Mää tein sen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juupeli

Aktiivinen jäsen
16.08.2004
1 035
0
36
Sain lopetettua röökin polton!! :wave: Nyt oon ollu 6 päivää täysin ilman tupakkaa, mut tosin on ollu niin huono olo, että ei maistuis edes rööki :x
Mut oon ylpee itestäni =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä! Minä lopetin jo 1,5 vuotta sitten, mutta nyt pyrin irti herkuista... Toista päivää mennä ja kuolemaa teen :( Pahemmat vieroitusoireet, kun tupakasta... =)

Sepä siinä onkin, kun sen röökin tilalle ottaa jonkun muun, niin siitä on sitten vielä vaikeampi päästä eroon :/

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
hyvä hyvä. mulla on menossa 10. päivä ilman tupakkaa, vierotushoidolla.. en kylläkään tuuleta ennen ku pääsen vierotushoidostakin eroon.

Mullapa ei oo mitään vierotushoitoja, siis mitään laastareita, purkkaa ym.. Ihan ilman nikotiinia mennään, vähän kyllä tuppaa huimaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Sain lopetettua röökin polton!! :wave: Nyt oon ollu 6 päivää täysin ilman tupakkaa, mut tosin on ollu niin huono olo, että ei maistuis edes rööki :x

Mä oon sulle niiiin kade! Viimeks ku yritin lopettaa niin mulla oli jatkuva migreeni.. :o

Mutta onnee kuitenki kovasti! Tuollaisesta saavutuksesta saakin olla ylpee! :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mä oon sulle niiiin kade! Viimeks ku yritin lopettaa niin mulla oli jatkuva migreeni.. :o

Mutta onnee kuitenki kovasti! Tuollaisesta saavutuksesta saakin olla ylpee! :flower: :flower:

Mun oli pakko tän masuasukin vuoksi lopettaa =) Vaikeeta tää kyllä on kun ajattelee että ennen raskautta mulla meni yli aski päivässä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mun oli pakko tän masuasukin vuoksi lopettaa =) Vaikeeta tää kyllä on kun ajattelee että ennen raskautta mulla meni yli aski päivässä :ashamed:

Mä kans olin polttamatta koko raskausajan ja imetysajankin, kummasti tuo raskaus vain motivoi :) Uudelleen (minä idiootti) aloin polttaan ku tyttö oli vuoden.

Alkukesästä sit puhkes migreeni ja näköjään lyö heti päälle jos yrittää lopettaa.. Pitäs jotai poppaskonsteja keksiä..

Mutta hienosti menny sulla, jatka samaan malliin! :D

Yhteistyössä