Mahtava tunne kun pääsee irti näistä ajatuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuplassa elänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="doda";24102265]Muuten vain kysyn, että kerroitko itse miehellesi että tapailet toista (ja miksi?)?[/QUOTE]

Kuinka pian suhteen loputtua aloitit uuden suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja minä muu;24102280:
Kuinka pian suhteen loputtua aloitit uuden suhteen?

En minä vieläkään ole aloittanut suhdetta, mutta tutustun rauhassa erääseen ihmiseen. Kyllä siinä pari kuukautta vierähti ennen kuin oivalsin näitä asioita enemmän ja tajusin, että minun ei kuulu nöyristellä exää ja uskoa häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24102287:
Lapsi on nyt vuoden ikäinen. Ja tämä alkoi pian syntymän jälkeen. On ainakin kertonut, ettei ole ennen ketään lyönyt. En tiedä uskonko, koska hänessä ei ole koskaan muutenkaan mitään vikaa, vaan aina muissa.

Ota nyt iisisti koska erostasi näyttää olevan aika vähän aikaa, itse kuvittelin nopeasti olevani yli kaikesta vähän samanlaisesta, mutta itse asiassa henkisesti paraneminen alkoi vasta myöhemmin, alku oli sellaista erilleen pääsyn euforiaa. Toivottavasti uusi suhteesi on turvallinen. Kuuntele itseäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja zemppiä;24102296:
Ota nyt iisisti koska erostasi näyttää olevan aika vähän aikaa, itse kuvittelin nopeasti olevani yli kaikesta vähän samanlaisesta, mutta itse asiassa henkisesti paraneminen alkoi vasta myöhemmin, alku oli sellaista erilleen pääsyn euforiaa. Toivottavasti uusi suhteesi on turvallinen. Kuuntele itseäsi.

Niin, uskon kyllä ettei tämä ole vielä ohi. Mutta yliotteensa hän on menettänyt, lopullisesti.

Yhteistyössä