M
markki
Vieras
hello!mitenkäs teillä muilla menee maitoa päivässä?on alkanut vähän huolestuttaa kun poika melkeen 8kk ja ei juo paljoakaan päivässä maitoa...öisin ei oo pitkään aikaan enää syönyt ja nyt on aamu pullokin jäänyt pois,eli ennen joi pullollisen aamullakin.päivässä menee hädin tuskin 4dl maitoa ja soseet tietty päälle.????