Maanantain hyvien & iloisten asioiden pino :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Tämä maanantai ei ole syvältä =)

Aurinko paistaa :cool:

Sain ilmaiseksi varaosan imuriin, hajonneen osan tilalle, enkä joutunutkaan tilaamaan uutta osaa n. 50 euron hintaan.

Poitsuni on ymmärtänyt kääntyä perätilasta raivotarjontaan, ja sovittiin nyt hänen kanssaan että pysyy siinä asennossa loppuraskauden ajan :D

Ja meidän lapsille syntyi uusi serkku. Pikkuinen Sophia :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26081983:
Äitini soitti ja pyysi lapset heille vappuaattona, me päästään miehen kanssa naamiaisiin :D
Joko tiedät miksi pukeudutte? :D Mä rakastan naamiaisia, ja tulikin kutsu sellaisiin, pitäisi pukeutua julkkikseksi...ajattelin Miss Piggyä, Muumimammaa tai Johanna Tukiaista, koska tämä muhkeahko maha sopisi niihin kaikkiin :xmas:

Joko tiedät miksi pukeudutte? :D Mä rakastan naamiaisia, ja tulikin kutsu sellaisiin, pitäisi pukeutua julkkikseksi...ajattelin Miss Piggyä, Muumimammaa tai Johanna Tukiaista, koska tämä muhkeahko maha sopisi niihin kaikkiin :xmas:

Western-tyylillä mennään. Mies ei suostunu minun rähjäisempiin ja räiskyvämpiin ehdotuksiin. Höh. Mutta saanpahan laittaa sitten farkkuminarin ja valkoiset bootsit jalkaan. ;)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26082059:
Western-tyylillä mennään. Mies ei suostunu minun rähjäisempiin ja räiskyvämpiin ehdotuksiin. Höh. Mutta saanpahan laittaa sitten farkkuminarin ja valkoiset bootsit jalkaan. ;)
Western-tyyli on hyvä :)
Olin joskus "intiaanit ja cowboyt"- teemabileissä ja oli sikahauskaa.

aurinko paistaa, keskiviikkona työhaastattelu.. ja vihdoin sain varattua ajan tatuoinnin ottamiseen :heart: Meni siinä 3,5 v. että sain päätettyä lopullisesti mitä siihen haluan :D ja kaikella on merkityksensä siinä... :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
*Meillä esikoinen kipeänä, mutta hän osaa silti olla niin ihana: tuli halaamaan ja sanoi: "Mä rakastaa äiti ja vauva kanssa." :heart:

*Vauva antaa mun nukkua hyvin yöt, herää max kerran syömään ja nukahtaa uudelleen. Esikoisen kanssa oli hieman eri juttu- öisin tuo hesäsi väh. 2 tunnin välein. Ite on saanut levätä todella hyvin :D

*Ulkona paistaa aurinko ja on lämpöstä, iltapäivästä pääsee itekkin nauttimaan ihanasta ilmasta kun mies tulee kotiin, niin mä lähen vaunulenkille.

6-viikkoinen nukkui 6 tunnin pätkän viime yönä, isot lähtivät isommitta mutinoitta aamulla koulunn. Eipä muuten mitään arkea kummempaa, mies kävi kotona syömässä, juteltiin hetki ja hänen lähdettyään mietin, että elämä on ihanaa just tällaisena, voi kun jatkuisi pitkään ihan näin :).

Yhteistyössä