Maanalainen meri on tieteen ja raamatun todistus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rudik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rudik

Vieras
Vuosikymmenien etsinnän jälkeen tutkijat ovat huomanneet maan alla olevan ikään kuin suuren vesisäiliön, joka pystyy* täyttämään maapallon valtameret jopa kolminkertaisesti. Maan alla oleva vesi sitoutunut ja varastoitunut ringwoodiitti-nimiseen mineraaliin. Vesimassan tarkka sijaintikohta on noin 660 kilometriä maanpinnan alapuolella. Tutkijat ovat sitä mieltä, että maan alta löytyneen valtavan vesimäärän löytyminen avaa uusia teorioita siitä, miten planeettamme on muodostunut. Yhdysvaltalainen geofyysikko Steve Jacobsen sanoo: "Uskon, että olemme viimein löytäneet todisteita maapallon veden kiertoon. Se auttaa selittämään valtavan vesimäärän maan pinnalla".

Tämä uusi löytö on uusi tieteelle, mutta tämä tieto on jo kirjoitettu noin. 3000 vuotta sitten Raamattuun. Tämä todella tarkka Raamatun sanan yksityiskohta todistaa Raamatun olevan todellakin Jumalan sanan totuus. Samoin vedenpaisumuksen vedet selittyvät sen avulla, että maan alla sijaitsee valtava määrät vettä, jotka pystyvät täyttämään maan valtameret kolminkertaisesti. Raamatun sana kätkee sisäänsä tosiasioita maapallostamme, mutta kertoo myös totuuden sen Luojasta ja siitä sanomasta, jonka Hän on tallettanut ihmiskunnalle Raamatun kansien väliin.

tosta kopsin. Maapallo maa alla syyvyys kolme kertaa enemm

Tosi mielenkiintoinen juttu toi tieteen tutkimuksen löytyminen raamatusta. Aika jännä juttu.

• Tykkää
Reactions: Echo
Nyt tämän postauksen myötä heräsin uskomaan jeesukseen ja kaikkivaltiaaseen vapahtajaan, joka voi paholaiseen sortuneen hukuttaa tähän kolminkertaiseen veteen, se on valtaisa vesimäärä se!

• Tykkää
Reactions: venailija
Maapallolla on paljon enemmän vettä kuin on tiedettykään. Uusi tutkimus paljastaa, että maan vaipassa voi mineraaleihin sitoutuneena olla jopa kolme kertaa enemmän vettä kuin kaikissa valtamerissä on yhteensä. Asiaa on epäilty jo vuosikymmeniä, mutta nyt yhdysvaltalaisten New Mexicon ja Northwestern-yliopistojen tutkijat näyttävät saaneen asialle vahvistuksen.
Vettä on niin käsittämätön määrä, että maapallon meret saattavat itse asiassa olla alun perinkin tihkuneet nuoren Maan uumenista. Kilpaileva teoria on, että vesi olisi saapunut planeetallemme jäisien komeettojen moukaroidessa Maata.

Joo, ne hämmästyttävän yksityiskohtaiset kuvaukset Raamatussa kuinka miljoonat tonnit kiehuvaa vettä pursuivat maanpinnan alta ja keittivät koko luomakunnan hengiltä Nooan arkkeineen mukaanluettuna... Ei tässä yksinkertaisesti voi olla muuta kuin täysin vakuuttunut.

Joo, ne hämmästyttävän yksityiskohtaiset kuvaukset Raamatussa kuinka miljoonat tonnit kiehuvaa vettä pursuivat maanpinnan alta ja keittivät koko luomakunnan hengiltä Nooan arkkeineen mukaanluettuna... Ei tässä yksinkertaisesti voi olla muuta kuin täysin vakuuttunut.

Raamattu ei väitä veden kiehuneen, Raamatun mukaan vettä vain tuli maan pinnalle kun satoi ja kun maan syvyydet aukesivat.

Tähän asti tiede on pitänyt mahdottomana sellaisia vesimääriä kuin mitä vedenpaisumukseen tarvittaisiin, eipä pidä enää. Vettä näyttäisi olevan riittävästi ja juurikin maan syvyyksissä.

Tämä oli jännä löytö monella tavalla. Ja taas kerran huomasin kuinka tieteen löydöt pikemminkin tukevat raamatussa kerrottuja kuin että tiede ne kumoaisi. Mä en ole koskaan halveksinut tiedettä vaan musta on mahtavaa miten kaikenlaista uutta saadaan selville. Ja se usein antaa selityksiä raamatussa käytetyille kielikuville joita on joskus vaikea ymmärtää.

[QUOTE="milla";30048381]Raamattu ei väitä veden kiehuneen, Raamatun mukaan vettä vain tuli maan pinnalle kun satoi ja kun maan syvyydet aukesivat.

Tähän asti tiede on pitänyt mahdottomana sellaisia vesimääriä kuin mitä vedenpaisumukseen tarvittaisiin, eipä pidä enää. Vettä näyttäisi olevan riittävästi ja juurikin maan syvyyksissä.[/QUOTE]

Viisaasti sanottu. Kiva olla uskossa Jeesukseen ku tiedekin tunnustaa raamatun todeksi. Hienoo. Vau.

[QUOTE="jep";30048462]Tämä oli jännä löytö monella tavalla. Ja taas kerran huomasin kuinka tieteen löydöt pikemminkin tukevat raamatussa kerrottuja kuin että tiede ne kumoaisi. Mä en ole koskaan halveksinut tiedettä vaan musta on mahtavaa miten kaikenlaista uutta saadaan selville. Ja se usein antaa selityksiä raamatussa käytetyille kielikuville joita on joskus vaikea ymmärtää.[/QUOTE]

Juuri näin. Harmi, kun niin moni pitää tiedettä uskontonaan ja kieltää Jumalan olemassa olon sen perusteella. Tiede kun ei kykenekään aukottomasti todistamaan, että Raamattu on hölynpölyä tai että Jumalaa ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mäkiioonuskis;30048871:
Näppärästi nää uskovaiset osaa vastailla. Ymmärrän jos jonkuu maailmankuva romahti. Ylpeys pitelee sitä enää pystyssä.

Ei tässä oikeastaan ole kysymys uskovaisten näppäryydestäkään, vaan faktat ovat ne mitkä ovat, ja koska Jumala on olemassa, niin luonnollisesti myös tieteelliset faktat ovat Jumalan olemassaolon kanssa linjassa.

Loistava kuvaus. Hyvin sanottu. Mäkin oon uskossa Jeesukseen. Raamattu on totta.

Kumpi näistä on totta?

Hes. 24:14 "Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu."

Vai

1. Moos. 6:7 "Ja Herra sanoi: Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni."

Kumpi näistä on totta?

Hes. 24:14 "Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu."

Vai

1. Moos. 6:7 "Ja Herra sanoi: Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni."

Mitä tarkoitat kysymykselläsi? Miten nuo kaksi lainausta ovat mielestäsi ristiriidassa?

Mitä tarkoitat kysymykselläsi? Miten nuo kaksi lainausta ovat mielestäsi ristiriidassa?

4. Moos. 23:19 "Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?"

Tai

2. Moos. 32:14 "Niin Herra katui sitä turmiota, jonka hän oli uhannut tuottaa kansallensa."

Joko sitä katuu tekemisiään tai ei, mutta molempia ei voi tehdä. "Minä en ikinä kadu mitään mitä olen sanonut. Mutta kylläpä kaduttaa, kun menin silloin niin sanomaan."

Yhteistyössä