Paljon olen palstaillut harmaana ja välillä kirjoitellut. Nyt tein nikin jos teidän joukkoon vielä mahtuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervetuloa. Niiskuneiti on muuten yhdyssana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervetuloa. Niiskuneiti on muuten yhdyssana.
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku neiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervetuloa. Niiskuneiti on muuten yhdyssana.
sori pitää korjata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku neiti:Yritin korjata tuota nikkiä mutta yhdyssanana se oli jo käytössä...... pitäiskö kehittää joku muu nikki sitten ettei sekaannu??????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niisku neiti:Yritin korjata tuota nikkiä mutta yhdyssanana se oli jo käytössä...... pitäiskö kehittää joku muu nikki sitten ettei sekaannu??????
Niisku nti/niiskuneitinen/ niisku neitinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niisku neiti:Yritin korjata tuota nikkiä mutta yhdyssanana se oli jo käytössä...... pitäiskö kehittää joku muu nikki sitten ettei sekaannu??????
Niisku nti/niiskuneitinen/ niisku neitinen
niiskuneitinen on hyvä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin oikeaoppisesti se on Niisku-neiti, eikä Niiskuneiti, kuten Muumi-kirjoissa kirjoitetaan. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin oikeaoppisesti se on Niisku-neiti, eikä Niiskuneiti, kuten Muumi-kirjoissa kirjoitetaan. :saint:
Miksi? Eikös se ole silloin Niisku-niminen neiti?
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin oikeaoppisesti se on Niisku-neiti, eikä Niiskuneiti, kuten Muumi-kirjoissa kirjoitetaan. :saint:
Miksi? Eikös se ole silloin Niisku-niminen neiti?
Niin... :/ Hitto, onko sen nimi siis oikeesti Niiskuneiti?![]()
Ps. En siis seuraa Muumeja.![]()