maitoa enkelivauvalle, entä muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miruli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miruli

Uusi jäsen
11.09.2007
9
0
1
Heissan!

Niinhän siinä taas kävi, ettei masuvauvani kyennyt kasvamaan, kysessä siis toinen keskenmeno (tuomio vauvan eliniästä oli 7+4). Nyt vaan on niin, että rinnoistani vuotaa maitoa... Lääkäri sanoi, että maidon herumisen pitäis loppua nopeesti, kun hormonipitoisuudet laskee (kaavinnasta on viikko), mutta musta tuntuu että tämä vain yltyy.. onko muilla kokemuksia maidontuotannosta keskenmenossa ja kuinka kauan sitä on kestänyt? edellinen keskemeno tapahtui samoilla viikoilla ja silloin ei maidontuotantoni käynnistynyt.

heippa!
Mulla oli viime keväänä myös toinen keskenmenoni ja se todettiin rv11+0 ekassa seulassa sikiö vastasi 9+0. Mulle yritettiin tehdä lääkkeellistä tyhjennystä ja olinkin siinä uskossa että se onnistui mutta sitten meni 3 viikkoa ja tuli kovat kivut ja menin lääkäriin niin siellähän se sikiö edelleen oli.Sitten jouduin kavintaan.

Kaavinnan jälkeen alkoi maidon heruaminen mikä lisäsi menetyksen tuskaani.Mulle sanottiin kanssa että piakkoin se loppuu...Sitä kuitenkin kesti melkeinpä 2,5kk ennen kuin se loppui.Runsaasti sitä tuli ekan kuukauden ajan ja sen lopun 1,5kk välillä tihrusti.Mutta loppui kuin loppuikin sitten!

Jaksamista sinulle surusi kanssa :hug:

Hei.
Mulla on ollut km 6+5 ja 16, kummastakaan ei maito noussut, vaikkakin tuosta 16 viikon km:sta sain dostinex kuurin joka lopettaa maidon erityksen. Kohtukuolemassa 36 viikolla maito nousi estolääkityksestä huolimatta, ja jouduinkin ottamaan siihen 3 kuuria.
Ettei elämäni tällä osaalueella nyt pelkästään näin karua ole, on meillä sentään kaksi elävääkin lasta ennen näitä menetyksiä syntyneitä. =)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä