Kääk miten ihania ultrakuvia ootte saanu! =)
Papagenalla erityisesti, niin kaunis. :heart: voi että... kyllä noilla uusilla värkeillä saa niin paljon hienompia. Meilläkin on Jyväskylässä Keskustan neuvolassa muka uus laite mut kekkulinmarjat sillä tommosia kuvia tulee. Mutta kyllä siitä meidän kuvasta onneksi vauvelin erottaa ja ulkoiset raajatkin jopa.

Paljon parempaa kuvaa antaa siis siitä näytöltä mut ne tulosteet ei oo kyllä kovin hyviä, onko vika ultraajassa vai liikkuvassa lapsessa?
Mullakin oli vähän flunssatuntemuksia tänä aamuna mutta lähdin sitten kuitenkin vielä töihin.. Jospa se ei tästä enää äityisi. Ei ollut ehkä kuningasidea kyläillä anoppilassa ku siellä oli yksi lähemmäs 40-asteinen kuumeinen parka.

Ja täällä kanssa on semmoset hormoniviljelmät otassa että! Tosi ällöttävää

Hyvä iho on aina ollu mun "tavaramerkki", sinne tais mennä sit sekin. Oon nyt koittanu rasvailla ja olla pitämättä otsatukkaa ja on se onneksi vähän rauhoittunutkin.
Eilen kuuntelin vielä iltapäivällä vauvan sykettä niin se oli siinä 155-163 välillä, eli taisi olla vielä hitaampi ainakin se leposyke kuin luulin. Toisaalta sitä mukaa kun hän kasvaa niin syke tietenkin laantuu jonkun verran. Mutta oli kyllä mukavaa taas kuulla se siunattu ääni, kun lääkärissä ei kuultukaan.
Töitä pitäis jatkaa ja iltapäivällä sitten kotiinpäästyä kirjoittaa omalle isälle kirje raskaudesta ja muistakin ajatuksista.. Kun en osaa sille puhua, on tullut tuomio niin monta kertaa. Enkä aina voi ymmärtää sitä, vaikka rakas onkin. Hän on hieman alkoholisoitunut, tänä vuonna unohti mun syntymäpäivät ja nyt kun asutaan samalla paikkakunnalla nähdään vielä vähemmän kuin ennen, puheluita hän soittaa vasta kun on tarpeeksi kännissä, silloin kiinnostaa mitä mulle kuuluu. Joka tapauksessa, toivoisin että ainoa sukulaiseni täältä tukisi, se jää nähtäväksi. Olipa rankka aamunavaus...
mama-L & Onneli 12+6