MAALISMAMMAT 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *Supi*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tää nyt lapsivettäkin taitaa olla. Käymme ainakin sairaalassa varmistamassa mitä tämä on :). Apua :D. Selkäpuolella ollut tasainen pieni kipu koko pvän. Pitäkäähän peukkuja!

Vkoja edelleen 39+1

Tsemppiä Susannaaaa:lle koitokseen! :o) Täällä yritetään edelleen järkkäillä uutta kotia siihen kuntoon, että vauvan kanssa päästäisiin mukavasti elämää aloittelemaan täällä. Mikään kiire ei synnyttämään ole, vauva saisi pysyä masussa vielä monta viikkoa.

Hei!

Onnea Susannaaaalle koitokseen, jos tosiaankin olet pienokaistasi hakemassa!

Täällä ei ihmeempiä. Hormoonit heittelee ja eilen sain ihan ihme itkuhuutoraivarin illalla. Tässä kaikessa turvotuksessaan tuntee itsensä niin rumaksi ja mieheltä ei tuu kaivattua huomiota ja hyvänäpitoa :/ Ja siinä pulpahti pintaan vielä kaikki synnytyspelot niin siinä sitten oltiin alamaissa... Mies vakuutteli että olen ihan nätti hänen silmissään ja huomautti että raskaus on ohimenevää. Vakuutteli kans, että hyvin se synnytys menee. Ihana mies kun jaksaa kannustaa ja tukea. Vaikkei aina hemmottelekaan ja ymmärrä jos en jaksa jotakin kotihommia tehdä.

Mutta tuossa juuri leivoin pitsaa ja mies varmaan ilahtuu kun tulee kotiin. Osa menee pakkaseen ja sieltä voi mies sitten napata mukaan synnytykseen evääksi. Mitä teidän miehet ovat varanneet evääksi itselleen?

Nillenalle 37+6

Huomenta!

Pitääpä nostaa ketjua, kun ollaan tipahdettu alemmas :) Onkohan Susannaaan vauva jo syntynyt?
Ihmeiden aika ei ole ohi: olen nukkunut kaksi 8 tunnin yötä lähes katkotta, vain kerran käynyt vessassa! Hyvät unet huomaa kyllä heti olosta, on paljon virkeämpi. Vauvakin on ollut viimeiset yöt rauhallinen ja herännyt vasta aamulla samaan aikaan kun minä (tai sitten olen nukkunut niin syvää unta, että en ole herännyt liikkeisiin).
Eilen oli mahtava sää ja käytiin miehen kanssa merenjäällä kävelemässä. Oli aivan upeat maisemat! Illalla sitten supistelikin ihan mukavasti. Kai se olisi hyvä lenkkeillä nyt joka päivä nämä viimeiset viikot, saisi ehkä sitä kautta edistettyä asioita tuolla alakerrassakin...La kävin katsomassa suden vuosi-leffan ja tykkäsin kyllä kovasti. Muutaman kerran tuli niin kovalla musiikki, että vauva sai hikan :D
Tänään aion mennä ompelemaan vauvansängyn verhokatoksen miehen siskolle. Muuten, oletteko ostaneet valmiiksi imetysliivit? Jos joku on ostanut, niin millaiset ja mistä tietää oikean koon jo etukäteen?

-Mermaid 37+3-

Yhteistyössä