Mahdollisuusko?..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämillään

Vieras
Elikkäs, niin paljon kun vihaankin tälläistä ja ärsyttää lukea kaikenlaisia "raskaanako?" Kertomuksia, mutta joudun nyt itse alistumaan samaan, koska 1) minulla ei ole ketään tällä hetkellä kelle tästä uskaltaisin vielä sanoa 2) en yksin kertaisesti löytänyt mitään mikä okisi tyydyttänyt hämmennykseni/epätoivoni.
Alistun siis sille että tuon esille oman typeryyteni..

Siis, olen vakituisessa suhteessa ja syön ehkäisypillereitä (yaz) nyt toista laattaa sekä ehkäisyssä käyttetty kumia. MUTTA viime tiistaina 30.10, oli kuukautiseni aivan lopuillaan (ensimmäisen laatan aikana oli tyhjennys vuoto alkanut viimeisen lumepillerin ainaka) ja olin syönyt pikkereitä aivan normaalisti, joka päivä. Olin tällöin yhdynnässä ja mies laukesi sisääni, ainut kerta kun emme käyttäneet kumia. Kaikki oli hyvin ja seuraavana päivänä otin pillerin normaalisti ja kuukautiset loppuivat. Muutama päivä siinä kului hyvin ja olin iloinen kun kuukautiset olivat loppuneet ja mielessäni olin aina aamulla ahkerasti ottanut pillerin, KUNNES huomasin tuhru vuotoa alushousuissa tänään, kipitin katsomaan laattaani kun epäilykset heräsivät ja järkytyksekseni olin huomannut että olen unohtanut keskiviikon jälkeen ottaa pillerin (nyt on siis lauantai) ja en voi ymmärtää ja olen hyvin järkyttynyt kuinka tämä on päässyt käymään..
Ja mielessäni pyörii vain että onko mahdollista että hedelmöitys olisi tapahtunut? Teststähän sitä en vielä pariin viikkoon näe, mutta tahtoisin tietää mielipiteitänne?
Ja hyvin pahoillani tälläisestä romaanista tänne, mutta olisin hyvin kiitollinen avusta/neuvoista, olen kuitenkin vielä aika nuori ja koulu kesken. Lapsen kanssa pärjäisin kyllä hyvin ja muuta, ainut mikä harmittaa on että olen vielä aika nuori.

Ja tiedän, että typeriä muitakin nuoria varmasti löytyy ja on joten sellaista minulle ei tarvi kertoa, haluan vain tietää onko ollut mahdollista että hedelmöitys on tapahtunut/voi tapahtua?

Kiitos jo etu köteen.

Yhteistyössä