Heipä Hei kaikille maalismammoille
Mitenkäs se nyt sillä lailla et kaikilla tuntuu olevan tekemisen puutetta ja kiire synnyttämään? Itsellä ollu tässä aikalailla lomaa koko raskausaika, eikä oo vielä iskenyt tekemisen puute. Joka ilta (un supistuksia tulee), mietin et apua jos se syntyy jo, kun ei oo vielä edes laukkua pakattu itelle eikä vauvalle. Oikeastaan kaikki muut jo valmiina. Oon kyllä suunnitellu et leipoisin viel jotain tässä kun kerkeen mutta se ei nyt aivan välttämätöntä oo. Tänään kävin sitten vihdoin ostamassa imetysliivit

Kyllä ne tuntui hassulta nensikertalaisesta kun ei oikein oo tottunut tuollaisiin aivan ohuisiin ja "vähemmän kauniisiin" liiveihin

Mutta kyllähän sitä vauvan hyvinvoinnin vuoksi tekee mitä vain...
Neuvolakin oli tänään taas ja kaikki oli todella hyvin. Ilahduin kovasti kun pitkästä aikaa mitattiin hb ja se oli noussut viimeisestä mittauksesta lähes 30 pykälää. Aivan ihme homma

Oon tuntenutkin oloni jotenkin vireämmäksi kuin jokin aika sitten. Epäilen että tähän hyvään hb:hen on sellainen salainen resepti kuin päivittäinen rautalääke annos yhdistettynä tyrnimehuun

OOn nimittäin juonut noin kolmen vkon ajan joka aamu ison lasillisen tyrnimehua (vettä johon muutama rkl aitoa puristettua tyrnimehua). Ja tähän hullutukseen lähin mieheni ansiosta joka eräs pvä toi kauppareissulta mukanaan tyrnimehupullon ja sanoi et kokeillaan onko tällä vaikutusta vireyteen (ollaan/oltiin niin kovia nukkumaan

Elikkäs kokeilkaapa muutkin mammat tätä konstia

Supisteluja tosiaan on ollut todella paljon viimeisten päivien aikana tai eniten ilta/yö aikaan ja epäilen että vauva pyrkii ulos melko pian. Mieheni vain on tämän ja seuraavat kolme viikkoa etelässä "kursseilla/koulussa" joten toivotaan että se tulisi joku vkonloppu jotta isä pääsisi alusta asti mukaan synnytykseen. Meinaa vaan olla hiukan ikävä rakasta. Ja nyt sitä kaipaisi juuri vierelleen mutta täytyy nyt tyytyä mummolan huolenpitoon
Tuli vielä mieleen, että mitä tarvikkeita ootte ostaneet vauvalle? Tarkoitan tällä tällaisia pienempiä ostoksia kuten tutteja, tuttipulloja, rasvoja, talkkia jne...Itse kävin ostamassa kaikki perus tuotteet ja kauhistuin kassalla kun hintaa tuli lähes 50e. Mutta mielellään sitä pikkunyytille ostaakin kaikkea

Tässäpäs tuli taas selitettyä kaikenlaista

Yritetään pitää juttua yllä, mukava aina lukea kuulumisia.
Virkeitä loppuviikkoja mammat! Ps: Se pikku rakas on sylissämme nopeammin ku uskommekaan; aika rientää <3
Cloud, huomenna vkoja tasan 36