Mä vihaan noita ihmisiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200903309320593_ul.shtml
Kun mä luen tälläsen jutun, niin sellanen raivo alkaa nousta pintaan, että sitä ei sanat riitä kuvaamaan. Kädet tärisee ja viha kihisee! Miks näitä pitää olla edes olemassa!!! Tuleeko muille näin voimakkaita vihatunteita, vai otanko aina nää jotenkin liian henkilökohtaisesti!

En pysty tuntea noin voimakkaasti minulle vierasta sairasta ihmistä kohtaan. Vaikka säälitttää ne uhrit tietysti.
Tunnen samanlaista vihaa esim. lasteni kiusaajia kohtaan. Tekisi mieli ottaa haulikko käteen ja tehdä selvää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En pysty tuntea noin voimakkaasti minulle vierasta sairasta ihmistä kohtaan. Vaikka säälitttää ne uhrit tietysti.
Tunnen samanlaista vihaa esim. lasteni kiusaajia kohtaan. Tekisi mieli ottaa haulikko käteen ja tehdä selvää.

No ehkä mulla sitten tekee vähän sekin, kun on lieviä omakohtaisia kokemuksia asiasta...Mut tohon kiusaamisjuttuun. Kyllä sekin saa mut raivonpartaalle. Sama juttu kun sulla. Joittenkin ihmisten olemassaolo on aivan turhaa. Ne vitsaukset voisi kadota.

Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:
tosin tässä tapauksessa on järkyttävää, kuinka hyväksi käyttö on saanut jatkua vielä 10 vuotta lisää... kun poliisi ei uskonut tyttöä.

Joo. Ajattella. Jos itse olisi vankina jossain kauheessa paikassa ja sit viimein onnistuu paeta. Poliisi palauttaa takaisin kiduttajan kynsiin. Järkyttävää.

kylläm muakin karmaisee tosi syvältä..vaikka ei pidetty ole itseäni vankina,raiskattiin mut 12 vuotiaana ja kyseessä oli tuntematon 70 vuotias pappa joka pilasi elämäni!!!herpes siltä tuli,ei onneksi pahempaa ,mutta oisi muuten tappanut mut ...traumoja jäi ,eikä koskaan unohdu tapaus!!

Yhteistyössä