A
anne
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anne:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja anne:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja anne:Lapset ovat viattomia, he eivät ymmärrä vielä hyvän ja pahan eroa, eivätkä tee syntiä tietoisesti. Siksi he pelastuvat aina. Ja se synti on juuri se siis, joka on meidän ja Jumalan välissä.
No koskas se synti tulee?
Huomaako esim. äiti sen lapsestaan?
(vtr esim. ensim.uhmaikä - rakas pikku laps muuttunut pikkuperkeeksi)
No mihnä helvettiin se perisynti nyt yhtäkkii katos???? :headwall:
Perisynti on suuri vitsi.
Jaaaaha ja miks siittä vauhkootte sitten???Eikö eeva syönytkään sitä omppoo ja antanu aatamille????"Kaikki ovat syntiä tehneet"...te ette ny oikeen pysy itte asiassa!!!Jos ottaa omakseen jonkun elämänvakaumuksen,kuten minä pakanuuden,täytyy nyt hemmetti olla sen verta selkärankaa,että pysyy sanojensa takana eikä vaihdella mielipidettä kuulijan mukaan!
nyt putosi kärryiltä. Mä en ole mitään perisyntiä kieltänyt ja tuskin kukaan muukaan uskova?
Miten sitten vastasyntynyt on synnitön...eikö sillä ole se perisynti taakkanaan?????
Putoo kärryiltä tämäkin!
![]()
Jos ajatellaan että vauva kuolisi synnytkseen. Eihän hän ole ehtinyt vielä tehdä miään, kun joutuisi jo helvettiin. Aika vaikea uskoa Jumalalta sellaista. Ei Jumala mikään sadisti ole.
Mutta tottakai asenteemme tulee olla sellainen, että Jumala yksin tietää. Minun Jumalani on kuitenkin rakastava Isä, ei mikään sadisti.