MÄÄ OON NIIN TÄYNNÄ TÄTÄ PARISUHDETTA!!! ...niin kulunutta jupinaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MMMM"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta kuulostaa ettet ole edes haluamassa mitään muutosta. Ja et oikeastaan edes halua lähteä mihinkään kotoa...
Marttyyrimaisesti narista "kovaa kohtaloasi"...

Mutta jos nyt kuitenki oikeasti haluaisit mennä sinne saunailtaan niin sinuna minä lähtisin hyvissä ajoin, enkä lupais tulla ajoissa (en edes sanois siihen mitään) ja yöksi menisin kaverilleni. Illalla laittaisin miehelle viestin että menen kaverille yöksi ja että huomenna nähdään. Kiitos kun annoit vapaa illan minulle pitkästä aikaa. :)

Omaa aikaa sä et tule saamaan ennen ku otat sitä itse.

Kirjoita kirje miehellesi. Kerro asiallisesti mikä asia painaa ja muutosehdotus. Kerro rehellisesti, ettet jaksa tätä rataa enää. Sun täytyy saada omaa aikaa jne. Mä karjuin yhden kevään tosissani ja uhkasin ottaa hatkat, jos ei jaeta kotitöitä, kun kumpikin on töissä. Pikku hiljaa tajus, että se on tosissaan. Esim. viikonloppuna lähdin aamulla kotona käymään ilman lapsia. Tulin illalla. Mies hoiti lapset ja huushollin. :-) Onko sun miehellä addiktio siitä harrastuksesta.. Pitäisikö laittaa katkasu hoitoon ?

Aikuinen ihminen, ja teet kaiken niinkuin muut sanovat tai edes vihjaavat. Kasva pikku tyttö aikuiseksi ja ota oma paikkasi. Älä odota että muut sen sinulle antavat, saat odottaa lopun ikääsi.

Minusta kuulostaa ettet ole edes haluamassa mitään muutosta. Ja et oikeastaan edes halua lähteä mihinkään kotoa...
Marttyyrimaisesti narista "kovaa kohtaloasi"...

Mutta jos nyt kuitenki oikeasti haluaisit mennä sinne saunailtaan niin sinuna minä lähtisin hyvissä ajoin, enkä lupais tulla ajoissa (en edes sanois siihen mitään) ja yöksi menisin kaverilleni. Illalla laittaisin miehelle viestin että menen kaverille yöksi ja että huomenna nähdään. Kiitos kun annoit vapaa illan minulle pitkästä aikaa. :)

Omaa aikaa sä et tule saamaan ennen ku otat sitä itse.

Peesailisin tätä, ehkä varauksella. Voi olla kurjaa lapsille jos äiti tekee tällaisen häviämistempun.

Mutta neuvoisin kyllä miestä funtsimaan, että jos erottais ja sinä otat lapset, niin saisit edes joka toisen viikonlopun ihan kokonaan vapaata, kun nyt sinä et voi harrastaa mitään....

no empä ois itelleni tuommosta ukkoa ottanut...jokainenhan ne valinnat itse tekee kenen kanssa perheen perustaa...

Etkö lukenut aloitusta kokonaan? Olisi kannattanut, sillä ap kirjoitti näin:

"hän ei ole aina ollut tälläinen, ekat pari vuotta olikin aivan liian hyvä mies."

Olisiko ap:n pitänyt omata ennustajanlahjoja?

Itselläni samanlainen kokemus, eli ekat pari vuotta mies oli osallistuva, mutta sitten kun lapsi tuli, alkoi tuo käytös, että kotona kävi vain nukkumassa ja minulle jätettiin sekä lapsenhoito että kaikki kotityöt- ja sama jatkui senkin jälkeen kun palasin töihin.

Kävimme eron partaalla parikin kertaa, kunnes miehellä meni jakeluun ettei hänellä ole mitään eri vapauksia- koska kumpikin käy töissä ja työmme ovat yhtä raskaita, sekä lastenhoito että kotityöt jaetaan tasan, ja molemmilla on oikeus käydä harrastuksissaan ihan yhtä paljon.

Ap:lle ehdotan, että mitä jos sanoisit miehellesi että jako ei ole oikeudenmukainen, ja että jos ei tilanne muutu tasapuolisemmaksi, lähdet ja otat lapsen/lapset mukaan. Meillä se ei herättänyt heti miestä, mutta tokalla kerralla herätti, ja tilanne muuttui.

Ja sinä hiljaa hyväksyt, kun miehesi sanoo, että "mene, muttet ole myöhään"? Juu, kannattaa vaan tyytyä tilanteeseen. Älä ainakaan sano miehellesi, ettet enää jaksa, kun hänestä on tullut tuollainen.

Itse en henkilökohtaisesti edes jäisi tuollaiseen suhteeseen, jos mies ei suostu muuttamaan käytöstään. Olisipa yh:nakin enemmän omaa aikaa kun lapset välillä isällään.

Yhteistyössä