Mä vähän ihmettelen ystäväni käytöstä miesten ja seksin suhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelevä ystävä

Vieras
Ystäväni erosi pitkästä liitosta vajaa vuosi sitten. Sen jälkeen hänellä on ollut useampi seksikumppani. Jotkut miehet hän on löytänyt täältä baarista, erään kerran yhden viikonlopun aikana oli kaksi miestä eri iltoina toki.

Useamman miehen hän on löytänyt netistä ja heidän kanssaan on ollut vain seksiä. Ystävä on kutsunut joitakin heistä kotiinsa eikä ole heitä edes tavannut aiemmin. Yhden miehen luo hän meni aivan yksin eikä ollut häntäkään tavannut ikinä. Teki vain pikaisen päätöksen, että lähtee miehen luo.

Silti tämä ystävä monesti valittaa kun tekisi mieli seksiä ja kun sitä ei nyt olekaan tarjolla jne. Mä en voi mitään sille, mutta musta alkaa tuntua, että tällä ystävällä on jonkilainen pakkomielle seksin suhteen. Kyllä aikuinen ihminen pystyy olemaan ilman seksiä eikä siitä tarvitse koko ajan puhua ja koko ajan olla sitä vailla.

Ymmärrän toki halut, on niitä mullakin mutta rajansa kaikella. En mä ainakaan ole saanut seksiä muutamaan kuukauteen ja sitä tekee kovasti välillä mieli, mutta ei mun tarvitse asiasta lähes päivittäin puhua ja kännissä sitten puhua todella härskejä jopa naisille. Moni on ollut todella vaivaantunut ystäväni puheiden vuoksi.

Nytkin ystävä etsii netistä miestä jonka kanssa harrastaa seksiä eikä viime kerrasta kuitenkaan ole kuin alle kaksi viikkoa. Ihmettelen tosiaan että mikä pakkomielle hänellä on seksiin.

Ihmisten seksitarpeet on erilaiset eikä ole kyse pakkomielteestä.
Mä hypin seinille jos on seksissä viikonkin tauko koska olen niin aktiivinen.
Vapaa ihminen saa harrastaa seksiä kenen kanssa tahtoo ja se mistä seksikumppaninsa pokaa ei kuulu muille kunhan pysyttelee sinkuissa.
Jos sua ei haluta vaikket oloe saanut seksiä pariin kuukauteen swe ei tarkoita sitä etteikö joku muu voi haluta vaikka useita kertoja päivässä.

ei kai siinä mitään, jos kerran sinkku on.. Tosin voisi kai pitää suuta soukeammalla kavereilleen, kun ei välttis kaikki jaksa sellaisia kuunnella..... Mut lähimmille ystäville kai voi kertoa mitä vain...

Alkuperäinen kirjoittaja kukin tavallaan:
ei kai siinä mitään, jos kerran sinkku on.. Tosin voisi kai pitää suuta soukeammalla kavereilleen, kun ei välttis kaikki jaksa sellaisia kuunnella..... Mut lähimmille ystäville kai voi kertoa mitä vain...

Ei hän omista seksijutuistaan kerro muille, mutta viihteellä ollessa puhuu härskejä ja ehdottelee vaikka mitä. Ei ihmiset jaksa kuunnella kun se voi olla koko illan sellaista. Ymmärrän kyllä pienet härskiydet, mutta ystävällä se menee liiallisuuksiin enkä mäkään jaksa sitä kuunnella. Olen siitä sanonutkin, että koita nyt vähän rauhoittua.

Alkuperäinen kirjoittaja 55:
mä luulen että tässä pitää huolestua enemmän seksin turvallisuudesta kuin sen määrästä..

No tuokin on totta. Sekin on vaarallista, että tapaa jonkun aivan tuntemattoman kotonaan. Mistä noista nettitutuista tietää mitä ne tekee!

sPaljo seksi ja rakastettuna oleminen menee helposti sekaisin.
Mä tunsin teinin, jolle seksi oli yhtä kun olla hyväksytty ja rakastettu ja se iski hyvin avoimesti vanhojakin miehiä, koska siten hän tunsi olevansa rakastettu :(

jos et tykkää seksistä puhua, niin sano ihan suoraan. mun mielestä monen miehen kanssa seksin harrastamisessa ei ole mitään ihmeellistä, kun on sinkku. mutta kuulostaa riskaapelilta noi ventovieraiden kanssa menemiset. kaverisi kannattaisi hankkia vakituinen pano tai vaikka pari. siis miestä, joiden kanssaon puhtaasti seksisuhteessa, ei luultavasti joutuisi olemaan ilman paria viikkoa ja riskit pienenisi.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
jos et tykkää seksistä puhua, niin sano ihan suoraan. mun mielestä monen miehen kanssa seksin harrastamisessa ei ole mitään ihmeellistä, kun on sinkku. mutta kuulostaa riskaapelilta noi ventovieraiden kanssa menemiset. kaverisi kannattaisi hankkia vakituinen pano tai vaikka pari. siis miestä, joiden kanssaon puhtaasti seksisuhteessa, ei luultavasti joutuisi olemaan ilman paria viikkoa ja riskit pienenisi.

Siis mähän kirjoitin jo, että hän puhuu erittäin härskejä kännissä muille ihmisille ja ehdottelee naisillekin. Ei ihmiset halua kuunnella näitä juttuja ja moni on moittinut ystäväni käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä tunsin teinin, jolle seksi oli yhtä kun olla hyväksytty ja rakastettu ja se iski hyvin avoimesti vanhojakin miehiä, koska siten hän tunsi olevansa rakastettu :(

Niin en tiedä hakeenko munkin ystävä jotakin hyväksyntää ja sitä, että tuntee olevansa haluttu.

Välillä suoraan sanoen ärsyttää kun hän valittaa ettei ole taaskaan saanut seksiä vaikka viime kerrasta ei olisi kuin korkeintaan kaksi viikkoa. Itsellä kuitenkin on viime kerrasta muutama kuukausi enkä silti ole noin pakkomielteinen. Kyllähän mäkin haluaisin seksiä välillä kovastikin mutta en kyllä kehtaisi hänen asemassaan valittaa koska hän kuitenkin saa seksiä aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Niin en tiedä hakeenko munkin ystävä jotakin hyväksyntää ja sitä, että tuntee olevansa haluttu.

Välillä suoraan sanoen ärsyttää kun hän valittaa ettei ole taaskaan saanut seksiä vaikka viime kerrasta ei olisi kuin korkeintaan kaksi viikkoa. Itsellä kuitenkin on viime kerrasta muutama kuukausi enkä silti ole noin pakkomielteinen. Kyllähän mäkin haluaisin seksiä välillä kovastikin mutta en kyllä kehtaisi hänen asemassaan valittaa koska hän kuitenkin saa seksiä aika paljon.

Ainahan voit alkaa elämään samanlaista elämää jos sua nyppii se että kaveris saa mutta sinä et. :D

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Ainahan voit alkaa elämään samanlaista elämää jos sua nyppii se että kaveris saa mutta sinä et. :D

En mä halua tuollaista elämää. Mä haluan parisuhteen enkä paneskella mahdollisimman montaa miestä ja mahdollisimman usein.

Ystäväkin välillä valittaa, kun ei ole parisuhdetta. No eihän hänen erostaankaan ole vielä vuotta. Eikä hänen maineensa kyllä ala tällä paikkakunnalla olemaan mitään kovin kaunista kun jutut liikkuu ja miehet tajuavat keltä saa.

Yhteistyössä