Mä tein koiralle vetovaljaat ihan itse! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Pystytkö sanomaan missä päin asustelette? tai kertomaan kuka kasvattaja naapurissa asuu? ei tietenkään saa kokonimeä mainita

Miulle vois riittää koirienkin nimet, ni voisin niistä jo tietää omistajan :)

Sori, mutta en halua kertoa kennelistä tarkemmin, sillä silloinhan kertoisin samalla oman osoitteeni.

Niin tietysti. Ymmärrän, Sinänsä harmi, ku aina haluais tutustua uusiin muutti-ihmisiin ja varsinkin kasvattajiin, ku itse haluan vielä uusia koiria ja eri kenneleistä, kuin tämän hetkiset... Minuu ei täällä palstailijoitten asuinpaikat kiinnosta, mutta ymmärrän hyvin siuta.

Hauenkuonolta ja Min-Peliltä

Ok. Tutuilta kuulostaa :) Kyl olen kolunnut kaikki mahdolliset kasvattajat läpi kun pentua etsimme, monen monta kk netissä iltaisin istuin ja puhelimessa puhuin. Ja joulupäivänä etsintä tuotti tulosta kun eräälle kasvattjalle oli tullut peruutus uroksesta. :)

Tällä meidän naapurilla on kotisivut netissä, joten jos joku on googlettanu malamuutteja, niin on varmastikin löytänyt naapurini kennelin.

Alkaako S:llä?

Meinasin ihan samaa kysyä :) Jos on se mitä epäilen, ni siel ois meitin toiselle urokselle morsian ens keväälle, jos vaan nartun kuvaustulokset on ok :)

Ja siellä tuli käytyä viikko sitten tiistaina :)

Tällä meidän naapurilla on kotisivut netissä, joten jos joku on googlettanu malamuutteja, niin on varmastikin löytänyt naapurini kennelin.

Ei ala.

Nyt lähdetään pulkka-ajelulle, moikka! :wave:

äääää :D Hittolainen... elä karkaa! :D

Mitä Kenneliä sie aattelit?

Sori olin hetken muualla. Starkingdomia ajattelin minä :)

Samoin :) Siellä tuli vierailtua viikko sitten katsomassa suloisia 5 viikkoisia huskypentuja :heart:

Me ajateltiin ensin sieltä odotella pentuuutisia, mutta sitten löytyikin tämä toinen.
Saa nähdä kasvaako ruokahalu syödessä, eli jääkö meillä harrastus yhteen muuttiin vai... noh. kunhan saadaan poju ny kotiin. :)

Me ajateltiin ensin sieltä odotella pentuuutisia, mutta sitten löytyikin tämä toinen.
Saa nähdä kasvaako ruokahalu syödessä, eli jääkö meillä harrastus yhteen muuttiin vai... noh. kunhan saadaan poju ny kotiin. :)

Ei jää :D Mie voin sanoo sen jo nyt suoraan :D Mie en tiiä, ku yhden ainoa immeisen jolla on yks aikuinen muutti ja se on Keittiönoita. Muilla muutin omistajilla on useampi :) Miekin sitä neljättä jo havittelen, mut mies vähän toppuuttelee. :/

Jos minusta olis kiinni niin olisin varma et muutteja olis meillä enemmänkin mutta mies, se ny onkin joka asiassa ensiksi kauhia vastarannan kiiski.
Mutta, ulkoilma kutsuu.
Jos törmäillään niin turistaan lisää :)

Greeata, saanko kysyä että jos teillä harrastetaan vetoa niin millasilla vehkeillä?ahkio, pulkka...? ja mistä hommaatte "kaluston"? Olen ny mietiskelly, etsiskelly ja tutkiskellu kaiken maailman vaihtoehtoja.
Vaikka ei ny vielä ajankohtaista meillä olekkaan pitkään aikaan.

Meillä on vielä tavan potkukelkka sekä Kickspark. Tarkoituksen ostaa alumiinireki, viimeistään ensi talvelle. Nyt tän talven vetosuunnitelmat sotkee tuon nartun juoksu, joka kestää 5-6 viikkoa, eli parhaan ajokauden ajan :(

Siperianhusky-yhdistyksen myyntipalstalla on usein rekiä myynnissä, mutta valjaat, pannat ym. kannattaa tilata Alma.n tarvikevälityksestä, ku siellä on erikseen malamuutin kestävä sarja. Ja saa paljon halvemmalla esim. x-back-valjaita, kuin eläintarvikekaupoista. Kennel Snow-how:lla on kans K-nine, mut ne sivut on nyt päivityksen alla. Hyö itse kasvattaa muutteja ja tekevät myyntiin noita valjaita, vetoliinoja, pantoja ym. ym.
Millos teijän pentu oli syntyny? Sillähän ilmeisesti voi jo alkusyksystä ruveta kevyitä painoja vetämään perässä ja talvella sit jo enemmän.

Meil oli meitin uroksen 5kk ikäinen pentu jouluna hoidossa ja se oli jo mukana vetämässä lyhyellä lenkillä, ku oli muitakin mukana, ni ei ollu kovin raskasta.

morjens! :) oon aatellu hankkia malamuutin mutta en oikeen löydä mitään kasvattajia tai mitään, olisko mitään linkkejä joillekkin sivuille mistä löytyis? tässä keski-suomessa asun niin onkohan lähellä kasvattajia? :>

Muutaman vk:n päästä tulee malamuutti poju. On meillä ennestäänkin koiruus mut siitä ei oo kun sohvaperunaksi :) Tommonen pikkuruinen kääpiöpystis.

Naapurissa asuu malamuuttien kasvattaja. Jumaliste sitä ääntä, mikä siitä laumasta lähtee...! |O :headwall:

Tiedetään. Naapurustossamme melkein keskellä cityä asuu useita malamuutteja ja ne viettävät aikaansa aidatulla pihalla. Melu on melkoinen!
Sopisivat paremminkin maaseudulle nuo koirat melunsa takia ja olisihan siellä ihan erilaiset ulkomahdollisuudet kuin omakotitalon pieni piha!

Muutaman vk:n päästä tulee malamuutti poju. On meillä ennestäänkin koiruus mut siitä ei oo kun sohvaperunaksi :) Tommonen pikkuruinen kääpiöpystis.

Naapurissa asuu malamuuttien kasvattaja. Jumaliste sitä ääntä, mikä siitä laumasta lähtee...! |O :headwall:

Tiedetään. Naapurustossamme melkein keskellä cityä asuu useita malamuutteja ja ne viettävät aikaansa aidatulla pihalla. Melu on melkoinen!
Sopisivat paremminkin maaseudulle nuo koirat melunsa takia ja olisihan siellä ihan erilaiset ulkomahdollisuudet kuin omakotitalon pieni piha!

Yhteistyössä