Mäkkäri vai Hese?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J&J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:

Ai kauheeta. Mä en tiedä muistatko sä edes itse sellaista, mutta mä NIIN olen vieläkin nauranut yhdelle vanhalle jutulle.

Kun sun mies oli Hesellä ja oli soittanut sulle että mitä haluat. Ja sä olit miettinyt että "kerros vai minimega", etkä osannut päättää.

Ja sit sun mies oli kommentoinut jotain mikä osoittaa mun mielestä loistavaa huumorintajua ja muuta, mutta en viitsi tässä kirjoittaa mitä... :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vakio harmaana:
Mäkki! Mie en tykkää Hesen tavasta laittaa ne ranskikset ( mukaan otettaessa ) paperin sisään plus et ne maistuu aina ihan eltaantuneelle rasvalle, ravintolasta/kaupungista riippumatta. Hesen salaatit on ihan onnettoman kokosia Mäksterin vastaaviin verrattuna.

Mäkkäri

Hese!
Onneks meillekkin tänne tulee ens kuussa se hese niin ei tarvii mäkkärillä enään käydä!
Viimeksikin muuten kun menin mäkkäriin hakemaan ruokaa töiden jälkeen ja mieheltäkin jo tiedustellu että mitä hää haluis niin kello oli n. 6 vaille sulkemis aika niin tytsy huuteli vaan lasin läpi että ollaan jo kiinni :o
Ja mä kun olin niin onnellinen ku kerkesin sinne "ajoissa" :/

Kuka keksi tämmösen ketjun? Nyt tekee taas aivan kauheesti mieli Bigmagia! Harvemmin tulee kummassakaan käytyä, mutta oon jo monta päivää himoillu Bigmagii ja just olin sen unohtanut...

Alkuperäinen kirjoittaja haluu ruokaa:
Kuka keksi tämmösen ketjun? Nyt tekee taas aivan kauheesti mieli Bigmagia! Harvemmin tulee kummassakaan käytyä, mutta oon jo monta päivää himoillu Bigmagii ja just olin sen unohtanut...

Anteeks:)

Me käytiin just tänään Mäkkärissä mut on ne Hesen kyl parempia ja just sen majoneesin takia. Mäkkärin hampparit on jotenkin kuivempia... Ja ne Mäkkärin kurkut ei oikein oo mun makuuni.

Mut Mäkkärissä on nugetit parempia ja se mansikkapirtelö on kanssa hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja rva utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja fudge:
kumpaakin välttelen niin paljon kun pystyn :X

Miksi?

ekaksi en tykkää lasten lahjonnasta. oikeasti jos tarttis sen krääsälelun niin musta se kuuluisi saada vasta syönnin jälkeen (eriasia tietty kotia viety ruoka). se on tavallaan lapsen palkitsemista etukäteen.
Ja kyllä kävin joskus suht usein lasten kanssa kummassakin mutta lapsille oli pettymys kun telkkarissa ja kavereilla näki niitä hese tai mäkkäri leluja ja sitten kun mentiin syömään niin lelut oli loppu ja tarjottiin pehmistä josta meidän lapset ei kauheasti tykkää.
toinen on pienet annokset ja korkeat hinnat.
joten meillä on vakkari hampurilaispaikka ja pizzeria jossa käydään 1-2 kertaa vuodessa. siellä saa rahallensa vastinetta ja lapsetkin mahansa täyteen.

Ehdottomasti Mc. Mun suuhun hampparit maistuu melkein samalta, koska tilaan aina ilman mausteita (pelkkä juusto&pihvi), mutta MC:n salaatit, ennen kaikkea Fiesta-salaatti on loistava!

Yhteistyössä