V
vierailija
Vieras
Ööö.... tämähän oli jo aloitusviestissäEi ainakaan minä ole viitannut iltalehteen tai mv-lehteen. Makun sanomisissa luotan siihen mitä Maku ihan itse sanoo:
Oleppa hyvä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ööö.... tämähän oli jo aloitusviestissäEi ainakaan minä ole viitannut iltalehteen tai mv-lehteen. Makun sanomisissa luotan siihen mitä Maku ihan itse sanoo:
Oleppa hyvä
Ai ei vai? Mamumiehet viheltelee nuorille likoille ostarilla.Makwanin kulttuurissa ei siskoille vihelletä.
Koskee tietenkin vain makwanien kulttuurin siskoja. Muut siskot ovat vapaata riistaa.Ai ei vai? Mamumiehet viheltelee nuorille likoille ostarilla.
Juu. Se(kin) näissä sukukunnia-kulttuureissa ottaa aivoon...Koskee tietenkin vain makwanien kulttuurin siskoja. Muut siskot ovat vapaata riistaa.
Jetille tuomio Makun puheiden perusteella?Tuo todisteena oikeuteen niin mitäpä luulet kuinka pitkä tuomio Jiille tulee?
Syyttäjä ''Jetro on vetänyt kokaa nokkaan, koska niin kaikki stadissa tekee, niin teki myös Jussi aikanaan''.
Sehän tuon viestin tarkoitus oli, avata silmät Jiin puolelle...eh?Jetille tuomio Makun puheiden perusteella? Kuinka sekaisin sä nyt olet? Jos mä sanon sun olevan pedari, niin luuletko että siitä tulee tuomio? Tai edes käynnistetään tutkintaa?
Tyytyiskin partikset vaan siihen!Ai ei vai? Mamumiehet viheltelee nuorille likoille ostarilla.
No nyt kannattaa tutustua lakiin. Makun kunnianloukkaus ja etenkin henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkaus on ihan eri mitä huumausaineen käyttörikos. Ensinnäkään Jeti ei ehkä ole käyttänyt ollenkaan, vaan nämä on Makun vihanpurkauksia. Jos onkin, niin millä näyttää toteen? Käytännössä mahdotonta jälkikäteen, ellei ole ääninauhaa missä kertoo vetävänsä kokaa nokkaan. Ja jos sekin on olemassa, niin siitä saa sakon. Kovin lievä rikos kyseessä, koska se on uhriton rikos.kannattaakohan Jethron tehdä rikosilmoitusta.Meinaan vaan että jos tuolla Makwanilla on tietoa Jethron kokkelin käytöstä niin silloin saattaa helposti itse istusksella siellä syytettyjen penkillä.
eipä tuo Jethron maineellekkaan hyvää tee jos kokkelin käytön pystyy Makhwan todistamaan kyllä siinä on Jethronkin ura vaarassa varsinkin jos poikansas kanssa pyörittää jotain huumerinkiä ravintolassaan.No nyt kannattaa tutustua lakiin. Makun kunnianloukkaus ja etenkin henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkaus on ihan eri mitä huumausaineen käyttörikos. Ensinnäkään Jeti ei ehkä ole käyttänyt ollenkaan, vaan nämä on Makun vihanpurkauksia. Jos onkin, niin millä näyttää toteen? Käytännössä mahdotonta jälkikäteen, ellei ole ääninauhaa missä kertoo vetävänsä kokaa nokkaan. Ja jos sekin on olemassa, niin siitä saa sakon. Kovin lievä rikos kyseessä, koska se on uhriton rikos.
Edelleenkään tuon kilipään uhkailuilta on turha yrittää viedä pohjaa siltä, että Jeti on joskus käytänyt kiellettyä ainetta, kävellyt punaisilla valoilla suojatien yli tai ajanut autolla 8km/h yli sallitun nopeuden. Kaikki samalla viivalla.
Makwanin uhkaus väkivallasta on erityisen tuomittavaa, sillä hän on kamppailulajien taitaja. Tämän oikeus katsoo koventamisperusteena mikäli uhkaus realisoituisi. Tuollaisia ”urheilusankareita” Suomi ei todellakaan kaipaa, eikä sellainen sovi esikuvaksi. Toivottavasti ura loppuu tähän.
Suvakkıen suosikkipoika.Laitetaan vielä kuvina kun on niin surkuhupaisaa:
Tää on jo täällä
Olin J:n puolella, ymmärsit väärin.Jetille tuomio Makun puheiden perusteella? Kuinka sekaisin sä nyt olet? Jos mä sanon sun olevan pedari, niin luuletko että siitä tulee tuomio? Tai edes käynnistetään tutkintaa?
ForeverMulan on deletoituKun me nyt uskomme mv- lehteä, niin täytyy sanoa, että aika pilipää tuo Jethro. Viheltelee tarjoilijoille huumepäissään![]()