Mahtuuko vielä joukkoonne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä4ptpt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku neiti:
Yritin korjata tuota nikkiä mutta yhdyssanana se oli jo käytössä...... pitäiskö kehittää joku muu nikki sitten ettei sekaannu??????

Niisku nti/niiskuneitinen/ niisku neitinen

niiskuneitinen on hyvä! :)

Niiskun neiti olisi kivan erilainen :)
 
n020.gif
Kivaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin oikeaoppisesti se on Niisku-neiti, eikä Niiskuneiti, kuten Muumi-kirjoissa kirjoitetaan. :saint:

Miksi? Eikös se ole silloin Niisku-niminen neiti?

Niin... :/ Hitto, onko sen nimi siis oikeesti Niiskuneiti? :laugh:

Ps. En siis seuraa Muumeja. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin oikeaoppisesti se on Niisku-neiti, eikä Niiskuneiti, kuten Muumi-kirjoissa kirjoitetaan. :saint:

Miksi? Eikös se ole silloin Niisku-niminen neiti?

Niin... :/ Hitto, onko sen nimi siis oikeesti Niiskuneiti? :laugh:

Ps. En siis seuraa Muumeja. :p

Kyllä. Niisku taas on Niiskuneidin veli, ei neiti ollenkaan :)
 

Yhteistyössä