mä tukehdun kun en saa läheisyyttä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaiken loppu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaiken loppu?

Vieras
edes suukko tai hali ilman että mies näyttää siltä et se ahdistuu kuoliaaksi.
se on torjunut mut nyt viimeisen 3kk aivan tylyn viileesti ja väittää kirkkain silmin et missään ei oo mitään vikaa. mun itsetunto on romuna, tunnen itseni tosi rumaksi ja epähaluttavaksi. ja olen sen miehelle kertonut. enkä ole mikään tyrkky joka jatkuvasti kiehnäis toisen iholla.
mua sattuu!!! :( :( :(

Niin, meillä oli aivan samoin melkein alusta asti. Nyt kahden lapsen jälkeen haluan vain pois tästä onnettomasta suhteesta!! Neuvona sulle kirjoita sille kirje missä kerrot tunteistasi. Mua sama ei auttanut, mut ehkä sua auttais...

Oisko niin, että miehellä kyllästymisvaihe suhteessa, työt väsyttää tai elämä yleensä ahdistaa. Kai niitä voi tulla kelle vaan. Ota vähän hajurakoa. Hanki muuta ajateltavaa ja "unohda" mies hetkeksi. Ehkä mies taas kiinnostuu kun vetäydyt vähän kauemmas. Mut ymmärrän että sattuu. :hug:

Kun naisystäväni ei halua läheisyyttä.. Suukkokin on vaikeaa. Kuitenkin, ainakin sanojensa mukaisesti haluaisi olla ja elää kanssani.. Olen koettanut ymmärtää, siirtynyt sivummalle milloin minulle ei tilaa ole. Antanut tilaa ja aikaa. Mitä tekisin?

Kun naisystäväni ei halua läheisyyttä.. Suukkokin on vaikeaa. Kuitenkin, ainakin sanojensa mukaisesti haluaisi olla ja elää kanssani.. Olen koettanut ymmärtää, siirtynyt sivummalle milloin minulle ei tilaa ole. Antanut tilaa ja aikaa. Mitä tekisin?

Minäkin naisena olisin halunnut suhteessani läheisyyttä. Sitä halailua ja pusuttelua ja sohvalla yhdessä ihan tiukasti vierekkäin istumista leffaa katsoessa jne.
Mutta mies kun otti kaikki pussailut ja kiehnäämiset esileikkinä ja halus aina sänkyyn, niin lopetin tuon. Harmitti niin vietävästi kun ei voitu olla pelkästää helliä, vaan oli pakko aina sekstailla. Puhuttiin tästä ja hänkin ois (kuulemma) halunnut enemmän läheisyyttä jne. Mutta kun ei toiminut niin ei toiminut...
Mut tosiaan, eipä tarvi enää sinkkuna tuota ajatella :)

Minäkin naisena olisin halunnut suhteessani läheisyyttä. Sitä halailua ja pusuttelua ja sohvalla yhdessä ihan tiukasti vierekkäin istumista leffaa katsoessa jne.
Mutta mies kun otti kaikki pussailut ja kiehnäämiset esileikkinä ja halus aina sänkyyn, niin lopetin tuon. Harmitti niin vietävästi kun ei voitu olla pelkästää helliä, vaan oli pakko aina sekstailla. Puhuttiin tästä ja hänkin ois (kuulemma) halunnut enemmän läheisyyttä jne. Mutta kun ei toiminut niin ei toiminut...
Mut tosiaan, eipä tarvi enää sinkkuna tuota ajatella :)

Niin. Hankalaa on välilä, kun tuntuu että toinen ei siedä lainkaan. Vaikka hän onkin minulle rakas. Se, että yrität antaa lämpöä saamatta vastakaikua, on raskasta. Energiaa menee kaksisuuntaisesti: annat lämpöä, odotat saavasi jotain takaisin.

Yhteistyössä