Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24044442]Ellet ole täällä tuollaiseen ketjuun vielä törmännyt niin olet kyllä todella uusi.[/QUOTE]

No mites niissä keskusteluissa yleensä arvosteluun suhtaudutaan? jengiydytäänkö porukalla haukkumaan sitä selluliittia vai kun haukku osuukin omaan arkaan paikkaan, yritetäänkö kuorossa huutaa ettei ketään saa arvostella eikä se toisen ulkonäkö kuulu muille? Kunhan itse on tyytäväinen ei pitäisi muita haitata? Miten se ei muka meikkaukseen päde? Kaksinaismoraalia.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24044351:
Mitä paskaa? Kyllä se ylipaino on täysin oma valinta, mitäs istut sohvalla syömässä pullaa etkä lenkkeile :O Nyt sun kommentit meni niin hölmöiksi että on vaikea löytää sanoja.

Eikä ylipaino ole yhtään sen luonnollisempaa kuin tussikulmat, vaan itse asiassa varmasti 100 kertaa haitallisempaa terveydelle ja yhteiskunnalle.

No sanotaan se sitten suoraan. Ylipainoinenkin ihminen voi olla hyvännäköinen, mutta otsaan piirretyt tussikulmat näyttävät idiootilta ja väkisinkin tulee mieleen, että moiset viivat pärstäänsä tosissaan haluava ei voi olla ihan viisas. Toki jokainen piirtäköön naamansa mitä ikinä haluaa, toivottavasti minun ajatukseni eivät haittaa... Mutta saahan sitä ihmetellä.

Ja toisekseen ylipainoiset ihmiset... Oon itsekkin sitä mieltä, että kyllä niille läskeille voi jotain tehdä, kun ei vain makaa sohvalla turpoamassa, mutta toisaalta ymmärrän ettei se ole ihan niin helppoa.

2585qmp.jpg

oikein tehtynä voi näyttää jopa siedettävälle, mutta harva osaa ne kauniisti tehdä. Itse tosin en ikinä tuollaisia haluaisi, tykkään huolitelluista mutta karvallisisista

Mitä tähän sitten pitäisi kommentoida?

Tosi kauniita ja luonnollisen näköisiä kulmia ap:n linkityksissä, toivottavasti oma tytärkin älyää parin vuoden päästä tehdä itselleen samanlaiset!! =)

(kelpasiko vastaus?)

Nuo "tussikulmat" mun mielestä sopii vain ja ainoastaan goottityyliin. Ei sihen samettiunelmaversioon, vaan jos on rastaa/lettiä/muoviputkea altakaljuksi leikatussa tukassa ja neonvärejä naamassa muutenkin sekä pvc:tä ja nahkaa päällä, niin ne kulmat vaan käy siihen.

Eri asia sitten kuin moni tykkää kyseisestä tyylistä.

Mutta joo, normitaviksilla aika karmivat.

Mitä jeesustelua täällä on :D Ai ei saisi ääneen/palstalla sanoa, että ap:n linkittämät kulmat on hirveitä? No kyllä on hirveitä. Jos teillä jollain on tuollaiset kulmat, niin miettikäähän uusiksi, olisiko tyylin vaihto ajankohtainen.

Itselläni omat kulmat ovat hyvin haaleat ja huomaamattomat, mutta vahvistan niitä ruskealla kynällä, en nypi kokonaan pois ja piirrä mustalla tussilla viivaa tuonne otsalle. Suosittelen minun tapaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24043669:
tuossa pätkässä on aika alussa oikeen tosi tyylikäs esimerkki aiheesta :D

[video=youtube;0CPLzNtLaf4]http://www.youtube.com/watch?v=0CPLzNtLaf4[/video]

On muuten huippuleffa!

Ja Traci Lords vaatteet päällä, täysi-ikäisenä. Sitä harvoin näkee...

[QUOTE="woman";24044482]
2585qmp.jpg

oikein tehtynä voi näyttää jopa siedettävälle, mutta harva osaa ne kauniisti tehdä. Itse tosin en ikinä tuollaisia haluaisi, tykkään huolitelluista mutta karvallisisista[/QUOTE]

Tämäntyylistä lookia monet noista tussikulmakarvoista oletettavasti tavoittelevat. Todella ohuet kulmakarvat ovat tyypillisiä Pamelan tapaisille "seksipommeille". Ovathan nuo aivan liian ohuet ja pyöreät, mutta kuitenkin luonnollisen väriset - se tekee jo paljon.

Omasta puolestani voin sanoa että ihan luonnolliset kulmat löytyy. En vaan voi käsittää miten jaksatte jauhaa tällaista paskaa muista ihmisistä? Ketä jaksaa toisen pärstä kiinnostaa niin että pitää haukkumaan lähteä?

Olisiko kiva jos sun lasta haukuttais painon tai vaikka huonojen hampaiden takia? Tulisitko palstalle itkemään kuinka tuhmia ne muut lapset on? Ja heti seuraavassa ketjussa haukut esim. jonkun lapsen nimen maan rakoon?

Mitä sä nyt mesoat lasten haukkumisesta? Mun käsittääkseni tässä nimenomaan ystävällismielisesti hymähdellään AIKUISILLE ihmisille jotka POISTAVAT omat kulmakarvansa ja maalaavat/piirtävät tilalle luonnottomat kulmat?

Lähinnä naurattaa teidän huono itsetunto..heti kun löytyy edes yksi vika muista ihmisistä jota teistä ei löydy ollaan porukalla huutelemassa kuinka kauheaa, vaikka omasta peilistä katsoisi suohirviö jonka naama on kuin petolinnun peräpuoli.

Toisaalta kyllä mä sen ymmärrän että helpottaa hetkeksi, kun saa ajatella että vaikka ruma olenkin niin ainakin kulmakarvat mulla on kunnossa :D

Kyllä mun mielestä on täysin sallittua ihmetellä nykyisiä muotioikkuja. Että eiväätkö ihmiset näe, miten hassuilta näyttävät. Sama koskee esim. Tuksun, meikkityyliä valkaistuine hiuksineen. Hänkin voisi näyttää paremmalta vaihtaessaan tyyliä. Samoin nämä chat-juontajat pinkkeine valkoisella reunustettuine huulineen?
http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=105394
Tai sitten nää ankka-huulet.
Liekö tuo jonkinlainen kehonkuvan sairaus, kuten anoreksia, ettei oikein nähdä terveesti itseään, ja mennään liiallisuuksiin.

Ymmärrän niiden piirtämisen kollain tavalla, mutta menee yli hilseen, miksi ne pitää piirtää väärän kohtaan ja rumasti. Ylipäätään, miksi piirtää yhtään mitän, jos ei olleskaan osaa?

Sitäkään en tajua, miksi kulmakarvat eivät saisi olla värittömät. Joillekin sellaisetkin sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24045641:
Ymmärrän niiden piirtämisen kollain tavalla, mutta menee yli hilseen, miksi ne pitää piirtää väärän kohtaan ja rumasti. Ylipäätään, miksi piirtää yhtään mitän, jos ei olleskaan osaa?

Sitäkään en tajua, miksi kulmakarvat eivät saisi olla värittömät. Joillekin sellaisetkin sopii.

Katsoitko tuota Crybabyn alkua? Siinä on yksi hahmo, josta minulle tulet sinä mieleen. :) Eikä ole Hatchetface tai Traci Lordsin hahmo...

Suunnilleen 0:40 kohdilla...

Mulla on todella harvat kulmakarvat ja loppupäästä puuttuu karvoja. Siksi täydennän ne (ruskealla) kulmakynällä aina kun menen jonnekin. Näyttävät aika luonnollisilta, ei todellakaan tollaisilta kuin noissa kuvissa! Ilman kulmakynää näyttää kaukaalta että mulla ei ole kulmakarvoja...

Mä tunne todella monta jolla ohuet ja harvat kulmakarvat!

mies aina nauraa tollaisille tussikulmille. On kuulemma hirveintä mitä tietää. Omasta mielestä joillekin sopii, yleensä ne on kyllä vedetty TÄYSIN överiksi. Joskus nuorena opeteltu se yksi meikkaustapa ja sitä on sitten valitettavasti orjallisesti noudatettu siitä asti.

[QUOTE="heips";24045692]Mulla on todella harvat kulmakarvat ja loppupäästä puuttuu karvoja. Siksi täydennän ne (ruskealla) kulmakynällä aina kun menen jonnekin. Näyttävät aika luonnollisilta, ei todellakaan tollaisilta kuin noissa kuvissa! Ilman kulmakynää näyttää kaukaalta että mulla ei ole kulmakarvoja...

Mä tunne todella monta jolla ohuet ja harvat kulmakarvat![/QUOTE]

Ei kukaan paheksu niitä, jotka tekevät kulmien laittamisen nätisti, eiköhän suurin osa meistä niin tee, se on vain se musta kajal, jonka käyttö kulmien piirtämiseen yhdellä viivalla tulisi kieltää.

Ja kyllä mä ihmettelisin jos kadulla tulisi vastaan vaikkapa tämä posse

img-1288392317820.jpeg

Tuskin kukaan voi väittää, että nämä miehet eivät voisi näyttää paremmalla muissa vaatteissa?

Ihan järkyttäviä :D
Mä myös tiedän muutaman naisen/tytön jotka piirtävät tuollaisia kammotuksia enkä vaan voi käsittää että MIKSI?!?
Jos omat kulmat ei miellytä niin voihan ne ajaa/nyppiä pois kokonaan ja olla niinkin (Saimi-look) tai piirtää/piirrätyttää nätit ja luonnollisen näköiset tilalle. Tai mitä tahansa muuta kuin monta senttiä liian korkealle vedetty musta tasapaksu viiva (ja monesti nämä tulee vielä keskellä melkein kiinni toisiinsa :x)

(Pakko myöntää että musta olis tohon alotusketjuun varmaan yks tooooosi söpö kuva kun mulla ei ollut lainkaan kulmia yhteen aikaan ja sit liimasin pikkusia "timantteja" kerran bilettään lähtiessä kulmiksi :whistle:)

Nuo on muuten ihan järkyttävän näköisiä! ja joku sanoi, että sopii gootille niin minun mielestä ei kyllä sovi kenellekkään! :D

Siistityt luonnolliset kulmat ja jos vähän väriä haluaa enemmän niin laittaa ennemmin vaikka ruskeaa mattaluomiväriä. Sillä saa luonnolliset ja nätit kulmat! :)

Mä oon todennu ruskeen luomivärin kyl hyväksi! ja onhan niitä ihan kivi luomivärejäkin olemassa, kun ostaa vaan hyvä sudin niin sillä saa hyvät kulmat..
Toinen on värillinen kulmageeli.

Yhteistyössä