Mä tulin uskoon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on pitkällisten ja syvällisten mietiskelyjen tulos. Monien elämän valintojen punnitsemisen tulos. Nyt olen löytänyt polkuni. Onnellisuus lähtee ihmisestä itsestään. Minäkin olen tullut uskoon.

Oma mottoni: Luovutusvoitto - paras voitto!

Aidosti voitokkaaseen elämään ei pääse käsiksi ihmisjärjellä kamppaillen vaan korkeampaan ulkopuoliseen apuun turvaten! Sitä oli vaikea itsenikin pitkään hyväksyä, kunnes löysin kaikkeen logiikan! On olemassa älykäs suunnitelma kaiken takana. Kaikkea ei tarvitse ajatella tai etsiä omin avuin. Mikä helpotus!

Viimeksi muokattu:
En edes lue ketjua, koska tiedän NIIIN varmasti mitä paskaa tämä sisältää.
Uskoon tulo on hyväksi ihmisille jotka tarvitsevat toivoa. Itselle tuo uskoon tulo ei ole enää mahdollista kun olen käynyt tämän läpi lapsuudesta aikuisikään milloin tajusin että elämä on tätä eikä uskontoja. Uskon silti Jumalaan, mutta uskovaisten ylimaallinen selitys ottaa suoraan sanottuna hermoon.
Uskovaiset luulevat olevansa yliihmisiä, joilla on oikeus tuomita ja haukkua muita.
Jeesus sanan toiston olettavan ilmeisesti turvaavan taivaspaikan.
en vaan tajua sitä tyrkyttämishommaa. jokainen kukka kukkikoot omalla maallaan, ei tartte toisen pelloille tulla huuteleen.

Yhteistyössä