisille kavereilleen, etä heillä on kimppapimppa ja sun ovella ryysis vaan lisääntyy.

Sehän se oiski hyvä, vois valita jo ovelta eikä tarttis mennä ulkomaailmaan itse hakemaa :D

nolointa ja kuvottavinta tossa oli et olit kahden miehen kans samana iltana, mut eri aikaan..

Meinaakko sä kertoa sun seksielämästä lapsenlapsille??? :o
Olisko se ollu vähemmän kuvottavaa jos ne miehet olis ollu samaan aikaan? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tottakai, oikein kahvipöytäkeskustelu materiaalia :D

"sillon ko minä olin nuori.." :laugh: :laugh: