D
"diipadaapa"
Vieras
Meillä kolmas luokkkalainen on ihan samanlainen vätys. MUTTA hän selvis oikein reippaasti kouluun 1 ja 2 luokat kun olin töissä ja hänen oli pakko yksin lähteä. Eikä mitään ongelmia. Nyt minä olen kotona ja tyttö on taantunut täysin. Mä niiiin inhoan itseni toistamista aamusta toiseen ja sitten toinen alkaa vielä väänteleen naamaansa! Ekaluokkalainen meillä toimii aamut reippaasti. Joskus tietenki väsyttäää, mutta harvemmin sille tarvii hoputtaa.
Jos herätän aikaisemmin että on enemmän aikaa valmistautua niin tyttö huutaa sängystä että en nouse vielä ja miksi menin herättään niin aikaisin ymym.
Mä en herätä lapsiani karjumiseen enkä pahallatuulella ole heti kun silmät auki saan. Mutta pahantuulisuuteen monesti (kuten tänäänkin) asiat johti, kun naamaa alettiin vääntämään kun suosittelin että laittaisi jotku muut kuin leggarit kun ulkona on -20astetta. Siis toppahousujen alle. Ja koulumatka on lähes 2km.
Jos herätän aikaisemmin että on enemmän aikaa valmistautua niin tyttö huutaa sängystä että en nouse vielä ja miksi menin herättään niin aikaisin ymym.
Mä en herätä lapsiani karjumiseen enkä pahallatuulella ole heti kun silmät auki saan. Mutta pahantuulisuuteen monesti (kuten tänäänkin) asiat johti, kun naamaa alettiin vääntämään kun suosittelin että laittaisi jotku muut kuin leggarit kun ulkona on -20astetta. Siis toppahousujen alle. Ja koulumatka on lähes 2km.