Maahanmuuttaja pahoinpiteli sylivauvaa Raisiossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikähän puolue ajaa järeitä muutoksia Suomen oikeuslaitoksen linjaan? Täällä hyysätään rikollisia ihan liikaa. Vankiloissa on paremmat olot kuin monilla köyhillä työtä tekevillä kunnon kansalaisilla. Ja rangaistukset murhista, väkivaltaisuuksista, raiskauksista ja lasten hyväksi käytöstä ovat aivan liian lepsut ja lyhyet.

Mua ihmetyttää se että noissa koirankidutus jutuissa porukka huutelee nimiä ja kaikkea mutta näissä lasten tapauksissa ei nimiä ees kysellä. Vaikka on puolet törkeämpiä tekoja.
Enemmän mä haluisin tällästen naamat lehtiin kuin elukoiden kiduttajat.

Naisen tavallinen tarina Afganistanista: ”Isäni pakotti minut naimisiin 9-vuotiaana”

Shamina on 35-vuotias, neljän lapsen äiti Kabulista. Huumeisiin sortunut aviomies jätti perheensä ja Shamina elättää nyt lapsensa 40 dollarin apulaisen palkalla. Lapset, tyttö ja kolme poikaa, myyvät kadulla kukkia ja pesevät autoja.

”En voi laittaa lapsia kouluun, koska minulla ei ole rahaa siihen. Vihaan elämääni ja haluaisin kuolla, mutta kuka sitten huolehtisi lapsistani? En tiedä mitä minun pitäisi tehdä”, Shamina valittaa.

Hänen tarinansa on tavallinen Afganistanissa.

”Isäni pakotti minut yhdeksän vanhana naimisiin serkkuni kanssa. Tämä oli kymmenen vuotta minua vanhempi. Elämäni on ollut hyvin tuskallista hänen kanssaan. Hän hakkasi ja pahoinpiteli minua jatkuvasti. Minun piti palvella miestä ja hänen perhettään aamusta iltaan enkä saanut nukkua tarpeeksi. Lisäksi mies epäili koko ajan, että haluan löytää itselleni nuoremman miehen”, Shamina kertoo.

Aviomiehen huumeriippuvuus selvisi Shaminalle vasta häiden jälkeen.

”Köyhdyimme joka päivä lisää, mutta mies ei välittänyt minun tai lasten tarpeista. Hän möi 12-vuotiaan tyttäremme vaimoksi 38-vuotiaalle miehelle. Tyttö karkasi avioliitostaan ja etsin häntä turhaan pitkän aikaa. Sitten poliisi ilmoitti, että tyttö on löydetty ja toimitettu turvataloon.”

”Halusin saada tyttären takaisin kotiin mutta hänen ei annettu lähteä turvatalosta. Vasta kun olin saanut apulaisen paikan koulusta ja koulun rehtori puuttui asiaan, sain hänet kotiin”, hän jatkaa.
Media voi muutta asenteita

Shaminan tapaus on yksi miljoonista afgaaninaisten tarinoista tänään. Mikä on hänen suurin ongelmansa? Mitä hänen pitäisi tehdä?

Afganistan on vahvojen perinteiden ja kulttuuritraditioiden maa. Kolmen vuosikymmenen sota-aika on vienyt maamme kehitystä taaksepäin. Tiedon puute, heikentynyt turvallisuus, valtion surkea taloustilanne ja ikiaikainen kulttuuri ovat syitä afgaaninaisten yhä huonoon asemaan ja Shaminan elämän ongelmiin.

Raiskaa suomalaisetkin!!!!

[quote="huu";23170551]mua ihmetyttää se että noissa koirankidutus jutuissa porukka huutelee nimiä ja kaikkea mutta näissä lasten tapauksissa ei nimiä ees kysellä. Vaikka on puolet törkeämpiä tekoja.
Enemmän mä haluisin tällästen naamat lehtiin kuin elukoiden kiduttajat.[/quote]

rassismi

[QUOTE="vieras";23170458]Afgaaninaiselta leikattiin nenä ja korvat suvun kunnian takia
19.03.2010 14:15

Nuorella afgaaninaisella on karmea tarina kerrottavanaan. Hän pakeni taleban-taistelijana toimivan aviomiehensä väkivaltaista sukua ja tuli melkein tapetuksi. Nainen jäi paostaan kiinni ja joutui talebanien vankilaan.

Talebanien lain mukaan nainen oli riistänyt suvulta kunnian pakenemalla, joten 19-vuotiaan piti kärsiä teostaan.

Aviomies leikkasi 19-vuotiaan Bibi Aishan nenän ja korvat irti ja jätti naisen pyörtyneenä vuoristoon. Tarkoitus oli, että nainen myös kuolisi vuorille. Toisin kuitenkin kävi.

- Tunsin kuin nenässäni olisi kylmää vettä. Avasin silmäni, mutta en kyennyt näkemään sillä kasvoni olivat täynnä verta, muistelee Aisha hirveää kokemustaan.

Hänet löydettiin vuorilta ja hän selvisi. Aisha on tänä päivänä amerikkailaisten ja afganistanilaisten naisten yhteistyössä perustaman järjestön suojeluksessa. Hän kokee olevansa hyvässä hoidossa ja turvassa.

Bibi Aisha naitettiin vieraalle
Bibi Aishan tarina alkaa oikeastaan jo tytön ollessa 8-vuotias, kun isä lupaa tyttärensä avioon taleban-taistelijana toimivalle miehelle. Aisha luovutetaan 16-vuotiaana miehen isälle ja veljille, ja tästä alkaa pitkä kidutuksen ja hyväksikäytön tie.

- Vietin perheen kanssa kaksi vuotta ja tunsin itseni täydelliseksi vangiksi, silminnähden kaunis ja rauhallinen Bibi Aisha kuvaa.

Aishan tarina on vain yksi karmea esimerkki talebanien hallinnoimassa Afganistanissa, jossa naisiin kohdistuva väkivalta on arkipäivää.

(MTV3 - AP)[/QUOTE]

Miss Suomi -finalisti Anni Uusivirta työskentelee Abu Dhabissa lentoemäntänä.

Anni kertoi MTV3.fin Viihdeuutisille seurustelevansa arabimiehen kanssa. Kolmisen vuotta seurustellut pariskunta tutustui toisiinsa yhteisten tuttavien kautta.

– Elän hyvää elämää Abu Dhabissa. Ehkä mieheni on hieman varakkaampi kuin suomalaiset miehet yleensä. Autona minulla on Jaguar, Anni paljasti.

– Sellainen periaate on suhteessa, että naimisiin menemme, mutta ehkä vasta parin vuoden päästä.

Anni sanoi miettineensä miehensä kanssa sitä, että suhteen julkitulo herättää varmasti keskustelua.

– En kuitenkaan halunnut lähteä salailemaan asiaa. Haluan murtaa ennakkoluuloja, samanlaisia ihmisiä he ovat kuin suomalaisetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pää pensaaseen;23170530:
Ai vieras on sadisti kun linkittää arkipäivän murheita sivistysvaltioista? Mitäköhän sitten ne tekijät ovat?

Eiköhän nuo jutu ole tuttuja jo kaikille uutisia seuraaville? SAIRAS on ihminen, joka tuollaisia säilöö ja postaa uudestaan ja uudestaan, pelottavaa!

Miss Suomi -finalisti Anni Uusivirta työskentelee Abu Dhabissa lentoemäntänä.

Anni kertoi MTV3.fin Viihdeuutisille seurustelevansa arabimiehen kanssa. Kolmisen vuotta seurustellut pariskunta tutustui toisiinsa yhteisten tuttavien kautta.

– Elän hyvää elämää Abu Dhabissa. Ehkä mieheni on hieman varakkaampi kuin suomalaiset miehet yleensä. Autona minulla on Jaguar, Anni paljasti.

– Sellainen periaate on suhteessa, että naimisiin menemme, mutta ehkä vasta parin vuoden päästä.

Anni sanoi miettineensä miehensä kanssa sitä, että suhteen julkitulo herättää varmasti keskustelua.

– En kuitenkaan halunnut lähteä salailemaan asiaa. Haluan murtaa ennakkoluuloja, samanlaisia ihmisiä he ovat kuin suomalaisetkin.

Tämänkin uutisen postaaja ja otsikon keksijä on loistava esimerkki suomalaisesta "sivistyksestä". Huom! Lainausmerkit!

Onko ulkomaalaistaustainen aina maahanmuuttaja? Ja onko maahanmuuttaja aina muslimi ja tummaihoinen? Kun näiden keskustelujen perusteella niin luulisi olevan, mutta tilastot maahanmuuttajista taas kertovat ihan toista. Vai ovatko tilastot väärässä kun niiden mukaan suurin osa tänne muuttavista on länsimaalaisia?

Onko ulkomaalaistaustainen aina maahanmuuttaja? Ja onko maahanmuuttaja aina muslimi ja tummaihoinen? Kun näiden keskustelujen perusteella niin luulisi olevan, mutta tilastot maahanmuuttajista taas kertovat ihan toista. Vai ovatko tilastot väärässä kun niiden mukaan suurin osa tänne muuttavista on länsimaalaisia?

On! Kertoihan äiti44v jo, että muslimi kyseessä! Aina rikosuutissa on muslimi, palstalaiset kyllä tietävät paremmin, ei ole muuta kuin tummia, muslimimamuja! :)

[QUOTE="just";23170618]Tämänkin uutisen postaaja ja otsikon keksijä on loistava esimerkki suomalaisesta "sivistyksestä". Huom! Lainausmerkit![/QUOTE]

Suomalainen sivistys on hyvällä kantilla jos viestin postaaja oli sinun mielestä pohjanoteeraus suomalaisesta sivistykestä.

Alkuperäinen kirjoittaja pää pensaaseen;23170679:
Mun mielstä sellainen ihminen on sairas joka ampuu viestintuojan, eikä tuomitse tekijöitä.

Se on ihan eri asia kuin mistä tässä oli kyse. Turha sekoittaa sitä tuollaiseen sairaaseen rikosuutisten himoitsijaan. :(

Rikoksia tehtailevat mamut ovat tummaihoisia ja muslimeja, joskus jopa molempiakin ja kritiikki kohdistuu heihin.

[QUOTE="vieras";23170693]Suomalainen sivistys on hyvällä kantilla jos viestin postaaja oli sinun mielestä pohjanoteeraus suomalaisesta sivistykestä.[/QUOTE]

Lue tarkemmin, sanoin loistava esimerkki. Sinä nähtävästi kuulut samaan joukkoon!

[QUOTE="vieras";23170717]Rikoksia tehtailevat mamut ovat tummaihoisia ja muslimeja, joskus jopa molempiakin ja kritiikki kohdistuu heihin.[/QUOTE]

Suurin osa heistä tulee Virosta ja Venäjältä, kuten rikostilastot kertovat! :D :D :D

[QUOTE="vieras";23170717]Rikoksia tehtailevat mamut ovat tummaihoisia ja muslimeja, joskus jopa molempiakin ja kritiikki kohdistuu heihin.[/QUOTE]

Eli se tilasto on väärä jonka mukaan eniten rikoksia tekevät tulevat Virosta ja Ruotsista? Kylläpäs Suomessa on kummallisia tilastoja kun ovat noin pielessä... Tai sekin on tietysti niin että ne virolaiset ja ruotsalaiset ovat tummia muslimeja! Kun eihän kukaan muu rikoksia tee. Koskahan Suomessa päästään siihen että puhuttaisiin siitä rikoksesta ja miten sitä voitaisiin ehkäistä, eikä siitä mikä passi tai syntymämaa tai isän/äidin syntymämaa on?

[QUOTE="just";23170722]Lue tarkemmin, sanoin loistava esimerkki. Sinä nähtävästi kuulut samaan joukkoon![/QUOTE]

Juu, huomasin lainausmerkit.=) Sinä se olet oikein älymystön ehdotonta eliittiä.=)

Eli se tilasto on väärä jonka mukaan eniten rikoksia tekevät tulevat Virosta ja Ruotsista? Kylläpäs Suomessa on kummallisia tilastoja kun ovat noin pielessä... Tai sekin on tietysti niin että ne virolaiset ja ruotsalaiset ovat tummia muslimeja! Kun eihän kukaan muu rikoksia tee. Koskahan Suomessa päästään siihen että puhuttaisiin siitä rikoksesta ja miten sitä voitaisiin ehkäistä, eikä siitä mikä passi tai syntymämaa tai isän/äidin syntymämaa on?

Oisko linkkiä tilastoihin?

No siitähän tässä on yritetty keskustella miten rikoksia voitaisiin ehkäistä. On ehdotettu maahanmuuttopolitiikan muuttamista toisenlaiseksi, mutta se ei kuulemma käy, koska Suomi kuulemma kuuluu kaikille, rikollisillekin, ja näin on sanottu hallitusohjelmaa myöden. Onko sinulla hyviä ehdotuksia?

Yhteistyössä