V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja runner:Eli koittakaahan nyt ymmärtää, että se EI kaikilla yksinkertaisesti ole MAHDOLLISTA.
Tää puoli on selkeästi tullut ymmärrettyä että kaikki ei siihen pysty. Mutta ennemmin mä sanoisin että koittakaa ymmärtää että jotkut siihen pystyy ja se ei ole väärin, turhamaista, pinnallista, itsekkyyttä ja vaikka mitä mitä yleensä rinnastetaan siihen jos raskaana ollessa on elämänsä kunnossa korkokengillä.
Tai jaksaa synnärillä meikata ja käyttää omia vaatteita.Tervejärkinen ihminen tietää itse oman vointinsa ja lapsen voinnin ja elää sen mukaan. Ei sen mukaan mitä muut tekee. Kumpikaan ei ole terveellistä, ilman aikonen kouhaaminen jos vointi ei sitä kestä tai sänkylepoon itsensä junttaaminen ilman tarvetta.
Mä käytin omia vaatteita, meikkasin synnärillä ja kuljin raskaana ollessa korkkareissa. Ja veljeni vaimo haukkui mut lähes pystyyn. Kun ne kävi katsomassa meitä sairaalassa, se päivitteli, et "miten sä voit näyttää noin hyvältä ja oot kerinny meikkaamaankin, en mä vaan jaksanut".
Mä olin synnytyksen jälkeen elämäni kunnossa (suorastaan ylienerginen). Miks pitää mollata sitä joka jaksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tottahan se on, että raskauden ajan voi elää normaalia elämää, ellei ole jotain ylitsepääsemättömiä esteitä kuten aplla. Monelle vaan tuntuu olevan jo pelkästään se raskaus este vaikkei olisi mitään fyysisiä vaivoja.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:no saa kait se sitä toitottaa jos se ite siihen kerran pystyy?paa telkkari kiinni.
miekään en sillon pystyny ja kohautin vaan hartioita kun fysioterapeutti tiesi että voin tehä vatsalihasliikkeitä vielä synnytyssalissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:no saa kait se sitä toitottaa jos se ite siihen kerran pystyy?paa telkkari kiinni.
miekään en sillon pystyny ja kohautin vaan hartioita kun fysioterapeutti tiesi että voin tehä vatsalihasliikkeitä vielä synnytyssalissakin.
MUn mielstä sitä just ei saisi toitottaa, jos sillä on tarkoitus vaan saada oman pään päälle se sädekehä ja saada muiden äitien tuntemaan itsensä huonoksi. Ylenpalttinen jankkaaminen on vaan tapa saada oma napa loistamaan ja sehän tolla marttiinalla on vaan yleensä tapana, vaikka miten muuta väittääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Eihän se Martinan vika ole hyvä nainen =) Raskaudet on hyvin erillaisia. Mä ite kävin viellä 12 tuntia ennen synnytystä reippaalla sauvakävelyllä =D
Alkuperäinen kirjoittaja jii:Musta on uskomatonta, että jonkun mies oikeesti katsoo tota ohjelmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jii:Musta on uskomatonta, että jonkun mies oikeesti katsoo tota ohjelmaa![]()
m ítäs uskomatonta siinä on? meillä kumpikin tapittaa kyseistä ohjelmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja runner:Eli koittakaahan nyt ymmärtää, että se EI kaikilla yksinkertaisesti ole MAHDOLLISTA.
Tää puoli on selkeästi tullut ymmärrettyä että kaikki ei siihen pysty. Mutta ennemmin mä sanoisin että koittakaa ymmärtää että jotkut siihen pystyy ja se ei ole väärin, turhamaista, pinnallista, itsekkyyttä ja vaikka mitä mitä yleensä rinnastetaan siihen jos raskaana ollessa on elämänsä kunnossa korkokengillä.
Tai jaksaa synnärillä meikata ja käyttää omia vaatteita.Tervejärkinen ihminen tietää itse oman vointinsa ja lapsen voinnin ja elää sen mukaan. Ei sen mukaan mitä muut tekee. Kumpikaan ei ole terveellistä, ilman aikonen kouhaaminen jos vointi ei sitä kestä tai sänkylepoon itsensä junttaaminen ilman tarvetta.
Mä käytin omia vaatteita, meikkasin synnärillä ja kuljin raskaana ollessa korkkareissa. Ja veljeni vaimo haukkui mut lähes pystyyn. Kun ne kävi katsomassa meitä sairaalassa, se päivitteli, et "miten sä voit näyttää noin hyvältä ja oot kerinny meikkaamaankin, en mä vaan jaksanut".
Mä olin synnytyksen jälkeen elämäni kunnossa (suorastaan ylienerginen). Miks pitää mollata sitä joka jaksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja no:En mä nyt tiedä mitä tähän sanoisi. Itse olen ollut töissä alusta loppuun pahoinvoinnista ja isosta mahasta huolimatta. Kaikki 3 ovat olleet yli 4-kiloisia, joten ei mitään pieniä. Juoksulenkit olen jättänyt väliin jo raskauden puolivälissä ja kävellyt sauvojen kanssa 6-12 km päivittäin ihan loppuraskauteen saakka. Jopa liitoskipuisena. Mun mielestä raskaus kun ei ole mikään sairaustila ja lepoa vaaditaan vain, jos on riski ennenaikaiseen synnytykseen. Suurin osa mammoista vois kävellä ainakin loppuun asti jos viitsisivät, mutta ei... Miehet joutuvat melkein syöttämään näitä ja kärräämään pyörätuolissa synnärille!
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkä ikäisiä nuo Martina ja Esko on,tietääkö kukaan?