Mä vihaan Tomi Traktoria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No oletteko nähneet sen leffan Aidan yli? Ihan käsittämätöntä. Leffan juoni on lyhykäisyydessaan sellainen, että ensin se yksi eläin varastaa karhun ruuat, sitten ne tuhoutuvat ja sitten se varastaa muilta ruuat korvatakseen ne karhulle. Siinä sivussa tuhoavat yhden ihmisen kodin, joka on muka pahis ihan sillä perusteella, ettei halua kaiken maailman haisunäätiä ja muita villieläimiä omaan kotiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
No oletteko nähneet sen leffan Aidan yli? Ihan käsittämätöntä. Leffan juoni on lyhykäisyydessaan sellainen, että ensin se yksi eläin varastaa karhun ruuat, sitten ne tuhoutuvat ja sitten se varastaa muilta ruuat korvatakseen ne karhulle. Siinä sivussa tuhoavat yhden ihmisen kodin, joka on muka pahis ihan sillä perusteella, ettei halua kaiken maailman haisunäätiä ja muita villieläimiä omaan kotiinsa.

Me vuokrattiin se esikoisen kanssa joskus, ja se oli aika hämärä. Likka ei jaksanut katsoa ja multakin se meni vähän ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:

Yli aidan on mun mielestä loistava leffa.. Sittä että onko juoni ihan järkevä, en sano mitään mutta hyvä leffan on noin muuten...

Mutta miettikääpäs tätä pikkukakkosessa olevaa ohjelmaa, jossa se pikku tyttö kutsuu aikuisen miehen lampustansa ja joutuu sille kädestä pitäen kaikki näyttämään mm. menemään sen kanssa yhdessä sänkyyn nukkumaan... Ehkä vähän omistuinen ohjelma tai sitten mun mielikuvituksessa on pahasti jotain vikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja gismo:
Mä en ole koskaan katsonut tomi traktoria mutta mua ärsyttää Puuha Pete :x Ja ne sen kamut..Varsinkin se oranssi betonimylly ja se kävelevä Linnunpelätin :x

Mun mielestä just Putte puuha petessä on PARAS!!!
Sikailee vaan ja räkättää päälle!
Putte hoitaa homman! =D =D =D =D =D

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Yli aidan on mun mielestä loistava leffa.. Sittä että onko juoni ihan järkevä, en sano mitään mutta hyvä leffan on noin muuten...

Susta on ihan ok, että hyvikset ovat niitä jotka varastavat, ja pahikset niitä, joiden omaisuutta varastataan/tuhotaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:
Mutta kamalin on TI-TI nalle ja se Riitta-täti . AAAAAAAAAGGGGGGGHHHHH

joo. ja hilarius-hiiri *puistatus* :$

Mä pelkään Hilariusta.
Mutta Pellekaija Pum vasta saakin mut kauhun valtaan :|
Pelle Positiivista näin joskus painajaista, se lauloi sitä "Turkissa, Turkissa"- biisiään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Mä pelkään Hilariusta.
Pelle Positiivista näin joskus painajaista, se lauloi sitä "Turkissa, Turkissa"- biisiään :D

pelle kaija pum on pelottava... mä en tajua sitä lainkaan..

Tomia en oo nähny kun muutaman kerran, mutta pitääkin katsoa tolla silmällä.. :whistle:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
:D :laugh:

...Vaikka mitä mä nauran. Itse inhoan Nalle Luppakorvaa ja olen aina inhonnut. Pienenäkin, kun kuulin sen laulavan, että lapset muua rakastaa, aina vastasin sille, et no MÄ EN AINAKAAN. :saint: :xmas:

:D :xmas:

paitsi että luppakorva on just ihana.. =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Mä pelkään Hilariusta.

pelle kaija pum on pelottava... mä en tajua sitä lainkaan..

Tomia en oo nähny kun muutaman kerran, mutta pitääkin katsoa tolla silmällä.. :whistle:

:laugh: :laugh:

Pellekaija Pum tuli kerran livenä vastaan messuilla. Jessus mä oikeesti sain siitä kylmiä väreitä. Tyttö halusi siltä värityskirjan (sellaisia jakoi) joten oli pakko mennä lähelle. *puistatushymiö*

Yhteistyössä