Mä vihaan Tomi Traktoria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko kattonu juniorilta Veeti paloautoa?Ai että miul nousee karvat pystyyn ku alkaa Veetiii paloooautoo,ding ding ding :kieh: Ku siinä vissiin kaikki ne autot puhuu samalla äänellä,et yks tyyppi puhuttaa monia,ällöttävä :x Mut poika 2v. on ihan ihastunu siihen joten pakko kestää :saint: Mut pikku prinsessa on hyvä,se aina kiukuttelee ja on ihan ku miun poika,itsepäinen jörö:D

Alkuperäinen kirjoittaja Lentävä Leikkuupuimuri:
Ootteko kattonu juniorilta Veeti paloautoa?Ai että miul nousee karvat pystyyn ku alkaa Veetiii paloooautoo,ding ding ding :kieh: Ku siinä vissiin kaikki ne autot puhuu samalla äänellä,et yks tyyppi puhuttaa monia,ällöttävä :x Mut poika 2v. on ihan ihastunu siihen joten pakko kestää :saint: Mut pikku prinsessa on hyvä,se aina kiukuttelee ja on ihan ku miun poika,itsepäinen jörö:D

*laulaa*Veee-tiiiii paaaloooauto...Se on meidän muksujen uusi suosikki. Mä en ole vielä ehtinyt kehittää itselleni allergiaa sitä kohtaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Se on NIIN itsekeskeinen että.
Aina hyrräämässä paikalle ja tunkemassa nokkaansa joka asiaan, vaikka homma olisi jo ihan hyvin hallussa Hinkulla, Touhulla ja muilla. Sitten Tomi kaartaa paikalle, pitää sen ärsyttävän tuksutusäänensä ja hoitaa homman kotiin.
Ja Viivi, se bitch, toteaa että "mitä me tekisimmekään ilman sinua" vaikka ne muutkin oli mukana auttamassa. Tomi kerää kaikki kiitokset ja pällistelee huomion keskipisteenä.
Entäs se synttärijakso sitten. Kaikki toi hienoja lahjoja Viiville. Vaakku ja Paakkukin olivat tehneet upeen pölyhuiskan omista sulistaan. Reetu taisi antaa hienon pölykapselin. Mutta mitä tekee Viivi? Sanoo, että Tomin lahja oli kaikkein paras, eikä kiitä ketään muuta.
Mä vihaan Tomia. Enkä mä kyllä Viivistäkään tykkää. Se on varmaan lepakkokin, kun ei sillä mitään miestäkään oo, ja pukeutuukin äijämäisesti.
:xmas: B) :saint: :D

:D :D :D Kiitos tästä. Mähän rupesin ihan rakastamaan Mikki-hiirtä!

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
mun mielestä edelleen "karmeimmat lastenohjelmat"-kisassa on ehdoton ykkönen tää LAULAVA LAATIKKO!!! Ja se Eppu... :o

Joo se Eppu on ihan kamala. Muljauttele silmiään ja onnistuu olemaan pelottava ylikorostettuine ilmeineen. Ja hemmetti että se Kaapo on karmea ohjelma! Kaapo saa vaikka kuun taivaalta, kun "Kaapo oli tosi harmissaan..." Aaaaarg.

*laulaa*Veee-tiiiii paaaloooauto...Se on meidän muksujen uusi suosikki. Mä en ole vielä ehtinyt kehittää itselleni allergiaa sitä kohtaan :D[/quote]

arrgggghhh!!!!!
:kieh: Toi kun jää päähän soimaan ni se ei lähe kulumallakaan :headwall:

Mä en inhoo tota Tomi traktoria, ehkä tosin tän jälkeen inhoankin kun jäi tietty mielikuva noista jutuista...
Mut mua inhottaa tosi paljon nämä:
-Titi-nallen Riitta. Jos se virne olis yhtään leveempi ni sen naama ratkeis. En voi sietää. Kivasti kai tuo laulaa ja muuten ohjelma on ok, mutta se naamanvääntely ja keimailu...yök!

-Tuomas veturi. En tiedä miks, mut se on mun mielestä synkkä ja ahdistava ohjelma. Sisältöön en ole perehtynyt, mut ohjelman yleisilme on angstiluokkaa.

-Laulava Laatikko. Ei varmaan tarvii kauheen paljoa sanoa, mun ajatukset tuotiin julki jo aiemmissa viesteissä.

"Lemppareita" on veeti paloauto, pororo, nalle luppakorva, jummijammi ym.

Ihana marmatus. :)

Meillä muuten poika hoksasi jo aikapäiviä tuon Tomi Traktorin puhumattomuuden toisissa jaksoissa enkä minä tajunnut lainkaan. Pyysi aina boksilta sellaista jaksoa missä se puhuu. Samaten se on huomannut, että toisissa Posti Paten jaksoissa Paten suu liikkuu ja toisissa ei.

mun mielestä edelleen "karmeimmat lastenohjelmat"-kisassa on ehdoton ykkönen tää LAULAVA LAATIKKO!!! Ja se Eppu... :o

Onko se Eppu se lyhyt tukkanen nainen, jonka silmät on tulossa pois kuopistaan ja muutenki käyttäytyy kuin hullu? Minusta ne lapset siinä ohjelmassaki näyttää pelkäävän sitä ja omat lapset ei oo ikinä tykänny. :laugh:

Se valkonen kaapu on ihan sen prinsessan arkivaate,sil on yöpaitana samanlainen ja aamulla se vaihtaa sellasen samanlaisen valkosen päälle:) Se tulee arkiaamusin kakkoselta pikkukakkosen aamussa,aikaa en nyt muista,mutta boxille tallentuu joka aamu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lentävä Leikkuupuimuri:
Se valkonen kaapu on ihan sen prinsessan arkivaate,sil on yöpaitana samanlainen ja aamulla se vaihtaa sellasen samanlaisen valkosen päälle:) Se tulee arkiaamusin kakkoselta pikkukakkosen aamussa,aikaa en nyt muista,mutta boxille tallentuu joka aamu :D

okkei.kiitti tiedosta.. pitää tsekata.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ah mii:

Onko se Eppu se lyhyt tukkanen nainen, jonka silmät on tulossa pois kuopistaan ja muutenki käyttäytyy kuin hullu? Minusta ne lapset siinä ohjelmassaki näyttää pelkäävän sitä ja omat lapset ei oo ikinä tykänny. :laugh:

Joo. Se on pelottavan näkönen. Pyörittää silmiään ja tenttaa lapsia. "No minnekkäs se sammakko sitten meni?" *muljautus* "Ai metsään? Onpa kiva juttu." *muljautus* "No mitäs se sielä metsässä teki?" *tuplamuljautus*

Se on kamala. :'( :D :laugh:

Mulla alkaa myös otsasuoni tykyttää, kun se Ti-Ti-nallen täti pärähtää ruutuun.

Se on jotenkin kieron oloinen.
En kykene välttämään mielikuvaa, että kun kamerat sammuu niin se lähtee ajamaan himaan, pistää jo autossa röökin palamaan ja hokee vittuperkelesaatanaa koko matkan.
Kotona se vetää thaimaasta tuodun "silkki"aamutakin päälle ja kaataa lasin punaviiniä, hieroo teennäisestä virnistelystä kipeitä poskilihaksiaan ja kiroaa kaikki maailman kakarat.

Varmaan pohtii, että pistäisköhän ens jaksossa ne kersat askartelemaan hölmön näköisiä vappunaamareita kertakäyttölautasista, vai pelaamaan polttopalloa.

Juo loputkin viinipullosta, kiskoo lisää hermosavuja ja kiroaa lisää ja sammuu sohvalle.

(Tää ei varmasti ole lähelläkään totuutta, mutta kun se on jotenkin niiiiiiin teennäinen, niin jään aina miettimään että kuinka iso ponnistus se iloisuus ja pirteys sille oikein on.)

Inhoan Himpuloita yli kaikkien muiden lastenohjelmien... Onneks se ei taida tulla enää, tai sit olen onnistunu välttymään siltä. Tyttökään ei onneksi ole siitä tykännyt.

Yhteistyössä