Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noniin on. Mä soittaisin sille ihastuksen kohteelle ihan välittömästi.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Kyllä sulla ap on oikeus olla onnellinen, ei se ole lapsilta pois. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Kyllä sulla ap on oikeus olla onnellinen, ei se ole lapsilta pois. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Kyllä sulla ap on oikeus olla onnellinen, ei se ole lapsilta pois. :hug:
Joo ei! Vaikka perhe siinä hajoaisikin, ja lapset joutuisivat isästään eroon. Kyllä naisella on oikeus onneen!
On toki. Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että monet eroavat mielestäni liian helposti minä-mentaliteelilla.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Kyllä sulla ap on oikeus olla onnellinen, ei se ole lapsilta pois. :hug:
Joo ei! Vaikka perhe siinä hajoaisikin, ja lapset joutuisivat isästään eroon. Kyllä naisella on oikeus onneen!
jokaisella on oikeus onneen! Mä ainakin tekisin niin kuin sydän sanoo, meillä on vain yksi elämä. Mä lähdin onnettomasta suhteesta aikoinani, poika oli silloin 1v., jäin yksinhuoltajaksi, eroomme ei liittynyt muita osapuolia. Ehkä olemme jotenkin outoja, mutta poika on tasapainoinen ja onnellinen lapsi...