Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä! Minä lopetin jo 1,5 vuotta sitten, mutta nyt pyrin irti herkuista... Toista päivää mennä ja kuolemaa teenPahemmat vieroitusoireet, kun tupakasta... =)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:hyvä hyvä. mulla on menossa 10. päivä ilman tupakkaa, vierotushoidolla.. en kylläkään tuuleta ennen ku pääsen vierotushoidostakin eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Sain lopetettua röökin polton!! :wave: Nyt oon ollu 6 päivää täysin ilman tupakkaa, mut tosin on ollu niin huono olo, että ei maistuis edes rööki :x
Mut oon ylpee itestäni =)
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Sain lopetettua röökin polton!! :wave: Nyt oon ollu 6 päivää täysin ilman tupakkaa, mut tosin on ollu niin huono olo, että ei maistuis edes rööki :x
Mä oon sulle niiiin kade! Viimeks ku yritin lopettaa niin mulla oli jatkuva migreeni..![]()
Mutta onnee kuitenki kovasti! Tuollaisesta saavutuksesta saakin olla ylpee! :flower: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Sain lopetettua röökin polton!! :wave: Nyt oon ollu 6 päivää täysin ilman tupakkaa, mut tosin on ollu niin huono olo, että ei maistuis edes rööki :x
Mä oon sulle niiiin kade! Viimeks ku yritin lopettaa niin mulla oli jatkuva migreeni..![]()
Mutta onnee kuitenki kovasti! Tuollaisesta saavutuksesta saakin olla ylpee! :flower: :flower:
Mun oli pakko tän masuasukin vuoksi lopettaa =) Vaikeeta tää kyllä on kun ajattelee että ennen raskautta mulla meni yli aski päivässä :ashamed: