Mä tein eilen jotain tosi tosi kuvottavaa ja noloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jakaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Samanlainen oli joskus tyttökaveri, jakoi alakertaansa kuka halusi ja monta tuttuakin kävi naimassa sitä, en sanoisi että kehuisin sitä mutta pitäähän joka kylässä olla joka miehen jakorasia muuten ei tule mitään ja pakkohan se on olla joku puhumisen aihe miesten kesken baarissa tai huoltsikalla jos ei muuta keksi kun ei aina säästäkään jaksa puhua.

mun yks kaveri samanlainen ja sit itkee ja ihmettelee jos sille huudellaan perään kaiken maailman jakelu juttuja ja siitä puhutaan.
Vois miettiä ja kahtoo peiliin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samanlainen oli joskus tyttökaveri, jakoi alakertaansa kuka halusi ja monta tuttuakin kävi naimassa sitä, en sanoisi että kehuisin sitä mutta pitäähän joka kylässä olla joka miehen jakorasia muuten ei tule mitään ja pakkohan se on olla joku puhumisen aihe miesten kesken baarissa tai huoltsikalla jos ei muuta keksi kun ei aina säästäkään jaksa puhua.

mun yks kaveri samanlainen ja sit itkee ja ihmettelee jos sille huudellaan perään kaiken maailman jakelu juttuja ja siitä puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja RH:
Maine Coon; SIINÄHÄN SE juuri onkin se kadehtimisen aihe, vaihtelua, intohimoa, hurmiota, kiimaa. Harvapa kotirouva sellaista kokee oman siipan kanssa..

Kyllä oman siipan kanssa voi kokea yllämainittuja ;) eikä tee edes vierasta mieli

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

on todella ikävää, ettei naiset tänäpäivänäkään vielä saa päättää omasta vartalostaan ja harrastaa seksiä niinku haluavat ilman, että ulkopuoliset siihen puuttuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja anna mennä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
en nolosta tiedä,mutta herraisä sulta saa helposti...

mä kyllä sanoisin että ap saa helposti. Ei nainen yksistään ole antava osapuoli. Kumpikin antaa ja saa.

Nainen nimenomaan on se antaa osapuoli, mitään moraalia ei ainakaan ole kun jakaa pilluaan kaikille mikä vastaan tulee, miehille hyvä mutta omalle maineelle voi olla huonoa.

Voi miten surkealta kuulostaa sinun käsitys seksistä :|
Noh, ei kai kaikilla voi olla hyvää seksielämää.